Hvem bør bli kaptein?
Grönhagen bekrefter at tre spillere er kandidater til å være kaptein: Bjørkøy, Rami og Gerrbrand.
Selv mener jeg at Bjørkøy fortsatt bør være kaptein, synes han løste denne oppgaven på glimrende vis i fjor. Bjørkøy gir alltid mye i kampene, han er en positiv fyr med masse vinnervilje, og han uttaler seg bra i mediene.
Skulle det ikke bli Bjørkøy, håper jeg på Rami (som jo bar bindet mot RBK). Gerrbrand synes jeg er et overraskende forslag - utad har han i hvert fall ikke vært spesielt tydelig, men jeg vet jo ikke hva slags posisjon han har innad i spillergruppa.
Hva synes folket?
Vi er ikke en del av spillergruppa, vi kjenner ikke spillerne, vi vet ikke hvordan de fungerer som ledere, vi følger med i kamp - men får ikke med oss detaljer.
Derfor mener jeg det er umulig for oss å føre en diskusjon på annet grunnlag enn ren, uforfalsket synsing, subjektive meninger og trynefaktor.
La oss begynne.
Bjørkøy er min favoritt, men jeg har på følelsen av at vår midtbane kan bli vanskelig å komponere i år. Jtror faktisk Bjørkøy i enkelte kamper vil måtte begynne på benken... Derfor tror jeg heller Rami/Gerrbrand vil få oppgaven som kaptein, siden de spiller på plasser som ikke er utfordret av andre spillere i like stor grad.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Enig. Tror ikke Bjørkøy er bankers på laget i år, det tror jeg heller ikke Gerrbrand er.
Jeg tipper derfor Rami får kapteinsbindet!
Rami er jo en leder, og har erfaringen som tilsier at han kan gjøre en god figur som kaptein. Men jeg er alltid bittelitt skeptisk til å ha bakerste mann som kaptein..
Gerrbrand har jeg ingen formening om er en bra kandidat til kapteinsbindet...
Så jeg holder en knapp på Bjørkøy!
FFK for alltid!
Jeg håper og tror det blir Bjørkøy som får den æren også i år... Gjorde en glimrende jobb i fjor virket det som..
Tviler sterkt på at det blir Gerrbrand hvertfall.. Etter å ha overvært kampen på Lerkendal park la jeg merke til at det faktisk er Vidar Martinsen som styrer den bakre rekka og ikke Gerrbrand..
Når det gjelder Rami er jeg ganske sikker på at han hadde blitt en glimrende kaptein.. Grunnen til at jeg derfor håper og tror det ikke blir Rami er fordi jeg mener en kaptein bør spille på en sentral plass på banen slik at det blir lettere å kommunisere med hele laget... Det f.eks. vanskelig for en keeper å gi beskjeder og meldinger til en spiss under kampens hete.. Jeg er klar over at dette kun er en liten del av en kapteinsjobb, og at mange av oppgavene foregår utenfor banen..
Men uansett en sentralt spillende kaptein i Bjørkøy er mitt ønske...
Det ska flægre i shårtsen guttær..
Og det ska f... mæ ente værra ta vind..
Opprinnelig postet av Hubro7
Enig. Tror ikke Bjørkøy er bankers på laget i år, det tror jeg heller ikke Gerrbrand er.
Jeg tipper derfor Rami får kapteinsbindet!
Du tror ikke Jonna er bankers? Hvem pokker skulle han benkes for, han er jo vår beste midtbanespiller og nesten bedre enn backene våre på backplass, det skal godt gjøres å være mer bankers enn det Jonna er på FFK i år altså..
FFK, i 50 mot toppen.
hvor vanlig er det med en keeper som kaptein ? (på en skala fra 216 til 423 he..he..)
kommer ikke på noen lag som har det jeg...
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.
Opprinnelig postet av Brukernavn
hvor vanlig er det med en keeper som kaptein ? (på en skala fra 216 til 423 he..he..)
kommer ikke på noen lag som har det jeg...
Det har vært veldig mange opp gjennom årene det. Feks:
Kahn, Chilavert, Rogerio. Var ikke også Thorstvedt kaptein på landslaget en periode?!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Ny trener, nye impulser, nytt spillesystem osv
Jeg mener Bjørkøy er bankers selv, men føler meg ikke 100% sikker.
Han hadde en veldig god sesong i fjor, også er det det med å følge opp i sesong nr 2.
Han har ingen enorm erfaring på dette nivået, det er ikke lenge siden han spilte 1 div for Hønefoss.
Hvis det "butter" litt for han i år så tror jeg han er i konkurranse med ganske mange spillere faktisk, bl.a Tarik, nye iren, Raymond, to stk elfenbenkysten, ramberg, christian berg.
I et 442 system er det noen av ovennevnte som må stå over og jeg tror i enkelt kamper kan det like godt bli Bjørkøy, dessverre.
PS! Hvem som blir kaptein på FFK avgjøres om kort tid. Hvem det blir kan du lese på f-b.no fra 16.00
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070405/FFK/70405004/1009/AKTUELT
Tror det blir Rami. Håper fortsatt på Jonna. Syntes han fortsatt bør få tillit. Men Rami er nok litt mer sjef ute på banen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914