Publikumslyden på nye stadion!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Ikke klag på Plankehaugens plassering, den er perfektEnig i det og det tror jeg 99% av Plankehaugen også synes.Men det er jo alltid noen som klager uansett hva.
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av T.Olsen
Ikke klag på Plankehaugens plassering, den er perfektEnig i det og det tror jeg 99% av Plankehaugen også synes.Men det er jo alltid noen som klager uansett hva.
Tåler du ikke at folk ytrer sine meninger på et forum, foreslår jeg at du sletter brukeren din. Det må vel forfanden være lov å si hva man mener og hva som har et forbedringspotensiale på et nytt stadion? Man kan jo lure litt innimellom når mange av de tingene som tidligere er nevnt skulle blitt gjennomført, aldri kommer til å bli det. Klart det kan bli endringer i planene, men syntes ikke det informative har vært godt nok.
---------------------------
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
Tåler du ikke at folk ytrer sine meninger på et forum, foreslår jeg at du sletter brukeren din. Det må vel forfanden være lov å si hva man mener og hva som har et forbedringspotensiale på et nytt stadion? Man kan jo lure litt innimellom når mange av de tingene som tidligere er nevnt skulle blitt gjennomført, aldri kommer til å bli det. Klart det kan bli endringer i planene, men syntes ikke det informative har vært godt nok.
Mente det ikke sånn men det er alltid noen som er negative uansett.
Mod: Fjernet unødvendige mange siteringer
Lyden er veldig viktig, og akustikken vil bli mye bedre med en metall plate bak PH.
Det er også viktig å lære alle som står der sangkultur!!!!!!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av torkr
så de driter i supporterne står der og mister masse lyd, men søppel vil de ikke ha noe av
faenmeg litt av en gjeng ass......
Skjønner ikke helt hva du klager på her, men når det gjelder lydnivået, så synes jeg nok du bør vente til etter den første kampen med å kritisere dette.
Tror du vil bli overrasket.
Nå har den første kampen vært, og det ble som djpete fryktet: masse lyd gikk tapt grunnet åpne vegger på sidene og bak. Bastionen hørtes altfor godt til så få å være, og PH alt for lite. Jeg håper virkelig dettte skal utbedres, hvis ikke kan vi risikere å bli sunget i senk under en cupkamp mot 20 Hønefoss-supportere (f.eks)
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Ble egentlig litt skuffa.
Opprinnelig postet av Scout
Nå har den første kampen vært, og det ble som djpete fryktet: masse lyd gikk tapt grunnet åpne vegger på sidene og bak. Bastionen hørtes altfor godt til så få å være, og PH alt for lite. Jeg håper virkelig dettte skal utbedres, hvis ikke kan vi risikere å bli sunget i senk under en cupkamp mot 20 Hønefoss-supportere (f.eks)
Tribuna i sør er jo kliss lik den ut mot elva, med samme bakvegg, eller mangel på sådan.
Hvis bastionen høres godt, så kan det godt hende at de ikke hører en dritt sjøl, for det er sånn akustikk funker: Det er ikke overenstemmelse mellom hva du sjøl hører og det som andre hører.
Jeg regner det derfor som sannsynlig at bortesupportere kommer til å høres veldig godt på den sørlige delen av hovedtribuna.
Det viktigste er hvordan supporterropa høres ute på banen, for det er derfor vi er på kamp, og det er derfor vi roper. Og etter det jeg har hørt var spillerene mektig imponert over trøkket. Det holder for meg, for jeg synger for guttane og ikke for hovedtribunen!
Opprinnelig postet av Asgeir
Det viktigste er hvordan supporterropa høres ute på banen, for det er derfor vi er på kamp, og det er derfor vi roper. Og etter det jeg har hørt var spillerene mektig imponert over trøkket. Det holder for meg, for jeg synger for guttane og ikke for hovedtribunen!
Men det hadde vært greit å få med hovedtribunen på ropa også da Asgeir.
Opprinnelig postet av Tiger
Satt på felt P, hørte nesten ikke plankehaugen..trudde de hadde sovna..Hørte hvertfall lyn-supporterne mye bedre.
Ble egentlig litt skuffa.
Først av alt: Gratulerer med et flott anlegg, ikke mange arenaer i Norge som slår den beliggenheten! Var i Fredrikstad denne helgen og var heldig å få tak i en bilett. Jeg satt også på felt P på høyde med 16m og hadde samme erfaring som Tiger. Nå må det sies at Lyn-supporterene ga maks gass i 90 min og imponerte faktisk en smule. Når det gjelder lyd er dette ufattelig varierende. Det skal ikke mer til enn litt endring i vindretning så endres lydbildet totalt. Ble også litt skuffet etter som bortesupporer å ha hørt Plankehaugen imponere på gamle stadion siden dere rykket opp. Denne gangen var det ikke så mye som bar frem dessverre, men jeg tviler ikke på at det var minst like bra som tidligere.
Uansett: Jeg storkoste meg på Stadion og gleder meg til å komme igjen til høsten. I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til Brannstadion 16 mai...
Brannsupporter
Opprinnelig postet av JipJap
nå var det diverse andre grunner også til at trøkket var litt labert på lørdagen da
Hva da ??
Opprinnelig postet av JipJap
ikke gjør deg dummere enn det du er a?
Så lenge du skriver som du gjør så får du like dumt tilbake. Innlegget ditt forklarte nemlig ingenting.
Raymond var hvertfall fornøyd med lyden på stadion. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.2237143
på vinger over europa
Opprinnelig postet av hiawata
så kampen på tv. det hørtes ut som det var jævlig trøkk, så der er ingenting å skamme seg over.
De har jo masse mikrofoner plassert over hele anlegget og et miksebord slik at de kan få det til å bli så mye trykk som de bare vil. Er bare å skru opp lyden på micene foran plankehaugen det....
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av torkr
sjonglerer de sånn med lyden underveis i kampane????
Det sitter en mann i vogna som mikser sammen lyden fra stadion. Er denne mannen, f.eks lynsuporter, kan det nok være fristende å skru opp lyden på mikrofonene som står plassert forran Bastionen. Den karen har makt folkens!
VærsteUltras
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914