Dedé Anderson
---------------------------
Er helt klart en svekkelse for Ålesund å spille uten dede eller ikke ha han som et ess i bakhånd, Men kunne vel fort blitt uro i spillegruppa om han kom rett inn på laget også?
Syntes hele greia virker som en parodi, for en uka sida var han på stranda og sa på tv at han var klar for å spille igjen?Og brått snur alt?
Men driter egentlig i Ålesund, bare vi gjør det bra
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Egentlig litt deilig at andre klubber er litt uheldige med overgangene sine også... tenker på oss i fjor med Gardar f.eks...Den tok kaka altså...
Heia FFK
Dette er bare trist for ålesund...
en vet aldri om vi kan oppleve dette med egne spillere....
men en skal vere oppmerksom på og kjøpe spillere fra andre verdens deler.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
Parodi hele den greia der! Faren har jo værtsyk hele tiden!Er derfor han har vært borte! Han kommer nok ikke tilbake til AAFK tror jeg! Han forsvant jo fra Kalmar også!
hehe, egentlig rart det der, med en gang Ålesud kutta ut lønna hans, kom han.... Er egentlig ikke så sikker på om det han sier er sant. Kunne i såfall gikk beskjed før. Uansett synd for Ålesund og bra for oss....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Nå har han jaggu fått forenga kontrakt med Aafk også..
Er det virkelig mulig? dette må jo være det mest skandale fulgte innkjøp noen sinne i Norsk fotball...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Nå har han jaggu fått forenga kontrakt med Aafk også..
Er det virkelig mulig? dette må jo være det mest skandale fulgte innkjøp noen sinne i Norsk fotball...
ForENGA ? spiller han ikke for Aalesund da ?
Bare erter, synd det er rart at Aafk forlenger med ham etter det rotet der..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
Opprinnelig postet av Bob Page
ForENGA ? spiller han ikke for Aalesund da ?
ForLenga da... hehe, en liten skiveleif der gitt...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Opprinnelig postet av Bob Page
Så lenge de ikke har lønnskostnader på Anderson når han er borte, synes jeg ikke det er det minste rart. De har sikret seg "kontroll" over spilleren, slik at hans kontrakt ikke går ut uten at de får enten hans tjenester - eller noen kroner.
De har lagt mange penger og ressurser ned i Anderson, og da er det naturlig at de krever noe tilbake.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
---
----
Opprinnelig postet av Lex
Egentlig litt deilig at andre klubber er litt uheldige med overgangene sine også... tenker på oss i fjor med Gardar f.eks...Den tok kaka altså...
Uheldig med overgang ?? Han har vel gjort det bra nok hittil i Aalesund han da. Ble jo toppscorer i fjor. Han er ikke sammenlignbar med Gardar i det hele tatt.
Mente ikke at de skulle sammenlignes, men at andre lag er uheldige også...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Mente ikke at de skulle sammenlignes, men at andre lag er uheldige også...
Hadde holdt med å skrive dette da vettu : Egentlig litt deilig at andre klubber er litt uheldige med overgangene sine også
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914