Er Lyns Kim Holmen raskere enn Brian West?
Dagbladet mener at Kim Holmen er Tippeligaens raskeste, tror dere han er raskere enn Vidar,Trond E og Brian West?
Opprinnelig postet av Patrioten
Dagbladet mener at Kim Holmen er Tippeligaens raskeste, tror dere han er raskere enn Vidar,Trond E og Brian West?
Maritnsen ja, usikker på Bertelsen, men raskere enn Brian West når han er på det raskeste?! NO WAY!!
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
En liten duell mellom holmen og west kunne vært gøy! synd de er på hver sin side av banene!
De har vel glemt at west fortsatt spiller fotball når de sier han er tippeligaens raskeste!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Dette svarte Vidar, når han var nettgjest hos FB i forhold til farten sin.
jg sprang vel 40 på 4.76 eller var det 78?? hadde vært skada da,så si 3,06hehe...
Kim Holmen har 4,63, så han er tydelivis litt raskere, men hvis Vidar hadde vært frisk når testen hadde blitt tatt, hadde han kanskje sprunget de tidelene raskere enn Kim, slik at han var raskere, eller?
Opprinnelig postet av keiko99
fotball handler bare ikke om å være rask. Jeg er veldig spent på om kim kan noe mer. Om vi skal sammenlikne kim og Brian så blir ikke det rettferdig for Brian har spilt mang kamper og skåra mål. kim har ikke så mange kamper i tippeligaen da
i denne tråden er det jo nettop om han er raskere eller ikke det handler om! spesielt når overskriften er ; "Er Lyn`s Kim Holmen raskere enn Brian West?"
Jeg tror INGEN spillere i TL er raskere en BW når det gjelder topp fart, når han er iform selvfølgeli...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kim Holmen viste i hvert fall ikke at han er raskere enn West i treningskampen mot Lyn på La Manga. Virker som om mange såkalte experter har glemt at vi har Brian West
Vanskelig å bedømme det når de ikke satte disse 2 opp mot hverandre der nede. Trengte Holmen å bruke toppfarta si i den kampen ?? Er ikke sikkert det se.
Dvs: Ingen spillere i TL er kjappere enn Brain i storform. Dette liker jeg i det minste å tro.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Norgesmester
Opprinnelig postet av DrDRE
Kjappere enn hvem?
Brain. Nicko McBrain. Rythm of the beast! Ganske kjapp med basstromma, han da...
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Costanza
Kim Holmen har i hvert fall den raskeste 40 meteren som er målt på Toppidrettssenteret.
Men har Brian West løpt der da?
Så en liste en gang over de beste tidene på Toppidrettssenteret. Holmen på topp med 4,63. Bertelsen hadde 4,64. Og det var mange andre under 4,70. Enerly var visst en av dem. Edu hadde rundt 4,70, men han var visst enten skadet eller helt ute av form på den tiden. Så jeg vet ikke helt hvor mye kjappere Kim Holmen er i forhold til konkurentene? Han er ikke i en liga for seg selv i alle fall. Jeg tror uansett han hadde blitt grisebanket av en Brian West i toppform.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914