Tro det eller ei: Dette er Alfheim
---------------------------
Moderator: Ikke misbruk sitat-funksjonen. Bilde er bl.a. totalt unødvendig å sitere her. Det gjør bare forumet veldig mye tregere.
Ja. faktisk.
Trodde det var falskt jeg og men.
Opprinnelig postet av keiko99
Tenker ikke på underlaget. Heller det at sola skinner og at det er uvanlig lite snø. bilde er henter her
"Det kom 50 centimeter snø i påsken, forteller banemester Atle Oppheim"
Hva er egentlig vanlig nordover da??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Slik ser det ut i Sarpsborg, snodig greier det med været. www.sa.no/sport/article2703613.ece
Og dette bekymrer sarpingene. www.sa.no/sport/article2703482.ece
Opprinnelig postet av Bob Page
Uansett er jeg glad vi har bortekampen mot TIL forholdsvis tidlig i år, ( i mai) slik at vi slipper snø og sludd...
Snø og sludd i mai er ikke et ukjent fenomen i Tromsø...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Patrioten
Slik ser det ut i Sarpsborg, snodig greier det med været. www.sa.no/sport/article2703613.ece
Og dette bekymrer sarpingene. www.sa.no/sport/article2703482.ece
Står i bildeteksten at det var slik det så ut i fjor... Vår stadio har vel dekket tiil gresset med presenning regner jeg med... Uansett trur jeg de skal slite med å finne folk som stller frivillig opp der gitt... Sarp er vel mer ishockeyby enn fotballby..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page
Uansett er jeg glad vi har bortekampen mot TIL forholdsvis tidlig i år, ( i mai) slik at vi slipper snø og sludd...Snø og sludd i mai er ikke et ukjent fenomen i Tromsø...
Nei, og for noen få år siden når de satte snørekorden sin, så forsvant ikke snøen før midten av juni ( mulig det var rundt St..Hans. ). Har akkurat lest dette i boka, Været i Norge
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914