Kråkevingens banner i dag
Østfolds stolthet gratulerer lillebror med opprykket.
Lillebror skrevet med flotte hvite og røde bokstaver. Om jeg så rett, og det tror jeg at jeg gjorde, så synes jeg at det var utrolig flott gjort av Kråkene !!!
Og over 10.000 mennesker på denne kampen var jo utrolig flott, bare synd at det ikke ble den festen det skulle ha vært for oss Plankefolk. Nå får i alle fall Moss et pent publikumssnitt på hjemmekampene sine ....
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Bøyer meg i støvet for den jobben MFK har lagt ned de siste ukene...
Også er det litt godt å se at LO M får vist at han er en dyktig trener, synes det var synd da han forlot FFK i sin tid, spesielt da han ikke kan klandres for "nedturene", det trøkken må, som vanlig, administrasjonen ta...
Ønsker MFK tilbake i det gode selskap 2005
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Får håpe at Moss og FFK snart møtes i TL, kampen i dag hadde jo en fantastisk flott ramme rundt seg. Fy rakkern så morro det var å ta buss og se folk stå langs veien med flagg å hilse både fra biler og hus. Var jo rene 17 mai stemningen langs veien !! Flott med brannvesenet som rykket ut og stengte av alle veiene slik at kortesjen fikk kjøre samlet også !!
Æres den som æres bør på en dårlig dag for FFK !!!!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ble litt overaska når folk hadde stilt opp langs veien, t.o.m på jordene etter skåra hehe...:)
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Men det var skikkelig trøkk i Mossingene i dag, og de vant både på banen og på tribunen.
Med sportslig hilsen
KjellK
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Men vi får velge å tro at det var godt ment!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
N.B Hjelmen er tifosjef.
Gøran Karlsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914