Husk meg
Brukernavn
Passord

Doffen ned 90% i lønn..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 10 apr 07, 16:19
Er ikke dette  kjærlighet til klubben så vet ikke jeg hva.. Hører du Simen ??

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 apr 07, 16:24
Nå hadde doffen rotna på rot i wigan om han hadde blitt der... noe som ikke vil hende med simen..

---------------------------

http://keiko99.net

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 apr 07, 16:34
Tja, hvor mye tjente han i Wigan mon tro? Han skulle vel bare være der noen måneder uansett. Det ville vært vel en liten ripe i lakken om han var der i et halvt år og kun spilt en kamp, nå reduseres jo skaden på CVen litt, pluss at han får spille. Var nok det klokeste han kunne gjøre med tanke på sin fremtidige karriere som fotballproff det. Så både sportslig og økonomisk så var det nok lurt i lengden. Så kan det jo diskuteres likevel om det er kjærlighet for klubben han gjør dette, kanskje litt, men jeg tro vel så mye han tenker på et nytt proffeventyr, og vet at flere måneder uten kamper for Wigan ville ødelagt mye mer.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 14 apr 07, 04:04

Jeg mistenker at Doffen bestemte seg for å returnere etter å ha hatt en prat med Hareide om plassen på landslaget. Tror Hareide føler et visst press på å unngå spillere som sitter på benken i England for tiden.

Personlig tror jeg Doffen kunna ha klart seg bra i England, men han måtte ha jobbet hardt for det i minst et halvt år før han kunne hatt noen mulighet til å spille seg inn på laget. Man hadde kanskje litt overdrevne forventninger til hvor god han var da han fikk prøve seg umiddelbart. Men så synes jeg man gir opp for fort. På den annen side er det ikke fritt for at enkelte Start-spillere har blitt en smule hypet. Håper inderlig de har Marius Johnsen med når vi skal møte dem, for sånne motspillere er det en ren gave å få møte.  

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914