Er på tide å gi Morgan A. litt støtte
---------------------------
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Støtter Morgan A. 100%.
TV 2 ønsker ikke klubben vår noe som helst godt, det gjør vår leder.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette må leses fra Demokratens leder.
Meget godt skrevet.
At pressen legger ut snubletråder for Morgan. Var en meget god beskrivelse av hva jeg føler skjer med Morgan.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes kanskje det hadde vært enda mer på sin plass å hylle Knut Torbjørn Eggen, siden han skal være til stede på kampen. Det er tross alt han som skal ha mesteparten av æren for at vi er der vi er i dag. En etablert Tippeliga-klubb, regjerende norgesmester og spill på ny stadion. Jeg regner med at klubben også vil markere dette på en eller annen måte, i forbindelse med at han overrekkes den mye omtalte medaljen. Det bør ikke skje i et av stadions skjulte rom, men midt utpå banen til stående applaus av alle fremmøtte. Alt annet vil være veldig merkelig. Sånn kan både han få en ordentlig avskjed med FFK og vi en ordentlig avskjed med Eggen.
Du har selvfølgelig 110 % rett i det du skriver.
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Jeg synes kanskje det hadde vært enda mer på sin plass å hylle Knut Torbjørn Eggen, siden han skal være til stede på kampen. Det er tross alt han som skal ha mesteparten av æren for at vi er der vi er i dag. En etablert Tippeliga-klubb, regjerende norgesmester og spill på ny stadion. Jeg regner med at klubben også vil markere dette på en eller annen måte, i forbindelse med at han overrekkes den mye omtalte medaljen. Det bør ikke skje i et av stadions skjulte rom, men midt utpå banen til stående applaus av alle fremmøtte. Alt annet vil være veldig merkelig. Sånn kan både han få en ordentlig avskjed med FFK og vi en ordentlig avskjed med Eggen.
Dette er en tråd som handler om støtte til Morgan;)
VærsteUltras
Godt skrevet!
Men en liten arrestasjon vil jeg allikevel koste på meg: når trakk FFK sist under 100 mennesker på stadion? Uten å sjekke kilder tror jeg neppe det har skjedd de siste tjue årene...
Bjørn Jervell Hansen
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av bjervell
Godt skrevet!
Men en liten arrestasjon vil jeg allikevel koste på meg: når trakk FFK sist under 100 mennesker på stadion? Uten å sjekke kilder tror jeg neppe det har skjedd de siste tjue årene...
Å jo jeg skal love deg at når FFK lå i fotballens bakgård, da kunne vi telle enkelte ganger på en hånd hvor mange som var på kamp, og det er ikke så fælt lenge siden.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Å jo jeg skal love deg at når FFK lå i fotballens bakgård, da kunne vi telle enkelte ganger på en hånd hvor mange som var på kamp, og det er ikke så fælt lenge siden.
Det er tull. Jeg var på stadion i så å si alle kamper vi spilte i 2. divisjon og i gjennomsnitt var det vel i underkant av tusen tilskuere de sesongene, med unntak av den siste hvor det var en del flere. Enkelte toppkamper trakk så mye som 3-4000 tilskuere i 2. divisjonstiden også før Eggen, men det vanlige var kanskje 500-800 trofaste sjeler som dukket opp på de fleste kamper. Men det var selvsagt også et par unntak, noen enkeltkamper hvor det var eksepsjonelt dårlig fremmøte, gjerne i kombinasjonen med elendig vær og et FFK-lag som ikke lenger hadde mulighet til opprykk. Men generelt var interessen formidabel i forhold til de sportslige prestasjonene den gang, og det er en tid hvert fall jeg husker med glede. Det var større prestasjon å trekke 4000 tilskuere mot Elverud i 2. divisjon på en gammel og nedslitt stadion, enn å trekke 12 000 mot Lyn på splitter ny arena i Tippeligaen.
Men for å komme tilbake til topic:
Ja, det vil være på sin plass av Plankehaugen å gi Morgan støtte under kampen.
Men det vil enda mer være på sin plass å hylle Knut Torbjørn Eggen i den første kampen på nye stadion.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Det er tull. Jeg var på stadion i så å si alle kamper vi spilte i 2. divisjon og i gjennomsnitt var det vel i underkant av tusen tilskuere de sesongene, med unntak av den siste hvor det var en del flere. Enkelte toppkamper trakk så mye som 3-4000 tilskuere i 2. divisjonstiden også før Eggen, men det vanlige var kanskje 500-800 trofaste sjeler som dukket opp på de fleste kamper. Men det var selvsagt også et par unntak, noen enkeltkamper hvor det var eksepsjonelt dårlig fremmøte, gjerne i kombinasjonen med elendig vær og et FFK-lag som ikke lenger hadde mulighet til opprykk. Men generelt var interessen formidabel i forhold til de sportslige prestasjonene den gang, og det er en tid hvert fall jeg husker med glede. Det var større prestasjon å trekke 4000 tilskuere mot Elverud i 2. divisjon på en gammel og nedslitt stadion, enn å trekke 12 000 mot Lyn på splitter ny arena i Tippeligaen.
Men for å komme tilbake til topic:
Ja, det vil være på sin plass av Plankehaugen å gi Morgan støtte under kampen.
Men det vil enda mer være på sin plass å hylle Knut Torbjørn Eggen i den første kampen på nye stadion.
Bunnrekorden var mot Nybergsund med 264 betalende tilskuere. En kamp vi forøvrig tapte 4 - 0. Tror det var i 1999.
I den kampen hadde Snæbbussaristokratene medbrakt grill og grillet pølser på hovedtribunen, derfor fikk hjørnet vårt navnet "Grillhjørnet"
FFK på toppen i 2006
En grusom, regnfylt opplevelse! Et av de tristere øyeblikka på gamle stadion...
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Ja, håper for all del vi ikke glemmer dem som virkelig skal ha æren for at vi skriver historie og at vi i dag opplever en dag vi knapt kunne drømme om for 5 år siden. På mange måter spiser dagens sportslige og administrative ledelse desserten og fruktene av hva andre har skapt.........
Dog er jeg enig i at Morgan trenger en oppmuntring etter til dels vel mye og en del urettferdig pepper.......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja, håper for all del vi ikke glemmer dem som virkelig skal ha æren for at vi skriver historie og at vi i dag opplever en dag vi knapt kunne drømme om for 5 år siden. På mange måter spiser dagens sportslige og administrative ledelse desserten og fruktene av hva andre har skapt.........
Problemet er at dagens ledelse har fjernet kilden som skapte suksessen. Og når kilden er fjernet tørker det ut. Kanskje holder det i år, men på sikt ser det mørkt ut.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914