hvordan hadde dere reagert om en X-FFK spiller hadde gjort som Jan Derek
Opprinnelig postet av keiko99
Les her og kom med deres meninger
Jeg hadde ikke likt dette selv.
Du kan bytte han ut med Ringberg da. Hvis han ville komme bort til oss, så vær så god hadde jeg sagt. Har vel ikke et stort horn i sia på`n fordi han gikk til Ham.Kam ?? Jeg gidder ikke å være langsint for sånt. Brenne og er for meg hvilken som helst annen spiller. Det er noe annet hvis disse spillerne kommer for å disse vårs, da stiller saken seg annerledes. Da får de tilbake igjen med samme mynt.
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
nå snakker ikke Jan Derek akkurat pent om Lyn da. men fyren er ei stor klyse (prata med ham før.) . likern ei
Hva sier Jan Derek da ??
Eneste jeg finner i linken er :
- Lyn-supporterne bryr jeg meg ikke om
Etter tre sesonger på Oslos beste vestkant, med et snitt på et mål hver tredje kamp, skulle man fortsatt tro at Lyn betydde noe spesielt for hurtigtoget. Det tilbakeviser han på det sterkeste at det gjør.
- Ikke glem at det var Lyn som ikke ville ha meg i klubben lenger, minner han om.
- Hva med fansen og de sangene de slenger etter deg?
- Sånt får man tåle, men Lyn-supporterne bryr jeg meg ikke om lenger.
Sånt bør vel Lyn-supporterne tåle ?? Skal liksom Brenne fly rundt og si han elsker Fredrikstad ?? Dette er ikke grunn nok til å disse disse spillerne for.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
forsåvidt greit nok,men han var jo tydelig på at hjertet var blått og at han var glad Lyn tapte...
Allikevel er det ingen grunn til å disse ham.
Opprinnelig postet av keiko99
Les her og kom med deres meninger
Jeg hadde ikke likt dette selv.
Nå satt vel Simen Brenne sammen med FFK-folk på hjemmekampen, gjorde han ikke? Han var jo på kampen, så i og for seg så har vel dette egentlig skjedd allerede. Uten at det gjør meg så mye...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Samma hvor mye jeg misliker Brenne pga overgangen gjør det meg ingenting om han tar seg en tur på stadion i ny og ne.. Hvor han drar for å se kamp må da være hans sak...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914