Husk meg
Brukernavn
Passord

Gressmatter!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 17 apr 07, 15:49

Jeg mener att fredrikstad har nå en av norges beste gressmatter..... da snakker vi jo naturgress da...

fredrikstad sin er jo maaaange ganger bedre enn start sin f.eks.... så man kampen mellom start-viking og åpningen av nye sør arena kunne man se att gresset var veeeeldi dåli i forhold til nye fredrikstad stadion..trodde matta der å var bra siden det var ny stadio jeg men......

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 17 apr 07, 19:07
Endret: 17 apr 07, 19:07
Nå var det riktignok helt enorme snømengder på sørlandet for ikke veldig lenge siden, så det har vel sin naturlige (bokstavlig talt) forklaring. Fredrikstad fikk sin fra England etter at det værste av vinterværet  var forbi.

Norgesmester

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 apr 07, 20:58

Opprinnelig postet av DrDRE
Nå var det riktignok helt enorme snømengder på sørlandet for ikke veldig lenge siden, så det har vel sin naturlige (bokstavlig talt) forklaring. Fredrikstad fikk sin fra England etter at det værste av vinterværet  var forbi.

Det er vel ikke årsaken, men en del av problemet... Start valgte feil gresstype, og det har de innrømmet selv. Problemet med gresstypen de valgte skyldtes forsinkelser i byggeprosessen. Det er en tabbe som er nærmest amatørmessig, synes jeg - man må planlegge godt, men allikevel beregne forsinkelser:

"– Gresset skulle vært lagt 1. september, men forsinkelser i byggeprosessen førte til at det ikke var på plass før i midten av november. Ut fra forutsetningene må vi være ganske fornøyde med hvordan dekket var på søndag, mener han. "

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914