Endelig FFK web-TV
---------------------------
Stolt Oslo Aristokrat
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Stolt Oslo Aristokrat
CUPVINNER 06
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
[quote=Bob Page]adressen er : www.ffk-tv.no.[/quote]
jamen hvor skal jeg gå inn på for å se det programmet
CUPVINNER 06
Jeg håper inderlig ikke FFK har tenkt til å kjøre sitt webtv-tilbud på TV2 sin platform. Da ekskluderer de alle andre brukere enn de som benytter Windows og Internett Explorer. Det er rett og slett håpløst i disse dager. FireFox f.eks har 1/4 av markedet for nettlesere, samt at Mac tar stadig over markedsandeler fra PC
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av JipJap
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det
Hmmm, trykker jeg på videoene der så får jeg opp en boks på skjermen som forteller meg at siden foreløpig kun er tilgjengelig for Explorer. Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Men sløvt om de går ut og promoterer FFK-TV når det likevel ikke er ferdig.
TV2-sumo har ikke den sjekken, og der funker det helt fint. (bør jo regne med at de presterer å bruke samme plattform også)
Opprinnelig postet av Bob Page
adressen er : www.ffk-tv.no.
Nå ligger det ute.
Og som fryktet: Fungerer bare i internett explorer og på PC.
Da har jeg fått sett sendingen. Overraskende god kvalitet, og god flerkameraproduksjon. Det var litt problemer med lyden, den var veldig ujevn og Solheim bør også få en egen mikrofon på skjortekragen. Ellers absolutt positivt fra klubben sin side. Det er tydelig at de har lagt ned store summer i FFK-TV.
Jeg synes forresten Grönhagen snakker veldig godt for seg, og jeg liker at han har sansen for psykisk trening, samt at han krever at folk som ikke er i startelleveren må prestere på 2. laget. Jeg tror vi vil se en bedre statistikk på bortebane i år.
Opprinnelig postet av fredrikstadfk.no
(...) Ciaran Martyn forteller om hvordan han har blitt tatt i mot og om hvordan han trives i Fredrikstad.
Var bra laget, imponerte meg.
Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.
Opprinnelig postet av aavdst
Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.
Og hittil - etter én sending - vinner FFK-TV på innhold og produksjon, mens FB-TV vinner på å være ute til annonsert tid...
Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...
Primadonnanykker her eller..
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...Ja, la oss alle innta den innstillingen, slik at all nyskapning og produktforbedring går i stampe - det viktigste er jo å ta til takke med det man allerede har!Primadonnanykker her eller..
Disse som "bare gidder å gjøre det" er tross alt mennesker som får betalt for jobben de gjør. De er nok glade for alle tilbakemeldinger, slik at de igjen kan videreutvikle og forbedre produktet, og i neste omgang tjene enda mer penger.
Når det er sagt, så synes jeg begge tilbudene er gode. Kvaliteten på FFK-tv er imponerende, selv om det irriterer meg at de har valgt en løsning som ikke fungerer på annet enn windows.
Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.
Opprinnelig postet av Holters
Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.
De burde slått seg sammen og laget et utvidet og bedre produkt. Det tror jeg alle hadde vært tjent med.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...
Tror ikke alt går i stampe av den grunn.
Heia FFK
F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...Ja, ja, deg om det. Jeg derimot mener at det er fint at folk sier ifra om ting de mener har forbedringspotensiale. Det er ikke det samme som "klaging" eller "primadonnanykker" som du påstår, men konstruktiv kritikk.Tror ikke alt går i stampe av den grunn.
Jeg har for øvrig sett sending nummer to av FFK-tv nå, og denne gangen bruker de ikke den sceneskifteeffekten jeg skrev om over. Lyden trenger fortsatt utjevning, slik det ble nevnt forrige gang og som aavdst påpekte over. Vignettlyden er sinnssykt mye høyere enn et par av innslagene.
Opprinnelig postet av morradi
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.
Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine?
Opprinnelig postet av FFK1903
Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Link?
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
et annet spørsmål, jeg kommer ikke inn på f-b.no eller ffk sine sider andre sider virker heller ikke her, noen som vil sjekke om det er slik hos dere også eller om det er noe feil på linjen her.
Begge to fungerer helt fint her.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine?
Korrekt. Men, du vet, ingen seere - ingen annonsepenger:)
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvor blir av??
Lurer på det samme. FB er i hvert fall ute til annonsert tid om ikke annet. Syns fortsatt en av dem (enten TV2/FFK eller FB) kunne konsentrert seg om kampen som har vært, og laget en sending på mandag/tirsdag om den. Så kun den andre tatt for seg neste kamp med sending fredag. Nå kommer vel sendingen til TV2 først i morgen, eller kanskje søndag. Da er det litt kjedelig å høre om Viking-kampen egentlig.
FB kunne brukt mandagen på å gjøre intervjuer med spillere/trener/publikum om kampen som har vært (hvis det er søndagskamper selvsagt), og så lagt ut dette på tirsdag. Nå er Viking-kampen nesten foreldet og de fleste er vel interessert i det som skjer til helgen...
Intervju med Prytz og Martyn. Harry Hansen analyserer Martyn litt, jeg flirte litt når han snakket, hørtes litt ut som Harald Eia i Joker Nord, Valle i fra Vellevold? Han kom også med en særdeles lang analyse av sjansene og spillet mot Viking, og til slutt litt om kampen mot Tromsø, med intervju av Grønis og skadeansvarlig.
Solheim starter fortsatt omtrent annenhver setning med "Hvordan føles det å..." :P Ser dog ut som de har justert ned lyden på overgangene denne gangen.
Grei sending!
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
På PCen min avbrytes sendingen etter snaue to minutter, rett etter scoringen til Prydz. Noen andre som har problemer med sendingen?
Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.
Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.
Takk for tipset, men det fungerer fortsatt ikke. Når jeg flytter markøren til etter scoringen, "buffrer" sendingen en stund, før bildet lukkes og går tilbake til hovedmenyen.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av torkr
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
Ære være Plankebyen
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Per Egil
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
deer ja, takk takk, varnte lett å se :P
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Opprinnelig postet av keiko99
Er det problemer hos meg igjen ?
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Samme skjer her.. Ganske rett etter Prytz sin scoring går inn, første gang den vises..
Hele greia stopper, og går tilbake til hovedsiden.
Flere det skjer hos?
Synes det blir bedre å bedre for hver sending jeg! Lyden bl.a. var jo mye bedre nå enn sist uke, og innholdet var litt dypere enn bare det vanlige pjattet vi har lest om i en uke! Morsomt at de begynner å dra inn litt analyse og slikt også, selv om den biten har litt å gå på kvalitetsmessig! Synes også det er morro at de begynner å dra inn andrelaget og har intervjuer fra deres kamper også! Håper det kommer mer derfra og kanskje også fra juniorkampene etterhvert!
Ser et klart forbedringspotensiale, men regner med det blir så bra etterhvert at det legges ut på riksdekkende fjernsyn, med nye sendinger hver eneste dag!
Engasjert hovedtribunist!
En liten detalj som irriterer meg både ved f-b.tv og ffk-tv er disse "mellomrom"-fanfarene. Jeg vet ikke den tekniske betegnelsen på dette fenomenet, men jeg snakker om den fanfaren mellom de ulike innslagene som markerer "scene-skifte". Lydnivået på denne (på begge kanaler) er veldig høy i forhold til lydnivået ellers. Dette fører til at jeg må sitte med hånden på volumknappen for å justere lyden opp og ned. Tale-lyden er såpass lav når de snakker i studio så da må jeg ha volumet høyt for å høre. Og plutselig "smeller" det i disse fanfarene at jeg hopper i stolen her. Litt pinlig når jeg sitter i kontorlandskap på jobb og skal se på
Så og hørte på FFK-TV i dag og nå var lyden som markerte overgangene mye bedre innstilt i forhold til tale og lyd ellers i programmet. Morsomt også at de har begynt med analyser av kampene. Harry gjør en grei jobb her - men må smile litt gjenkjennende til FFK 1903 sin kommentar om Velle Valla figuren til Harald Eia i Joker Nord
Ser ut til barnesykdommene blir borte og at det blir bedre for hver runde.
CUPVINNER 06
Jeg visste faktisk ikke at også Demokraten har sitt D-TV med programmet "før avspark". Litt kortere enn FB-tv og FFK-tv. Så da er det altså tre ukentlige kanaler.
Jeg visste faktisk ikke at også Demokraten har sitt D-TV med programmet "før avspark". Litt kortere enn FB-tv og FFK-tv. Så da er det altså tre ukentlige kanaler.
Og med en løsning som gjør at jeg kan se webtv med direkteoverføring på mac! <3 På fb-tv tar det nærmere to timer å laste ned klippene før jeg kan se de flytende. oO
For øvrig får jeg mer og mer sansen for Grönhagen hver gang han uttaler seg i media.
Demokraten sin var vel kanskje en smule kort da. 4 min
Tja, de andre har en tendens til å inneholde veldig mye svada og lite interessant "innhold". Ganske overfladisk til nå.
Noen som vet når FFK-TV skal begynne med live-overføringer fra junior- og FFK2-kamper?
Demokraten sin var vel kanskje en smule kort da. 4 min
Det er ikke Demokraten tv, det er Tv-Østfold som har denne sesongen.
Holters: Du må oppdatere til den helst nyeste flip4mac......
Jeg har det. Er kun hos FB jeg har problemer. Fungerer hos Aftenposten, VG, Adresseavisen osv.
Hei,
Det er merkelig. Jeg hadde akkurat det samme problemet en god stund. Det tok regelrett evigheter å laste videoene. Men etter at jeg oppdaterte for et par dager siden har det funket (nesten) like bra som på pc...
Opprinnelig postet av JipJap
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det
Hmmm, trykker jeg på videoene der så får jeg opp en boks på skjermen som forteller meg at siden foreløpig kun er tilgjengelig for Explorer. Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Men sløvt om de går ut og promoterer FFK-TV når det likevel ikke er ferdig.
kan du vise meg den tingen jeg må laste ned,?? eller noen andre?
explorer bruker 100% cpu når jeg prøver å se webtv og hele dritten lægger......
Opprinnelig postet av Holters
Jeg hadde versjon 2.1 fra før av, men lastet ned 2.1.1.70 i dag. Fortsatt det samme problemet.Snodig, det er den samme versjonen som jeg bruker. Funker både i safari og firefox. Dobbeltsjekk at den er riktig installert, restart maskinen og se om det hjelper. (Du har helt sikkert gjort dette, men...) Er også kommet en update av quicktime nå, uten at det skulle ha noe å si.
kan du vise meg den tingen jeg må laste ned,?? eller noen andre?
explorer bruker 100% cpu når jeg prøver å se webtv og hele dritten lægger......
Opprinnelig postet av McPhisto lengre oppi tråden
Her har du linken:
addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419
Det er godt mulig jeg har gjort noe feil , men har sjekket det flere ganger nå...
Nå annonserer de at lørdags morgan skal komme på ffk-tv, men har det kommet no, NEI
Iriterende at de er så forbanna treige. amatørmessig.
Før kampen sendingen skulle også komme fredager kl 12, men nei igjen...
Heia FFK
Nå annonserer de at lørdags morgan skal komme på ffk-tv, men har det kommet no, NEI
Har sett igjennom det meste der etter at jeg kom hjem, i den ene sendingen står det at man kan se et utvidet intervju med Shaaban og Tarik på FFK-TV senere på kvelden (var vel før denne runden eller den før der), jeg finner ikke disse intervjuene, kun de korte som var sveiset inn i sendingen.
Men - vi ser kanskje ikke på det samme vi da.
Jeg så jo dette innslaget på lørdag. Synes det var bra jeg - en fin redgjøring fra Morgan.
Ligger på www.ffktv.no
SverreK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914