amatør messig av sparta..
---------------------------
CUPVINNER 06
Skjebnens ironi: Etter omtrent 2999 innlegg om FFK, måtte selvsagt nummer 3000 være om to lag jeg liker mindre, Sparta og Molde. Feire med stil gjorde jeg!
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
CUPVINNER 06
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Bob Page
Merkelig at Molde ikke har bortedrakter....
De har nok det, men glemt å ta de med.
Er helt enig at dommeren gjorde slik han gjorde, men mener det er svakt av Molde å ikke sjekke ut motstanderens drakter før en bortekamp...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
ord delings feil ,det ER amatør messig dettenk om folk har dysleksi du føre du hyler
Opprinnelig postet av knut
Hehe, greit de driver en side om orddeling, men ikke troverdig når de selv har skrivefeil på sine nettsider da.
Opprinnelig postet av keiko99
så tilbake til tråden.. Jeg håper og ønsker at sparte skal klare seg i 1 div. dem er jo tippa ned
Jeg håper de er på vei ned igjen. Treneren deres skal jo slutte også, og da raser de vel nedover i divisjonene igjen forhåpentligvis. Hvis det skal være et Særpelag oppe så får det være Sarpsborg.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
så tilbake til tråden.. Jeg håper og ønsker at sparte skal klare seg i 1 div. dem er jo tippa nedJeg håper de er på vei ned igjen. Treneren deres skal jo slutte også, og da raser de vel nedover i divisjonene igjen forhåpentligvis. Hvis det skal være et Særpelag oppe så får det være Sarpsborg.
Ha en fortsatt god bedring
- sammen for Sarpsborg
spartasupporter. jeg sier jeg håper dere klarer dere og du sier ikke takk en gang. er det bedre å ønske dere rett ned da ?
Beklager, det så jeg ikke. Takk takk! Ble bare så oppgitt av gjentatte håpløse setninger uten begrunnelse fra andre.
Hyggelig at folk unner oss noe. Merkelig sesongstart til nå hvor vi har vært klart bedre enn alle tre lagene og likevel tapt. Er det mulig...
- sammen for Sarpsborg
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
så tilbake til tråden.. Jeg håper og ønsker at sparte skal klare seg i 1 div. dem er jo tippa nedJeg håper de er på vei ned igjen. Treneren deres skal jo slutte også, og da raser de vel nedover i divisjonene igjen forhåpentligvis. Hvis det skal være et Særpelag oppe så får det være Sarpsborg.
Var det ikke treneren i Sparta Wariors (ishockey) som skulle slutte da ? Uansett håper jeg på det samme...om ikke annet for å stoppe kjeften på sjefen min...
---
----
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
sier som jeg har sagt før ett eller annet sted her, jeg tror dessverre ikke sparta klarer seg iår. de har rett og slett for dårlig lag til det tror jeg. Håper jeg tar feil. men er seriestart med 3 tap på 3 kamper ser ikke dierekte lyst ut..
Tidenes underligste sesong
Tromsdalen: 10-1 i sjanser - 0-1 i resultat
Haugesund: Jevnt i første, soleklart best i andre med en spiller mindre og bare flaks fra PM Kristiansen sørget for tap
Molde: Feiet over Molde fullstendig i første men scoret bare ett mål. Etter pause scoret de to raske og enkle mål og hadde bare tre sjanser ikke kampen.
Det er vel ikke tilfeldig med dette slurvet som avgjør men spillemessig er MYE mer enn bra nok til ikke å rykke ned. Med flyt ut fra spillet hadde vi ledet med full pott. Da hadde alle jublet og vært imponert. Små marginer
- sammen for Sarpsborg
Mine tanker rundt sparta-laget (antatt første 11-er etter kampene så langt i år)
sandem - ikke god nok for 1. div. er over toppen, og kan finne på å gjøre mye rart
heieren - talentfull, men holder ikke godt 1. div nivå ennå. bedre som stopper?
artur - en av bærebjelkene i spartalaget, men har vel tapt seg litt i fht for et par år tilbake
hjalmar - langt over toppen. har rutine, men ikke så mye mer
berat - er vel den som har figurert på v.back i det siste. er ikke i nærheten av 1.div nivå verken som back eller ving
bjørnar - har tapt seg veldig syns jeg. ikke samme nivå som tidligere
are - flopp i tippeligaen, helt i sparta. er vel bedre som stopper. har ikke gode nok ferdigheter, men er bra i duellspillet
kimma - arbeidssom, men ferdighetsmessig holder han ikke for mer enn 2.div
halvorsen - stort talent, men akkurat som heieren holder han vel fortsatt ikke godt 1.div nivå ennå. litt for veik.
wiig - arbeidssom, men alt for ineffektiv. langt i fra å være noen superspiss.
maktar - den eneste spartaspilleren som holder høyt nivå på sitt beste, men er alt for ustabil.
Så min konklusjon er at dette sparta-laget ikke er godt nok for å holde seg i 1.div.
Det er typisk for nedrykkslag å ofte spille "gode" kamper som likevel ender med tap
Frihet for Ultras!
Sandem - var svært skadeplaget i fjor, men fikk spille elleve kamper. Kom vel på rundens lag i Aftenposten to ganger tror jeg.
Heieren - enig i at han ikke holdt førstedivisjonsivå i fjor, men har tatt store steg over vinteren. Etter tre kamper har han 5, 67 i snitt på VG-børsen, og er inne blant topp 10.
Arthur - 5,0 på VG-børsen i fjor, og var vel med det blant de fem beste stopperne i divisjonen.
Hjalmar- spilte lite i fjor (men ble vurdert til å være god nok for eliteserietroppen til Sandefjord), tiden vil vise hvor mye han har inne. Har i hvert fall mye førstedivisjonserfaring.
Berat - enig i at han er et usikkert kort, men har imponert til nå. Tiden vil vise...
Bjørnar - fjorårets kaptein, visekaptein i år. Scoret 5 mål i fjor, 2 på straffe, ett straffemål så langt i år. Hvor mye han har tapt seg får andre vurdere, men han holder utvilsomt førstedivisjonsnivå (også han var på rundens lag i fjor, husker ikke hvor mange ganger). Lå over midten på VG-børsen.
Tronseth - er nok her jeg er mest uenig. Mulig han ikke var god i Tippeligaen, men han holder utvilsomt godt førstedivisjonsnivå, noe han også viste som midtbaneanker i Hønefoss (er vel en grunn til at FFK hentet han). Har dominert som anker i de to siste kampene!
Kimma - mulig basisferdighetene hans ikke holder mer enn andredivisjonsnivå, men løpskapasiteten hans hører nok til tetsjiktet i Tippeligaen. I sum blir han en grei førstedivisjonsspiller, og ble sågar kåret til årets Spartaspiller i fjor (av trenerapparatet). Leo spilte ikke ti år i PL på grunn av ferdigheter med ball.
Halvorsen - kan si akkurat det samme om han som om Heieren. Holdt ikke førstedivisjonsnivå i fjor, men dominerer i år. Backen til Haugesund, med nesten 50 landskamper for Haugesund og VM-erfaring, pådro seg gult kort til slutt. Også han er inne på topp 10 på VG børsen.
Wiig - scoret sitt første mot Molde, og imponerte meg voldsomt i den kampen. Er en mye bedre duellspiller enn jeg hadde trodd, og jeg er overbevist om at han holder godt førstedivisjonsnivå.
Makhtar - den i stallen med det største toppnivået, men er som du sier ustabil. Håper et år i Norge og en skadefri oppkjøing har gjort han godt.
I tillegg kan nevnes:
Felix Brillant - en spennende ving. Har ett år i MLS, og uttak i Canadas VM-tropp. Er nå i matchform, og får nok mye spilletid framover.
Karim Aoudia - en annen spennende ving. Er på utlån fra Stabæk, har to U21 kamper (født i 86). UEFA presenterte han som en av ti framtidige stjerner eter U19 EM for to år siden
Joachim Heier - født i 86, tidligere reservekeeper i Moss, konkurrerer med Bråthen om en plass i U21-troppen (spilte for U21 senest i vinter).
Alexander Forsberg - ingen teknikker, men helhjertet i alt han gjør. Startet halvparten av kampene for Mosselaget som tok kvalikkplassen i 2005.
Mommo, Haraldsen, Lilleng, Stubsveen, Rustadstuen, Turner kunne også nevnes.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914