Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrik Winsnes klar for godset

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 apr 07, 09:03
Dette er vel en bra forsterkning for godset

---------------------------

http://keiko99.net

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 29 apr 07, 09:59

Opprinnelig postet av keiko99
Dette er vel en bra forsterkning for godset

Ja... Håper vi jobber jevnt og trutt med å sondre terrenget etter forsterkninger også. Vi må regne med at "alle" kommer til å forsterke i sommervinduet og jeg håper vi unngår panikk-kjøpa...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til: 29 apr 07, 14:42
vi får høre den samme regla til sommern igjen tenker jeg......

"gode spillere vil ikke komme hit" " vi er ikke så attraktive som vi selv tror..." osv osv...

mens andre klubber i samme bås som oss selv henter gode spillere på løpende bånd....

vi henter spillere som kanskje kan være gode med tid og stunder når de får tilpasset seg vår utrolig merkelige spille måte og sære stiler og liv, for det er vel grunnen til ingen som kommer hit blir noe hit?

er skremt over gjennomtrekken av spillere som har vært i klubben, og ser ingen ende på det..........

får vel etpar nye vourinen og gardar til sommern vel, som kanskje blir gode i løpet av etpar år..... :D

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 apr 07, 15:40
Endret: 29 apr 07, 15:42

Opprinnelig postet av torkr
vi får høre den samme regla til sommern igjen tenker jeg......

"gode spillere vil ikke komme hit" " vi er ikke så attraktive som vi selv tror..." osv osv...

mens andre klubber i samme bås som oss selv henter gode spillere på løpende bånd....

vi henter spillere som kanskje kan være gode med tid og stunder når de får tilpasset seg vår utrolig merkelige spille måte og sære stiler og liv, for det er vel grunnen til ingen som kommer hit blir noe hit?

er skremt over gjennomtrekken av spillere som har vært i klubben, og ser ingen ende på det..........

får vel etpar nye vourinen og gardar til sommern vel, som kanskje blir gode i løpet av etpar år..... :D

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til: 29 apr 07, 16:02
eh????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914