Sære folk og billetter
Det som skuffer meg mest på nye stadion er at man må jo sette all sin kraft for å få tak i billetter.
Jeg er mildt sagt oppgitt over den ikke fullt så gode servicen jeg har fått i Aristokratens avdeling i Torvbyen. Først klarte de ikke å skrive ut billetter, og deretter fortalte personen der meg at det ikke ble noe utsalgssted på stadion for billetter som ikke var solgt! Jeg trodde de ville tjene penger?
Så- er det noen rundt forbi som vet om et utsalgssted nå på en søndags formiddag?
f-b.no/apps/pbcs.dll/article
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
Opprinnelig postet av rikkem90
Det som skuffer meg mest på nye stadion er at man må jo sette all sin kraft for å få tak i billetter.
Jeg er mildt sagt oppgitt over den ikke fullt så gode servicen jeg har fått i Aristokratens avdeling i Torvbyen. Først klarte de ikke å skrive ut billetter, og deretter fortalte personen der meg at det ikke ble noe utsalgssted på stadion for billetter som ikke var solgt! Jeg trodde de ville tjene penger?
Så- er det noen rundt forbi som vet om et utsalgssted nå på en søndags formiddag?
Åpner kl.12.00 Aristokraten ( ved gangbroa, kråkerøysiden ).
virker også utrolig uprofft nesten som etpar unger som bokstavelig talt leker butikk, klarer ikke skrive ut billetter osv....
latterlig
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
de er vel inne i en overgangs fase? med flytting av butikken å greier, uten at jeg skal si for mye om saken.
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914