Dinamo seriemester igjen
Finner ikke den gamle tråden så jeg må bare dele gleden med dere. Iiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
3,4,5 eller vet jeg ikke hvor mange kamper før slutt så er Dinamo igjen suveren seriemester i Kroatia. Til høsten blir mest sannsynlig andre baller og tror vi kommer til å se mer til dem. Sokota fra Porto er tilbake , Brødrene Kovac (Juventus og Red Bull) er kanskje tilbake. Dario Simic fra Milan er tilbake og det viktigste Zagreb`s største sønnen Igor Biscan er på vei tilbake. Altså med 3 brasser 1 fra Kamerun og ellers halve Kroatiske landslaget (20 av 25 fra Kroatia) skal Dinamo prøve seg til høsten i Europa.... Iiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa det blir mye reise på enkelte av oss he he he !!
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Dinamo Zagreb
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Vuorinen på topp!!
Hedr er bilder fra i dag. Rekorden er slått. 20. seier på rad i tillegg har Dudu skåret sitt 30. og 31. mål for året som er rekord for en sesong i kroatisk fotball.
Korteo gjennom byen du må bare rulle litt til du kommer til bilder
www.badblueboys.hr/forumv2/index.php
Dinamo Zagreb
Et spørsmål jeg håper du kan svare på, Zoran:
Jeg vurderer å sette noen penger på Dinamo Zagreb hjemme mot Hajduk Split i morgen, og da de står med 16-0-0 hjemme, synes jeg 1,60 er interessant til tross for at Hajduk Split er nr 2.
Spørsmålet mitt er egentlig om du vet om de vil gi 100% eller om de stiller med "B-lag" eller noe sånt, siden seriemesterskapet allerede er sikret..??
FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Dinamo Zagreb
Da er det gjort Dere. 1:0 Eduardo Da Silva , 2:0 Eduardo Da Silva , 3:0 Eduardo Da Silva.
Gutten skårte sitt 32.,33. og 34 mål på 31 kamper. Og Dinamo vant serien med imponerende 92 poeng. 20 mer enn Hajduk som kom på 2. plassen. 30 seier, 2 uavgjort og 1 tap. Målforskjell +62. Tjaaaa nå er det bare å glede seg til høsten og Europa.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914