Husk meg
Brukernavn
Passord

Dinamo seriemester igjen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 30 apr 07, 00:04

Finner ikke den gamle tråden så jeg må bare dele gleden med dere. Iiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

3,4,5 eller vet jeg ikke hvor mange kamper før slutt så er Dinamo igjen suveren seriemester i Kroatia. Til høsten blir mest sannsynlig andre baller og tror vi kommer til å se mer til dem. Sokota fra Porto er tilbake , Brødrene Kovac (Juventus og Red Bull) er kanskje tilbake. Dario Simic fra Milan er tilbake og det viktigste Zagreb`s største sønnen Igor Biscan er på vei tilbake. Altså med 3 brasser 1 fra Kamerun og ellers halve Kroatiske landslaget (20 av 25 fra Kroatia) skal Dinamo prøve seg til høsten i Europa.... Iiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa det blir mye reise på enkelte av oss he he he !!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 apr 07, 00:19
Er bare å gratulere , så får vi håpe at FFK møter Dinamo i Champions League snart

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 30 apr 07, 00:20
Nei ikke f.... hva skal jeg da ????

Dinamo Zagreb

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 apr 07, 00:22
hehe... Springe mellom BBB og Plankehaugen og synge

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 30 apr 07, 09:32
Være nøytral... Ha på deg litt av hvert supporterutstyr og sitt ned og hold kjeft, juble for alle mål...

Vuorinen på topp!!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 13 mai 07, 00:25

Hedr er bilder fra i dag.  Rekorden er slått. 20. seier på rad i tillegg har Dudu skåret sitt 30. og 31. mål for året som er rekord for en sesong i kroatisk fotball. 

Korteo gjennom byen du må bare rulle litt til du kommer til bilder

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

Dinamo Zagreb

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 18 mai 07, 17:37

Et spørsmål jeg håper du kan svare på, Zoran:

Jeg vurderer å sette noen penger på Dinamo Zagreb hjemme mot Hajduk Split i morgen, og da de står med 16-0-0 hjemme, synes jeg 1,60 er interessant til tross for at Hajduk Split er nr 2.

Spørsmålet mitt er egentlig om du vet om de vil gi 100% eller om de stiller med "B-lag" eller noe sånt, siden seriemesterskapet allerede er sikret..??

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 07, 13:51
Endret: 19 mai 07, 13:52
Ha ha ha ha !!!! B laget? Spør om Celtic stiller med B laget mot Glasgow eller noe sånt. Det er jo største hatkampen som finnes i Kroatia. Spillere stiller på krykker hvis det trengs.  Ellers enda en glad nyhet da Robert Kovac  forlater Juventus til fordel Dinamo. Det ser bra ut med tanke på Europa til høsten. Dinamo er seedet i 2. kvalik runde for CL og for betydelig svakere motstand. Da er det bare å håpe vi ikke får Arsenal eller Milan i  3. runda da....  

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 07, 22:13

Da er det gjort Dere.  1:0 Eduardo Da Silva , 2:0 Eduardo Da Silva , 3:0 Eduardo Da Silva.

Gutten skårte sitt 32.,33. og 34 mål på 31 kamper. Og Dinamo vant serien med imponerende 92 poeng. 20 mer enn Hajduk som kom på 2. plassen. 30 seier, 2 uavgjort og 1 tap. Målforskjell +62.  Tjaaaa nå er det bare å glede seg til høsten og Europa.

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914