Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvik Halden - Sparta 2-1

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 mai 07, 18:14
denialsander dem har nok blitt slettet p,g.a. litt på kanten.. skjønner du det bedre nå ?

---------------------------

http://keiko99.net

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 mai 07, 18:25
Endret: 22 mai 07, 18:28

Opprinnelig postet av keiko99
denialsander dem har nok blitt slettet p,g.a. litt på kanten.. skjønner du det bedre nå ?

Ja.

"All of a sudden he feels a great relief"

Edit: Er det noen som kjenner igjen sitatet ovenfor? Bonus til den nerden som klarer å si hvor det er hentet fra.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 mai 07, 19:54
Endret: 22 mai 07, 19:54
Opprinnelig postet av denialsander
"All of a sudden he feels a great relief"

Edit: Er det noen som kjenner igjen sitatet ovenfor? Bonus til den nerden som klarer å si hvor det er hentet fra.

Var det ikke disse velvalgte ordene Hjælmen kom med i et intervju til Radio Fredrikstad etter at han medte seg ut av Kråkevingen og inn i Plankehaugen?

For å skrive litt om tråden: Det blir kanskje et gjensyn med fjoråret med tanke på ny Kvik-kamp? Eller får vi Moss allerede nå?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 mai 07, 21:43

Opprinnelig postet av FFK1903

Var det ikke disse velvalgte ordene Hjælmen kom med i et intervju til Radio Fredrikstad etter at han medte seg ut av Kråkevingen og inn i Plankehaugen?

LOL!

Det hadde vært fint med Kvik, men Moss hadde ikke vært å forakte det heller. Kvik først og Moss i 3. runde hadde vært enda bedre.

Sitatet er forøvrig fra et av de bedre spill som noen gang er laget (IMHO): Leisure Suit Larry I: In the Land of the Lounge Lizards.  Scena er som følger: Larry sitter på do og gjør sitt fornødne... Great relief!

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 mai 07, 23:20

For å skrive litt om tråden: Det blir kanskje et gjensyn med fjoråret med tanke på ny Kvik-kamp? Eller får vi Moss allerede nå?

Sarpsborg er fortsatt med. Ser gjerne at vi får dem.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 23 mai 07, 23:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Sarpsborg er fortsatt med. Ser gjerne at vi får dem.

Vinner FFK og Moss i 2.runde så kan jeg nesten garantere at NFF legger opp til at vi møtes i 3. runde. Og siden NFF har det med å forfordele TL-lagene i cupen så blir det nok på det som etter hvert blir fylkets nest fineste stadion...

NFF tenker kun penger når det gjelder cup og derfor gir de TL-lagene fordelen. Men vi slår dere jo uansett. Forslag: Walk over. Så slipper dere ydmykelsen :-)

MFK - Østfolds stolthet!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 mai 07, 23:11
Når starter egentlig loddtrekningene, etter tredje runde?

Savner nesten JanRafn (den uekte) her inne, han var mye flinkere til å provosere oss

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mai 07, 23:44
Endret: 23 mai 07, 23:46

Opprinnelig postet av Bjørnen
Men vi slår dere jo uansett.

Når slo dere oss i serien sist på vår hjemmebane ?? Nå tenker ikke jeg på treningskamper, for de driter jeg en lang marsj i. Hvis du vil vite det så må vi tilbake til -92 sesongen. Samme sesongen som vi røkka ned til 2. Så det er ikke akkurat noen tradisjon dere har på Fredrikstad stadion.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 24 mai 07, 00:36
Opprinnelig postet av denialsander

Det er vel noen spillere i dagens FFK som har vært på "lokale" lag, selv om kanskje ikke så mange er fra Moss eller Særp direkte: Staw, Bråthen, Martinsen, Elvestad, Tarik, Shabani, Ramberg.

Brenne kom vel fra Moss?

Det jeg mener er at jo høyere nivået generelt sett er i fylket, dess flere gode (unge) spillere vil være tilgjengelig. Med Moss og Sparta i Adecco, Kvik Halden og en drøss andre i 2. divisjon, FFK 2 i 2. divisjon og flere østfold-lag i G19 interkrets for junior - desto flere spillere av høyere nivå vil være tilgjengelig.

Derfor håper jeg også at Moss og Sparta holder seg i Adecco og at flere andre rykker opp til 2.divisjon. Bredden vil bli bedre. 

Gode poenger.

Personlig har jeg litt vanskelig for å engasjere meg i nabohat-debatten. For meg er alle spillere fra Østfold lokale spillere når de spiller for FFK. Så kan andre godt synes at folk fra LIsleby er samer og at Øssia er russerhelvete for alt jeg bryr meg. FFK er Østfolds flaggskip på fotballfronten for tiden. Måtte det forbli sånn, og måtte Østfold forbli et frodig fotballfylke med flere lag i de to øverste divisjonene.

Så hell og lykke til Moss, Sparta, Sarpsborg, Kvik Halden, Idd SK, Ørje IL osv. Hvem vet, kanskje blir det liv i Åvangen Ball & Sjakklubb en dag også. Alle monner drar.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 00:45
Man skulle kanskje tro at det kunne dryppe litt på det laget som ligger øverst, men sånn har det ikke vært i tidligere tider ( så lenge jeg har fulgt med ). Når FFK lå øverst, Østsiden, Moss,SFK og Råde rett under, da dryppa det neigu ikke mange spillere til oss. De andre blir så knipne at det er til å spy av. Så jeg tviler at FFK har noe særlig utbytte av det nå heller, dessverre. Jeg skulle ønske at det var sånn, men har dessverre ingen tro på det.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 mai 07, 01:56
Enig, det blir heller motsatt, at klubbene som ligger under drar fordel av at FFK er i tippeligaen ved at de "tar over" spillere som ikke slår igjennom i tippeligaen/FFK men er mer enn gode nok for 1 div etc...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 24 mai 07, 06:10
Endret: 24 mai 07, 06:11

Huff ja, lokalpatriotismen kjenner ingen grenser. Om bare folk i Fredrikstadområdet kunne klart å samle seg om storklubben sin, så kunne det blitt bra. I stedet er det mest om å gjøre at alle lokale smålag slår FFK ved hver anledning, og helst stikker kjepper i hjulene for FFK i den grad det lar seg gjøre. Det er sikkert naivt, men jeg lever i et håp om at det skal endre seg. I så fall tror jeg at returen til TL, ny stadion og nye koster i FFK skal bedre situasjonen noe. Egentlig hadde Morgan vært en perfekt ny kost (etter min meninge er han egentlig det) hvis bare ikke fordommene mot ham hadde levd så frodig.

Kunne bare Fredrikstad vært som Newcastle. I the Toon er det bare ett lag som gjelder. Inge lokal rivalisering, bare the Magpies. Hele byen gleder seg sammen, hele byen sørger sammen. Sukk, for en idyll...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 12:13
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Huff ja, lokalpatriotismen kjenner ingen grenser. Om bare folk i Fredrikstadområdet kunne klart å samle seg om storklubben sin, så kunne det blitt bra. I stedet er det mest om å gjøre at alle lokale smålag slår FFK ved hver anledning, og helst stikker kjepper i hjulene for FFK i den grad det lar seg gjøre. Det er sikkert naivt, men jeg lever i et håp om at det skal endre seg. I så fall tror jeg at returen til TL, ny stadion og nye koster i FFK skal bedre situasjonen noe. Egentlig hadde Morgan vært en perfekt ny kost (etter min meninge er han egentlig det) hvis bare ikke fordommene mot ham hadde levd så frodig.

Kunne bare Fredrikstad vært som Newcastle. I the Toon er det bare ett lag som gjelder. Inge lokal rivalisering, bare the Magpies. Hele byen gleder seg sammen, hele byen sørger sammen. Sukk, for en idyll...

Riktig sånn som du beskriver. Klubbene rundt har drevet som småkonger og vil være best. Det hjelper i hvertfall noe med Byprosjektet, selv om jeg ikke tror at vi får så veldig mye utbytte av det heller. Men det er i hvertfall bedre enn ingenting.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 24 mai 07, 15:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sunderland?? Newcastle-lag det også....

RednWhite

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 mai 07, 15:57

Sunderland er da vel en egen by!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Sunderland

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 mai 07, 17:07
Byprosjektet har da gitt oss Tarik for å nevne et eksempel...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 07, 17:14

Opprinnelig postet av Bob Page
Byprosjektet har da gitt oss Tarik for å nevne et eksempel...

Han hadde kommet rekandes på en fjøl uansett. Navnet var kjent for FFK lenge før han kom til Byprosjektet.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914