Odd henter trolig Mikel-kompis
hva syns dere ?
---------------------------
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 23 mai 07, 00:05
Endret: 23 mai 07, 00:05
Opprinnelig postet av keiko99
Chukwuma «Bentley» Akabuezeer ble nylig tatt ut i Bertie Vogts 22-mannstropp til landslagskampen mot Uganda. Nigerianeren har trent med Odd Grenland siden fredag.
hva syns dere ?
Han er klar alt. Om han er god nok, nja, det får tiden vise. Kan hende han er på samme nivå som Fofana for alt vi vet.
Fofana har ikke slått ut i full blomst ennå han heller, og det er ikke sikkert denne " Bentley " gjør det heller.
Opprinnelig postet av FFK1903
Klar? Har han allerede fått arbeids- og oppholdstillatelse? Eller mente du klar i betydningen i form?
Var det ikke det de sa på sporten i TV 2 da, eller misforsto jeg ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så ikke sporten på TV2, så vet ikke hva de sa der :p
Men i linken til Keiko står det at han har skrevet under, men at de ikke er enig med klubben ennå, det står ingenting om arbeidstillatelse og slikt.
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så ikke sporten på TV2, så vet ikke hva de sa der :p
Men i linken til Keiko står det at han har skrevet under, men at de ikke er enig med klubben ennå, det står ingenting om arbeidstillatelse og slikt.
Da var det nok det som kom fram under linken til keiko99 som kom fram i går da.
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 24 mai 07, 06:17
Endret: 24 mai 07, 06:17
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Selvom dette er en kompis av mikel, så betyr vel ikke det nødvendigvis at han er like god??
Selvsagt. Men det er trolig at det er noe i det likevel. Det er ialle fall mye sannhet i ordtaket "vis meg dine venner..."
Fra min egen tid som aktiv idrettsutøver vet jeg litt om hvordan utøvere fortrinnsvis henger sammen med andre utøvere på omtrent samme nivå. Det er uhyre utbredt, som om det er en naturlov at vi opptrer på den måten. Den sosiale rangeringen kødder man IKKE med. Politiske idealer om likhet my ass. Rang-ordnung muss sein!
Selv fra min egen sofa kunne jeg gjette at Piirojas kompis Joel Lindpere var en god spiller, ettersom Piiroja er god og anbefalte kompisen sin. Jeg ville ha valgt å tro godt om Lindpere fram til det motsatte var bevist. Og akkurat i det tilfelle hadde det kanskje ikke vært så dumt. Tilfeldig eller ikke, det skal jeg ikke si for sikkert.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Selvom dette er en kompis av mikel, så betyr vel ikke det nødvendigvis at han er like god??Han er ikke i nærheten av Mikel er heller ikke i nærheten av Edu,Berg valgte og ikke gi han kontrakt og det er sikkert en grunn til det
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914