Har Start tatt seg vann over hodet med stadionkapasitet?
2. serierunde Start - Viking 14 448 tilskuere
4. serierunde Start - Stabæk 11 524 tilskuere
6. serierunde Start - Vålerenga 10 888 tilskuere
8. serierunde Start - Godset 9 855 tilskuere
... og jeg tror trenden fortsetter i neste hjemmekamp mot Sandefjord. En flunkende ny stadion skulle gi publikumsboom, og allerede i den fjerde hjemmekampen forsvinner tilskuerantallet under 10 000. Tilfeldigheter? I dag er altså en tredjedel av Sør Arena tom. Er veldig glad for at Fredrikstad stadion ikke tar mer enn den gjør akkurat nå.
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Dette er bare helt konge!
Alltid glad når start taper, håper dem røkker ned til adecco!
Opprinnelig postet av Martin
Dette er bare helt konge!
Alltid glad når start taper, håper dem røkker ned til adecco!
kunne ikke vært mer enig
Var selv på denna Sør Arena i dag, og kan skrive under på at stemninga er direkte laber. Greit at de kommer tidlig under, og stemninga bærer preg av det, men Start-publikummet er ikke i nærheten av toppsjiktet i Norge.
Hva gjelder stadion-kapasiteten vil jeg ikke si de har tatt seg vann over hodet, men de som hadde håpet å fylle stadion gang etter gang er de samme folka som tror på julenissen. Start-publikum er sære folk. De kommer IKKE når været er for godt, da er de nemlig i båten. De kommer ikke når været er for stygt, da er nemlig i bedehuset. Men når været ikke er for bra, men heller ikke så halvgæærnt, og Start gjør det bra, da kan det være at de dukker opp.
Selv satt jeg omtrent aleine i den ene svingen, satt og kosa meg med et ben på hvert sete og arma i kors. Hadde håpa på uavgjort, men har uansett mer sansen for Godset enn Start.
Helt fortjent var det ikke, men dog....
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Opprinnelig postet av Kristian B
De kommer IKKE når været er for godt, da er de nemlig i båten. De kommer ikke når været er for stygt, da er nemlig i bedehuset. Men når været ikke er for bra, men heller ikke så halvgæærnt, og Start gjør det bra, da kan det være at de dukker opp.
Det er faktisk sant. Har hørt alt for mange medgangssupportere i Kristiansand som dropper fotballkampen på søndag fordi "nææh, det regnår så møe". Tragisk!
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Blir spennende å se hvor mange som kommer mot ODD neste torsdag
Odd og Kåre kommer neste torsdag. Det kan hende de har råd til å ta med barnebarna, men da må jaggu makrellen sprelle bra ei stund øvv.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dem har skutt seg selv i foten med de prisene dem har på Sør Arena...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Sør Arena = Aker Stadion
Mer utdyping trengs ikke
Vuorinen på topp!!
Opprinnelig postet av Scout
Aftenposten har nå laget sak om dette. Tilskuerantallet gikk ned igjen mot Sandefjord på mandag. Tilskuerantallet var da 9056. Snart ligger de under 9000. Da snakker vi snart om et halvfullt stadion altså (!)
Damn, skulle vært journalist jeg, ante jo dette for flere uker siden
Men 9056 tilskuere? Blir ikke sesongkortene lagt i bunnen? De regner vel antall solgte billetter, ikke antall faktisk oppmøte av folk på kampdagen? Det betyr vel egentlig at tallet ikke kan synke noe særlig mer, og at det egentlig er skremmende lavt med tanke på at det tilsynelatende ligger 8-9 000 sesongkort inkludert i disse 9056 tilskuerne? Da er det ikke mange som har kjøpt billett utenom?
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Scout
Aftenposten har nå laget sak om dette. Tilskuerantallet gikk ned igjen mot Sandefjord på mandag. Tilskuerantallet var da 9056. Snart ligger de under 9000. Da snakker vi snart om et halvfullt stadion altså (!)
Damn, skulle vært journalist jeg, ante jo dette for flere uker siden
Men 9056 tilskuere? Blir ikke sesongkortene lagt i bunnen? De regner vel antall solgte billetter, ikke antall faktisk oppmøte av folk på kampdagen? Det betyr vel egentlig at tallet ikke kan synke noe særlig mer, og at det egentlig er skremmende lavt med tanke på at det tilsynelatende ligger 8-9 000 sesongkort inkludert i disse 9056 tilskuerne? Da er det ikke mange som har kjøpt billett utenom?
På Sør Arena var det aldri over 9000 mot Sandeford. 8000 er det korrekte oppmøte. 9000 er antall solgte. Har jeg hørt i hvert fall.
heia heia...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Vuorinen på topp!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914