"Sikkerhet på stadion"
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
litt sent, men mail sendt,..
Blir spennende å se hva som skjer da...
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Fikk bare jallasvar om at jeg skulle ta med flagget og henvise til Bjørn Bagstervold. Så da kan alle andre gjøre det samme også tenker jeg. Men da må budskapet ikke være støtende (haha ) og være plaststenger..
Ikke fikk jeg unnskyldning, ikke fikk jeg noen meninger om tribuneliv eller denne praksisen. Fikk egentlig ikke noe ordentlig svar i hele tatt.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Du fikk tydeligvis ikke det svaret DU ønsket, men du kan da ikke si at du ikke fikk et svar: Ta med flagg, henvis til Bjørn, ikke støtende budskap og plaststenger.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Tror du bare kan glemme å ta med noe ultrasrelatert inn. For Bjørn er "støtende budskap" en maskert supporter med rød caps og rødt/hvitt skjerf. Og tostangs med "mot den moderne fotballen" er selvfølgelig støtende for NøFF og compani. Er du heldig, får du med deg "Fredrikstad mot verdensherredømme" med deg inn, det er støtende det også. Herregud, vi støtter jo ikke diktatur.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
HALLO???? Nisse...
Hva slags demo? Jeg er faen meg med!!!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914