Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne på Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 mai 07, 02:35
Hvorfor interjuet de ham på Storskjermen på stadion ? Er ikke det å be om buing, piping etc så vet ikke jeg. Jeg holdt meg riktig  nok for god til å pipe på ham, men kjente en iritasjon uten like. Greit nok, la han komme på hjemmekamp i Fredrikstad som publikum, helt greit, men ikke dra han frem og irriter mange tusen ffksupportere. Syns også "spøken" til Dag Solheim om han kom tilbake til sommeren, neste år etc usmakelig når han vet at Brenne har signert 5 årskontralt med lsk..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 28 mai 07, 02:40
Jeg hadde ikke noe problem med det, alle vet jo at Simen er glad i FFK, men han ville ta steget vider for og se om han er god nok der. Kan du ikke akseptere det har du ett problem synes jeg. Kanskje prøve og bruke litt mindre tid på fotball :)

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 02 jun 07, 02:33

Pip ut judasen fra Fredrikstad Stadion neste gang han kommer, mener jeg,,,  

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 02 jun 07, 03:37

Det som var mest tragisk med han, var i intervjuet før kampen på radioen. De spurte: Hvilket lag heier du på i dag, du holder vel med Fredrikstad? Så klarte han å svare: Nja, jeg er nøytral, det er kanskje best for oss (altså LSK) at det blir uavgjort!

For et svar. Han er ekte Fredrikstadgutt. Kjenner alle spillerne på laget. Kommer sikkert til å spille for klubben en gang når han blir gammel. Har mange fantastiske minner med klubben. Osv osv. Enga skal lissom være hatlaget hans når han spiller på LSK.

Hallo lissom? Prøver han å spille proff, og late som han ikke eier følelser? Det sier jo seg selv at han vil hjembyen sin det beste, og vennene sine. Eller er det kanskje noen gnisninger mellom FFK og Simen som aldri har kommet ut i media?

Uansett, her mistet Brenne litt av min respekt, dessverre!

Ære være plankebyen!

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 02 jun 07, 07:30
Vi må huske at Simen "putta" noen millioner i kassa slik at vi kan utvikle oss videre med fornftige kjøpav spillere. Det er vel takket være han at vi forsatt er i den øverste ligaen. Gnisninger mellom Simen og ledelsen er det ihvertfall ikke. Den overgangen gikk riktig og seriøst for seg mellom klubbene.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 02 jun 07, 08:16

Opprinnelig postet av 1947modell
Vi må huske at Simen "putta" noen millioner i kassa slik at vi kan utvikle oss videre med fornftige kjøpav spillere. Det er vel takket være han at vi forsatt er i den øverste ligaen. Gnisninger mellom Simen og ledelsen er det ihvertfall ikke. Den overgangen gikk riktig og seriøst for seg mellom klubbene.

Morgan om Simen: "Han kunne nemlig ha benyttet en klausul i kontrakten om at han kunne gå for omlag 700.000 kroner. Brenne ga istedet FFK et håndslag og takket med den generøse gesten."

Hentet fra Demokraten

Er det noen her inne som var klar over at Simen hadde en slik Klausul?  Det høres merkelig ut at en spiller FFK kjøpte for det dobbelte (minst?) kunne få en slik klausul i kontrakten sin. Men hvis det stemmer er det to ting jeg reagerer på:

a) Jeg synes det var ekstremt positivt gjort av Simen, som "ga" klubben 10 ganger så mye penger som han var "nødt" til.

b) At noen i klubben er så hjernedøde at de aksepterer en slik klausul. Jeg håper denne/disse vedkommende er ute av systemet og aldri, aldri mer kommer tilbake. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 02 jun 07, 09:40
Opprinnelig postet av denialsander

Er det noen her inne som var klar over at Simen hadde en slik Klausul?  Det høres merkelig ut at en spiller FFK kjøpte for det dobbelte (minst?) kunne få en slik klausul i kontrakten sin. Men hvis det stemmer er det to ting jeg reagerer på:

a) Jeg synes det var ekstremt positivt gjort av Simen, som "ga" klubben 10 ganger så mye penger som han var "nødt" til.

b) At noen i klubben er så hjernedøde at de aksepterer en slik klausul. Jeg håper denne/disse vedkommende er ute av systemet og aldri, aldri mer kommer tilbake. 

a) Jeg har forstått det slik at dette gjaldt om han skulle til en klubb i utlandet.

b) Brenne signerte en ny kontrakt etter mye om og men sist vinter. Var vel tross alt bedre med en kontrakt med denne klausulen enn ingen kontrakt? Særlig nå med fasit i hånd.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 07, 10:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt

a) Jeg har forstått det slik at dette gjaldt om han skulle til en klubb i utlandet.

b) Brenne signerte en ny kontrakt etter mye om og men sist vinter. Var vel tross alt bedre med en kontrakt med denne klausulen enn ingen kontrakt? Særlig nå med fasit i hånd.

Selvsagt var det bedre - alternativet til 7 mill var jo null mill.

Alt blir lettere å se når man ikke behøver se fremover i tid, men kan se på hva som faktisk skjedde. Hadde Brenne gått til utlandet for 700.000 tror jeg vi hadde følt det som at han pisset på oss - og jeg tror ikke vi hadde synes det var det spor bedre enn gratis... 

Men jeg trodde det var hans gamle kontrakt som hadde "700.000 til utlandet"-klausul og ikke den nye.

Marcus

A-lagspiller

Lagt til: 02 jun 07, 13:07
Endret: 02 jun 07, 13:07
Opprinnelig postet av 1947modell

ja gud simen var jo sååååå snill som gjorde dette for oss,, herregud da mann

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 07, 14:45

Opprinnelig postet av Marcus

ja gud simen var jo sååååå snill som gjorde dette for oss,, herregud da mann

Historieløs?.

Simen kunne a) ikke signert og gått gratis et halvt år seinere, b) muligens brukt en klausul i kontrakten om overgang for 700.000 og ikke 7.500.000 kroner ("litt" forskjell) og c) han skal ha en del av æren for FFKs solide høstsesonger.

Vet ikke hvem som fortjener "herregud da mann", jeg?

Når det er sagt: Jeg kan ikke FATTE hvorfor Simen valgte LSK... En klubb som er like spennende og interessant som å se maling tørke. Hadde han gått til RBK, Brann (Brann har iallefall evne til å skape lidenskap - eller lidelse...) eller til utlandet, kunne jeg forstått det. Men Lillestrøm?  Et møkkhøl av en "by" mellom Oslo og Gardermoen...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 02 jun 07, 15:26
Jeg er enig i at han har gjort mye bra for oss, ønsker han også tilbake. Men hvorfos sier han så mye tull/rart på TV og radio?

Marcus

A-lagspiller

Lagt til: 02 jun 07, 22:45
Endret: 02 jun 07, 22:47

Jeg mener at Simen ikke var så stor, hadde vært skada i år uansett, som sagt dette er jo et forum så folk skal ha egne meninger vettz.  sikkert snilt av han å gi oss såpass mye penger, men for meg så er han en Judasfaan, å grunnen til at han sier så mye dill på radio og Tv trror jeg er fordi han har mistet hjertet helt for fredrikstad å nå er han lizzom en av lillestrøm gutta..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 03 jun 07, 10:20

Simen ble vel skadet i sammenheng med en LSK kamp/trening, så å si han hadde vært skadet likevel er vel litt drøyt. Simen trengte nye impulser etter å ha hatt Eggen som A- lagstrener i nesten 10 år. Ikke vanskelig å forstå, hvis han skal tenke egen utvikling. Samtidig var det vanskelig for Simen å argumentere for det, da han også har nesten alt å takke Eggen for at han har blitt den spilleren han har blitt. Simen kunne også valgt å bytte klubb som Bosman spiller og puttet atskillige kroner av dem 7,5 mill FFK fikk for ham i egen lomme. Det valgte han bort.

Etter min mening kan Brenne gå med hevet hodet i byen og Stadion når han vil, selvom det irriterte meg grenseløst at han valgte å bytte klubb....

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 03 jun 07, 11:16
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Simen ble vel skadet i sammenheng med en LSK kamp/trening, så å si han hadde vært skadet likevel er vel litt drøyt. Simen trengte nye impulser etter å ha hatt Eggen som A- lagstrener i nesten 10 år. Ikke vanskelig å forstå, hvis han skal tenke egen utvikling. Samtidig var det vanskelig for Simen å argumentere for det, da han også har nesten alt å takke Eggen for at han har blitt den spilleren han har blitt. Simen kunne også valgt å bytte klubb som Bosman spiller og puttet atskillige kroner av dem 7,5 mill FFK fikk for ham i egen lomme. Det valgte han bort.

Etter min mening kan Brenne gå med hevet hodet i byen og Stadion når han vil, selvom det irriterte meg grenseløst at han valgte å bytte klubb....

Amen

RednWhite

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 03 jun 07, 13:41
Flott med 7.5 daler i kassa, men hold han borte fra stadion når FFK spiller.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 jun 07, 14:56
han kan holde seg på åråsen til han velger å legge opp for min del

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 03 jun 07, 18:16
Det kan da ikke gjøre noe at Simen ser FFKs kamper når han ikke spiller sjøl.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 jun 07, 21:24
han må gjerne komme å se hva han gikk glipp av, men ikke bli intervjua før kamper på stadion , blir bare for dumt!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 04 jun 07, 11:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
han må gjerne komme å se hva han gikk glipp av, men ikke bli intervjua før kamper på stadion , blir bare for dumt!

Støttes! For meg blir det som de skulle intervjuet en helt random tippeligaspiller!! Jeg ville pepet uansett! Hører ikke hjemme på Fredrikstad Stadion.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 jun 07, 22:42

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Støttes! For meg blir det som de skulle intervjuet en helt random tippeligaspiller!! Jeg ville pepet uansett! Hører ikke hjemme på Fredrikstad Stadion.

Exacly my point...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914