Hvem er disse laga?
Har bladd igjennom resultater og finner en par ting som jeg gjerne vil ha svar på. Hvem er laget "HATTRICK" og hvem er laget "BROR AV FREDRIKSTAD" ?Håper ingen har ambisjoner slik som Tom A Skanke hadde en gang i fortiden da han stiftet Oslo Ballklubb og gamle Larsen stiftet Sommerfrydløkken. Ballklubben skulle jo bli den store hit i norsk klubbfotball. De gjorde noe j... med kroner ihvertfall da de hadde pølsesalget <fra egne mobilr kiosker rundt om i landet. Men det ble med visjonen til Skanke. Det nese han fant p var jo denne idiotiske ???????? Ja,hva var nå det igjen. Kom med svar og synspunkter dere som husker og har en del eksempler på hvor idiotidk dette var.
hattrick er et lag som ble til etter diskusjoner på hattrick. bror av fredrikstad holder til på kongsten banen. å er en vennegjeng. litt eldre gutter på rundt 30 år trur jeg.
Takk skal du ha.Nå er det problemet ute av verden.
Opprinnelig postet av 1947modell
Takk skal du ha.Nå er det problemet ute av verden.
Var det virkelig et problem for deg 1947modell ??
Neida, men liker å være oppdatert. Da det dukker slike lag,vil jeg svært gjerne plassere de på kartet. Bor 1500 km fra deg på Trosvik ser du og ser ikke så mye lokalfotball som jeg svært gjerne ville. Derav det lille "problemet"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914