Bernier kanskje til Kaiserslautern
Mulig han kommer seg vekk fra Norge allikevel da.
www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article2794789.ece
Etter det Nordlys erfarer var Bernier i Tyskland tirsdag for å gjennomføre medisinsk test og om mulig signere kontrakten med Kjetil Rekdals nye klubb.
Så det virker som signeringa ikke ligger så langt unna.
www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article1076442.ece
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av Bob Page
Ver det ikke slik at Moss skulle ha pæng fra TIL hvis han ble solgt ?
Hvor har du det i fra ?? Har du sett kontrakta hans ?? Kan ikke si jeg har sett noe i media om dette.
Det er ikke noe automatikk at det er penger ved videresalg.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ver det ikke slik at Moss skulle ha pæng fra TIL hvis han ble solgt ?Hvor har du det i fra ?? Har du sett kontrakta hans ?? Kan ikke si jeg har sett noe i media om dette.
Jeg vet da det, men jeg mener å ha lest noe på Kråkesidene om det der. Mulig jeg tar feil...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ver det ikke slik at Moss skulle ha pæng fra TIL hvis han ble solgt ?Hvor har du det i fra ?? Har du sett kontrakta hans ?? Kan ikke si jeg har sett noe i media om dette.
Jeg vet da det, men jeg mener å ha lest noe på Kråkesidene om det der. Mulig jeg tar feil...
Patrice går på free transfer til tyskland. Normalt at et videresalgsbeløp utgjør en prosentsats av overgangssummen.
Ergo og akk så synd: Hverken Moss eller TIL får et rødt øre for ham. Vi fikk 300 000 eller deromkring for ham når han dro til Tromsø og dreit oss ut når vi satset på at han ville bli solgt videre. En tid tilbake kunne det rent en del penger inn i klubbkassa når et tyrkisk lag bød et sted mellom 10 og 12 mill for ham. Men TIL takket nei. Gevinster på under 40 ganger innsatsen er visst ikke nok der nord.
MFK - Østfolds stolthet!
Kanskje vi hadde klart å selge ham.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Kan dere angre for at dere ikke ville selge Bernier på billigsalg til Fredrikstad med videresalgsprosenter.
Kanskje vi hadde klart å selge ham.
Da trekkes en rekke andre faktorer inn vet du. Faktorer som ikke har med rasjonalitet eller kroner og øre å gjøre.
MFK - Østfolds stolthet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914