Felles baller i tippeligaen
---------------------------
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Det blir trolig en fast type ball type ball type fra neste sesong..Jeg håper på Nike eller Adidas baller..Men tror det blir umbro..deres mening?
Jeg tror ikke spillerne i eliten vil ha felles baller, siden de kanskje vil ha dem for seg selv - særlig i dusjen.
(Dårlig spøk, jeg vet).
For meg spiller det 100% INGEN rolle hvilken ball det blir. Jeg tror ikke FFK spiller bedre eller dårligere med en spesiell balltype.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TothNR1
Det blir trolig en fast type ball type ball type fra neste sesong..Jeg håper på Nike eller Adidas baller..Men tror det blir umbro..deres mening?Jeg tror ikke spillerne i eliten vil ha felles baller, siden de kanskje vil ha dem for seg selv - særlig i dusjen.
(Dårlig spøk, jeg vet).
For meg spiller det 100% INGEN rolle hvilken ball det blir. Jeg tror ikke FFK spiller bedre eller dårligere med en spesiell balltype.
De gjør nok ikke det, men det er snakk om å være vant til en spesiell balltype. Kan hende det kan være noe av forklaringen av stattestkken på bortebane, og da snakker jeg ikke bare om FFK...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914