Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 41 40

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 12:38
Endret: 06 jun 07, 12:39
bare sats dere.. så går dere konk.. da blir det enda værre for dere

Så går vi tilbake til det tråden handler om.. Denne tråden er helt på ville veier.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 06 jun 07, 12:42
Endret: 06 jun 07, 12:50

Opprinnelig postet av keiko99
bare sats dere.. så går dere konk.. da blir det enda værre for dere

Så går vi tilbake til det tråden handler om.. Denne tråden er helt på ville veier.

 

Du har regnestykket regner jeg med? Hvis onklene deres gav beng i dere så hadde det rast lukt til helvete i FFK også. Hovmod står for fall heter det visst.


Beskjed fra moderator: Hold dere til tema. Nye avsporinger vil bli slettet.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 jun 07, 22:09
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Lex

Her kommer et nytt rykte, hehe.... dette hørte jeg for noen dager siden...Kvisvik mangler motivasjon og forsvinner fra FFK, om han legger opp eller spiller for greåker er uvist... Kan vel ikke være sant, men men...

 

Så kommer nr 2. Roger Risholdt kommer tilbake til FFK, helt utrolig forbanna tragisk spør dere meg, om det er sant. Så det er mulig det skjer noe morsomt i dette overgangsvinduet...

Noen som kan avkrefte dette eller? paco?

 

 

Tror ikke Risholt kommer men at Kvisvik mangler motivasjon og ikke gjør seg fortjent til lønna si er vel klart for de fleste

Risholt nevnte jeg for en uke siden i en annen tråd, så rykte er ikke nytt......


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 04 jun 07, 14:46
Kan noen fortelle meg hva som foregår mellom Toth og Grønnis, dette ser ikke riktig ut?

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 20 jun 07, 22:26

Opprinnelig postet av TothNR1
Har et tips:..Twelleman eller hva han heter. Han er fra USA men man kan jo ha han i stallen, hvis kounadio ikke er med hver kamp. Han var i søkelyset for odd, og han var åpen for spill i norge..en spiss som scorer mye for klubblaget og landslaget

Viking snuste også for han men kom fram til at han var for dyr.. mistenker at det samme ville vært tilfelle for oss.


DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 23 jun 07, 17:30

Hva med å satse på en skikkelig profil?

www.channel4.com/sport/football_italia/jun22e.html

Christian Vieri er jo uten kontrakt fra 1. juli er det vel, har kommet tilbake fra kneoperasjon og er igjen sulten på å spille fotball. bare å si Arrividecci til måltørker samtidig som vi får en erfaren spiller som kan heve oss i Uefacupen til høsten!

Kanskje alle i Fredrikstad må bidra litt til lønnen hans riktignok, men tar alle 70 000 å gir en tier i måneden kan vi fikse dette her! Hvis vi smører tollerne kan vi sikkert skaffe hans ukentlige forbruk av discopulver og.
Aner jeg en Kanonsigning?

;-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 07, 17:47
Opprinnelig postet av DonStian

Hva med å satse på en skikkelig profil?

www.channel4.com/sport/football_italia/jun22e.html

Christian Vieri er jo uten kontrakt fra 1. juli er det vel, har kommet tilbake fra kneoperasjon og er igjen sulten på å spille fotball. bare å si Arrividecci til måltørker samtidig som vi får en erfaren spiller som kan heve oss i Uefacupen til høsten!

Kanskje alle i Fredrikstad må bidra litt til lønnen hans riktignok, men tar alle 70 000 å gir en tier i måneden kan vi fikse dette her! Hvis vi smører tollerne kan vi sikkert skaffe hans ukentlige forbruk av discopulver og.
Aner jeg en Kanonsigning?

;-)



Spar oss for urealistiske signeringer, please.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 jun 07, 18:13
Hva med hente Trond Andersen fra Brøndby.  Han er mest sansynlig på vei bort.  Da får vi en erfaren spiller som kan være både på midtbanen og forsvaret. 

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jun 07, 18:26
Kanskje litt for gamel vel? da kan man heller satse på de unge som Martin Elvestad og Shabani..

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 jun 07, 18:39
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Kanskje litt for gamel vel? da kan man heller satse på de unge som Martin Elvestad og Shabani..



Ronny Johnsen i VIF er 38 år. Trond er 32. Selvfølgelig skal man satse på yngre spillere, men man trenger også noen med erfaring som kan gå rett inn på laget og forsterke det. 

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jun 07, 18:59
Ikke sammenlign Ronny Johnsen med en så dårlig spiller som TA da..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jun 07, 22:26
Selv om jeg helt klart kunne tenke meg at noen av juniorene tar steget opp og bekler en sentral midtbane plass snart, det er liksom fremtiden. Hvorfor ikke tatt inn denne Almeyda på prøve nå som kontrakten hans går ut med lyn og han ikke får tillit. Uansett en type med mye erfaring og skilte med, samt at han har Italiensk pass og vil ikke gå på utlandskvoten.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jun 07, 22:37
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
samt at han har Italiensk pass og vil ikke gå på utlandskvoten.


Dessverre så går han på "utlandskovoten", derimot så går han ikke på utenfor EU kvoten.

Synes FFK har for mange utlendinger allerede og hell bør satse ungt og norsk. Helst lokalt også.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jun 07, 22:48
Du skjønte at det var det sjeg mente!!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jun 07, 22:53
Jepp, og poenget med innlegget var egentlig ikke å påpeke at du skrev feil

Men heller at FFK har for mange utlendinger. At vi har spillere som Shaaban, Raio, West, Fofana osv er greit men det er unødvendig å kjøpe en Miikka Multaharju eller en Obasi N`Bye fra Nigeria for å bruke som backup.

Miikka var kanskje ikke det beste eksempelet iom at han har spilt en del i år, men du tar poenget.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 aug 07, 23:03
Skal vi prøve å få denne tråden til å handle videre om overgangsvinduet? Hvem, hva, hvor over brukerne på forumet har i hvert fall ingenting med overgangsvinduet å gjøre. Fortsatt å diskutér spillere ut og inn, ellers blir tråden stengt lenge før overgangsvinduet ;)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 01 aug 07, 23:10

Sorry, klarte ikke å dy meg.

Jeg vil ha Austnes og Karadas! Sånn, tråden er på sporet igjen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 aug 07, 23:28
Endret: 01 aug 07, 23:31

FFK var å luktet på Sjøhage tidligere,men her tror jeg vi har en målfarligere Svensk U21-landslagsspiller.

Johan Oremo har scoret 6 mål og 2 assist for Gefle på 13 kamper. Det er nesten like mange spillemål som Marcus Berg(11 mål hvor av 4 på straffer) som leder skytteligaen. Virker som et stort talent dette. Han sammenliknes med Thomas Brolin.

Han er ikke en etablert målscorer,men han kom fra lavere divisjoner til Allsvenskan denne sesongen og har levert for Gefle. Han er også ganske "røsselig" 185 cm 77 kg.

Lurer på om Grønis har "koll" på denne karen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 41 40

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340