Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge - Malta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 jun 07, 21:23
Er det noe vits i å ha med dette laget til EM, de suger jo til de grader.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 02 jun 07, 21:29

Skulle sett kampen på TV men jeg gidder ikke å se mer og det sier sitt.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 07, 21:38
Har gått opp til 2-0, men spillet er langt, langt under pari for det.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 02 jun 07, 21:45
3-0 nå

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 07, 21:58
4-0, og de har fått god uttelling. De skal være glad for at Bosnia slo Tyrkia 3-2 også.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 03 jun 07, 08:23

Opprinnelig postet av Rune Haugen
4-0, og de har fått god uttelling. De skal være glad for at Bosnia slo Tyrkia 3-2 også.

Jeg led meg igjennom kampen igår. 4-0 er et flatterende resultat, ja... 

Malta var akkurat så dårlige og ufarlige som forventet, men ikke engang mot et lag med amatører fra Malta klarer Norge å ha fasong på angrepsspillet.  Måla kommer ikke bare fordi Norge spiller ut Malta, men fordi vi også har drittflaks (jmf. målet til Helstad - tilogmed jeg skulle klart å score der...).

At Hareide velger å la en bedrøvelig spiller som Gamst Pedersen (som attpåtil hadde magetrøbbel) få være på banen i 65 minutter er pinlig og vitner om manglende evner til å gjøre grep underveis i kampene.

Vi hadde vel 15 cornere. Stort sett ufarlige alle sammen. Vi burde minst hatt ett mål etter corner når vi har 15 stykker og hodesterke spillere som Iversen, Carew, Hangeland...

Klarer vi ikke bedre enn dette er det like greit EM spilles uten Norge. Da slipper vi ydmykelsen av å bli pisset på i offentlighet.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 03 jun 07, 11:44
Var da veldig så negative man skulle være og da...Greit,Malta var piss dårlige,og Norge gjør ingen enorm kamp.Men vi gjør det som trengs, vinner tross alt 4-0,og har full kontroll hele veien. Slutt å sutre

PÅL

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 07, 12:05

Opprinnelig postet av palespen
Var da veldig så negative man skulle være og da...Greit,Malta var piss dårlige,og Norge gjør ingen enorm kamp.Men vi gjør det som trengs, vinner tross alt 4-0,og har full kontroll hele veien. Slutt å sutre

Gjør det som trengs ?? Hallo, det bør være slik som denalsander etterlyser, litt fasong på laget. De spilte like dårlig mot Malta som de har gjort i de siste kampene.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 jun 07, 12:25
Norge kommer aldri til EM, og som det blir nevnt har vi ingenting der å gjøre, syns jeg da.

Bjørn Helge Riise syns jeg var positiv, ikke noe nøling og la inn på direkten mange ganger, hadde vel 3 målgivende eller noe.

De såkalte "stjernene" våre skuffer gang på gang og er utrolig dårlige på landslaget.
Begynner å lure på om det er noe i det Bohinen sa på TV2-sport her om dagen, at de ser på landslaget som er slags pause fra ett ellers stressende liv.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 03 jun 07, 12:34
Var ingen stor kamp i går. Stjernene svikter, laget blei bedre når Brenne og Helstad kom inn mener jeg. Men vi kommer nok uansett aldri til EM med detta laget og den treneren.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 jun 07, 14:39

Flott at de endelig fikk en seier, dette kan nok åge leve lenge på!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 03 jun 07, 18:43
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Flott at de endelig fikk en seier, dette kan nok åge leve lenge på!

Iallefall helt til virkeligheten sparker`n i rumpa onsdag førstkommende. Jeg håper selvsagt at vi skal klare å løfte oss et par nivåer til, men er stygt redd for at vi kjører en "walking on sunshine" og trur vi vinner på walk over... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 jun 07, 20:10

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 03 jun 07, 23:38

Ser at Carew syns det var en solid seier og at folk burde være fornøyde... Hm. Seier riktignok, men er enig med Semb som sa at det burde stå 4-0 mye tidligere mot et amatørlag. Håper forresten Carew starter på benken til onsdan for makan til ineffektiv spiss skal man lete lenge etter.. Hjelper ikke at han har mange sjangser når han ikke setter dem.. Selv FFK har vel spisser som er mer effektive enn ham...

Helstad og Brenne syns jeg bør starte til onsdan.  

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 07, 23:48
Opprinnelig postet av Bob Page

Ser at Carew syns det var en solid seier og at folk burde være fornøyde... Hm. Seier riktignok, men er enig med Semb som sa at det burde stå 4-0 mye tidligere mot et amatørlag. Håper forresten Carew starter på benken til onsdan for makan til ineffektiv spiss skal man lete lenge etter.. Hjelper ikke at han har mange sjangser når han ikke setter dem.. Selv FFK har vel spisser som er mer effektive enn ham...

Helstad og Brenne syns jeg bør starte til onsdan.  

Det er ikke bare Carew som ikke viser seg fram. Hvor var Iversen hen da ?? Kan ikke si jeg la merke til han i det hele tatt. Og bruke han ute på kanten er helt på trynet. Er bedre å sette Alex Valencia der da jo. Er han skada eller ?? Han viste fine takter sist han spilte på kanten der. Jeg har på følelsen at Hareide tar ut folk bare på navnet jeg. Mange jeg kan kicke på, spesielt de etablerte slik som Gamsten, J.A.Riise ( jeg trodde de skulle være med å heve laget ).

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 03 jun 07, 23:55
Endret: 04 jun 07, 00:25

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har på følelsen at Hareide tar ut folk bare på navnet jeg. Mange jeg kan kicke på, spesielt de etablerte slik som Gamsten, J.A.Riise ( jeg trodde de skulle være med å heve laget ).

Det er jeg helt enig i. Er man utenlandsproff så får man spille på landslaget samme hvilken form man er i. Desuten må man spille på de riktige laga her til lands for å komme med, jfr Brenne. Han var da mer enn god nok i fjor...

Nei, tror det må en ny mann som landslagssjef inn for å kunne ta Norge ut av dette uføret. KT Eggen er jo fremdeles ledig. Hadde vært morsomt å sett om han kunne få til noe med landslaget...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 04 jun 07, 00:04
Prøv å vær litt positiv da Rune! :)Syns faktisk Norge spilte en god match jeg... Vi må være litt stolte av landslaget vårt. Det er mange kamper igjen å gjøre det på, og med seier mot Ungarn er vi virkelig med å kjempe om en plass til EM

www.performance07.no

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 00:10

Opprinnelig postet av ffkfmv
Prøv å vær litt positiv da Rune! :)Syns faktisk Norge spilte en god match jeg... Vi må være litt stolte av landslaget vårt. Det er mange kamper igjen å gjøre det på, og med seier mot Ungarn er vi virkelig med å kjempe om en plass til EM

Syntes du virkelig Norge spilte en god match ?? Da krever du fader ikke mye. Norge pr. dags dato forsvarer plassen sin på FIFA-rankingen ja. Og de har mange dårlige foran seg der. Norge har spilt dårlig i mange, mange kamper nå, og viste klart mot Malta hvorfor de ikke er bedre enn det de er.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 04 jun 07, 00:32
Jeg synes i alle fall at taktikken 4-3-3 fungerte bra, med B.H Riise som indreløper. Og jeg satt med følelsen av at vi skapte mye mer i forhold til de tidligere kampene.. Syns Norge bør fortsette med 4-3-3.. Selvom jeg er enig at Iversen ikke er noe kantspiller, men det at han trakk inn, åpnet jo for B.H Riise i bakrommet på høyresiden, så noe positivt kom det jo ut av det. I forhold til Alex Valencia, vil jeg si at Tarik er et like godt alternativ.

Men uansett, viktig å ikke sette de store kravene, og heller skryte av det som er bra syns nå jeg da:) Er fortsatt muligheter for EM! Ikke sant Rune?

www.performance07.no

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 00:48

Opprinnelig postet av ffkfmv
Jeg synes i alle fall at taktikken 4-3-3 fungerte bra, med B.H Riise som indreløper. Og jeg satt med følelsen av at vi skapte mye mer i forhold til de tidligere kampene.. Syns Norge bør fortsette med 4-3-3.. Selvom jeg er enig at Iversen ikke er noe kantspiller, men det at han trakk inn, åpnet jo for B.H Riise i bakrommet på høyresiden, så noe positivt kom det jo ut av det. I forhold til Alex Valencia, vil jeg si at Tarik er et like godt alternativ.

Men uansett, viktig å ikke sette de store kravene, og heller skryte av det som er bra syns nå jeg da:) Er fortsatt muligheter for EM! Ikke sant Rune?

Selvfølgelig skapte de mer sjanser. Det er tross alt Malta de møtte.

Fortsatt sjans til å gå til EM ?? Selvfølgelig, det er nok kamper å gjøre det på. Men med det spillet de bedriver med om dagen så kommer de i hvertfall ikke dit.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914