Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge - Malta

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 04 jun 07, 18:49
Er enig at malta kampen ikke var strålende på noen som helst måte...men det får da være måte på svartmaling fra enkelte her inne!Vi vinner 4-0 uten å gjøre noen stor kamp, hentet 3 poeng. Blir nok vanskelig å komme seg til EM, men mulighetene er der...og må da være lov å håpe og heie litt på landslaget vårt. Skulle Norge komme seg til EM vil det si at vi også er gode nok til å være der...

---------------------------

PÅL

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 05 jun 07, 07:05

Opprinnelig postet av palespen
Er enig at malta kampen ikke var strålende på noen som helst måte...men det får da være måte på svartmaling fra enkelte her inne!Vi vinner 4-0 uten å gjøre noen stor kamp, hentet 3 poeng. Blir nok vanskelig å komme seg til EM, men mulighetene er der...og må da være lov å håpe og heie litt på landslaget vårt. Skulle Norge komme seg til EM vil det si at vi også er gode nok til å være der...

Helt uenig! Med den innsatsviljen Norge viser har de ingenting i EM å gjøre!! Svarmaling du lissom... Reflekterer kun over realiteten jeg!!!

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 05 jun 07, 12:25

åå herre!! Ønsker ikke noe annet enn at Norge kommer til EM. Hello, det er vårt land det er snakk om!!!

Kommer døm seg dit, er det på en måte som de fortjener.

Dette "jålerie" er kommet for å bli, det er bare å innse virkelighetens verden.. Det er jo heller ingen som kan bestemme spillerenes væremåte.

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 05 jun 07, 13:15
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Flott at de endelig fikk en seier, dette kan nok åge leve lenge på!

Det beste ved kampen var draktene og fargene til Malta. Hareide er en vits,faktisk dårligere enn de vitsene han til tider serverer gjenom media.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 05 jun 07, 13:50
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Flott at de endelig fikk en seier, dette kan nok åge leve lenge på!

Det beste ved kampen var draktene og fargene til Malta. Hareide er en vits,faktisk dårligere enn de vitsene han til tider serverer gjenom media.

Hvordan er Hareide en "vits"? Hva har han gjort feil som andre kunne gjort bedre? Jeg sier ikke at du tar feil, men det blir liksom ikke noe interessant å komme med slikt uten å forklare hvorfor man mener det. See?

MFK - Østfolds stolthet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jun 07, 14:17
Endret: 05 jun 07, 14:17
Opprinnelig postet av Bjørnen

Hva har han gjort feil som andre kunne gjort bedre? Jeg sier ikke at du tar feil, men det blir liksom ikke noe interessant å komme med slikt uten å forklare hvorfor man mener det. See?

Han har i hvertfall ikke bidratt så vi er kommet lenger i forhold til forgjengeren ( Semb ), og det er for svakt.

Bjørnen

A-lagspiller

Lagt til: 05 jun 07, 14:45
Endret: 05 jun 07, 14:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hva har han gjort feil som andre kunne gjort bedre? Jeg sier ikke at du tar feil, men det blir liksom ikke noe interessant å komme med slikt uten å forklare hvorfor man mener det. See?

Han har i hvertfall ikke bidratt så vi er kommet lenger i forhold til forgjengeren ( Semb ), og det er for svakt.

..og den som kunne gjort det bedre er...?

Å ta over etter Semb (og Drillo) blir litt som å hoppe etter Wirkola. Semb og Drillo er de som har desidert best resultater med landslaget. Både fordi de var dyktige til å bruke de midlene de hadde til rådighet og fordi materiellet antakelig var bedre enn hva Hareide råder over.

MFK - Østfolds stolthet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jun 07, 14:52
Endret: 05 jun 07, 14:52

Å ta over etter Semb (og Drillo) blir litt som å hoppe etter Wirkola. Semb og Drillo er de som har desidert best resultater med landslaget. Både fordi de var dyktige til å bruke de midlene de hadde til rådighet og fordi materiellet antakelig var bedre enn hva Hareide råder over.

Spørsmålet ditt : Vet ikke, jeg grubla på det selv, derfor la jeg ikke ut noe navn.

Semb, tok over et godt lag fra Drillo, og lot det etterhvert gå til dundas. At Semb fikk noenlunde bra resultat kan han takke Drillo for. Du så vel hvilken vei det bar lenger Semb satt der ??

At de hadde bedre materiell enn Hareide ?? Er ikke så sikker på det jeg da men. Jeg tror heller på det at han er for dårlig i bruken av spillere.

Bjørnen

A-lagspiller

Lagt til: 05 jun 07, 15:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Spørsmålet ditt : Vet ikke, jeg grubla på det selv, derfor la jeg ikke ut noe navn.

Semb, tok over et godt lag fra Drillo, og lot det etterhvert gå til dundas. At Semb fikk noenlunde bra resultat kan han takke Drillo for. Du så vel hvilken vei det bar lenger Semb satt der ??

At de hadde bedre materiell enn Hareide ?? Er ikke så sikker på det jeg da men. Jeg tror heller på det at han er for dårlig i bruken av spillere.

Lett å synse ikke sant? ;-)

Semb gikk nok litt lei på slutten ja og jeg også synes han satt lenger enn han burde. Men han har såvidt jeg vet bedre resultater enn Drillo og det skal ingen ta fra ham. Men nå har det jo vært kult å hetse både Drillo (spesielt i Fredrikstad) og Semb i årevis og når man kommer med fakta og sier at de gjorde det bra, så blir man jo latterliggjort.

MFK - Østfolds stolthet!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 jun 07, 22:51

vi kan virkelig ikke klage over kampen mot malta. vi møter et svakt lag vi slår 4-0 uten å måtte anstrenge oss noe særlig. greit nok ingen perfekt 1omgang, men malta kommer til ingen store målsjanser. vi løper dem tomme i 2omg og kjører fullstendig over dem særlig i andre del av omgangen.

derimot fortjener virkelig gamst`n å bli satt under lupen for sitt MEGET svake landslagsspill. sett flere PL kamper med blackburn, der viser gamst innsats, glød og glitrende dødballer. èn dårlig kamp kan alle ha, men dette er iferd med å bli en trend. er gamst for trygg på Norge? klippekort? uavhengig om gamst`n imponerer eller ei ved tillit imarra, mener jeg han burde begynne på benken. vi har alternativer i brenne,grindheim, helstad og ikke minst braathen som kan gjøre en god figur, det handler om signaleffekten hareide og co gir ved nå å eventuelt gi fornyet tillit til gamst. 2 eller flere svake kamper på landslaget så er det ut! eks:myhre.

forøvrig fryktelig skuffende engasjementet rundt Norge her inne, noe som kan virke å gjenspeiles i samfunnet ellers. er du fra NORGE så støtter du NORGE i tykt og tynt. jeg elsker Norge av hele mitt hjerte, selvsagt blir jeg også forbanna når vi leverer kamper ala bosnia kampen, men anyway ingenting ville gledet meg mer enn et sluttspill med Norge!!nasjonalfølelsen folkens?

forøvrig har Norge spilt meget godt i denne kvalifiseringen, praktkamp borte mot ungarn, meget bra borte mot hellas som vi ufortjent tapte mot(braathen fikk bl.a. feilaktig annulert et mål på stillingen 0-1), borte mot tyrkia sviktet kun myhre, betryggende seirer hjemme mot moldova og malta, og en svak kamp hjemme mot bosnia. ergo Norge har overrasket meg svært positivt i denne kvaliken med unntak av bosnia-kampen og ingen kunne gjort en bedre jobb enn den hareide/by riise har gjort til nå.

UEFA KØPPEN 2007?!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 06 jun 07, 01:26

Bateman:

Kan da ikke få sakt det bedre..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 06 jun 07, 02:09
Endret: 06 jun 07, 02:11

Mye ufortjent kritikk av landslaget for tiden.

Er også enig med bateman. For meg er det like naturlig å holde med Norge som å holde med FFK.

Hva gjelder "stjernene" våre så er det som noen har sagt nylig for lett å glemme at når de er gode på sine respektive klubblag så er det fordi de har spillere av verdensklasse rundt seg til å ta de store løftene, og så kommer våre spillere og bidrar med krydder oppå det. Hvis vi forventer at disse spillerne skal ta de tunge løftene for Norge så forventer vi plutselig at de skal gjøre ting de aldri har gjort på klubblagene.

Det norske landslaget er heller ikke det eneste som svikter. England; har selv trodd at de er et av verdens beste lag siden 1966. Det har vi i Norge så inderlig gjerne villet tro også, ikke minst fordi noen av våre største triumfer har vært mot nettopp England. Vi lar oss så mer enn friviliig bedra, fordi det gjør godt for selvtilliten vår å tro at vi har slått et storlag.

Spania; i mine øyne verdens mest skuffende landslag. De har ekstremt gode spillere, en av verdens beste ligaer, og et landslag som er nærmest kronisk ute av stand til å prestere når det gjelder. Noe av det samme med Tsjekkia, de har en drøss gode spillere, men hvor ofte presterer de når det gjelder? Hvert 20. jubelår eller noe slikt.

Når Hellas kunne vinne EM sist, kan Norge kjempe om medaljer i EM neste gang. Det er ikke nok å måle enkeltspillere mot hverandre og ut fra det si hvem som er best. I så fall hadde England faktisk vært et storlag, Spania også. Danmark ville aldri ha vunnet EM i 1992, ikke mer enn Hellas i 2004. Og i våre møter med Brasil ville vi tapt hver eneste kamp 10-0, enten det var VM eller en grå privatlandskamp. Norge har alle muligheter, og selv er jeg ikke i tvil om at Norge kommer til EM. Det handler ikke bare om hvor gode Norge er, men også om hvor gode de landre lagene er eller ikke er. Både Tyrkia og Hellas leverer dårlige kamper i blant de også, selv om de har startet kvaliken noe bedre enn Norge.  

Jeg ser all grunn til å være optimist på landslagets vegne. Forstår at ikke alle er det, men det er vel ikke alle som tror at Rosenborg skal vinne serien i år heller. En fin ting med fotball, det er lov å ha ulike meninger.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914