Husk meg
Brukernavn
Passord

Danmark - Sverige

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 jun 07, 23:51
Endret: 03 jun 07, 00:45
For en dramatikk, for en fotballkamp. Sverige leda 3-0. Danmark kommer tilbake til 3-3. 1/2 min. før full tid kommer det fatale, en danske slår en svenske i magen innenfor straffefeltet. Rødt kort, peker på straffe, men blir angrepet av en dansk tilskuer. Går til garderoben, og gir 3-0 til Sverige. Fullt kaos med andre ord.

vg.no/pub/vgart.hbs

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 jun 07, 10:34
Tenk deg den fete tosken som løp ut på banen føler seg dum i dag! Makan altså. Hadde ikke han løpt ut på banen kunne det blitt 3-3 dersom Sverige ikke hadde scora, og selvfølgelig 4-3 hvis de hadde gjort det. De resultatene er jo uansett bedre enn å bli dømt til å tape 3-0!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 03 jun 07, 10:52

Håper det er flere ting enn resultatet, som KUNNE blitt 3-3 som du sier, som beveger seg rundt i hodet hans i dag.

Danmarks "roligans" har blitt pisset på én gang for alle.
Danmark kan måtte spille kamper uten tilskuere.
Danmark kan få poengstraff.

Det som skjedde igår var trist for fotballen.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 03 jun 07, 11:56
Endret: 03 jun 07, 11:58
Heftig match igår. Type han som stormet banen. Hva ville han med det?

http://www.youtube.com/watch?v=Hp8Tb2gWwRo

Danske medier oppfordrer til å gi navnet på mannen:
http://www.bt.dk/article/20070602/SPORT02/70602026/0/A  Forøvrig hadde også papirutgavene av danske aviser bilde av fyren på forsiden med overskrift; "Hvem er denne idioten?" 
http://www.bt.dk/article/20070603/SPORT02/70603003/0/A

Danske fotballforbundet sier også at de muligens vil kreve mannen for tapte inntekter.  Kan fort bli noen kroner det, hvis EM ryker...

Ultras mentalita - Brigade RødHvit

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 jun 07, 12:18
Hvis denne personen hadde hatt på seg gul drakt, hadde Sverige tapt da? Eller var det pga Danmark hadde hjemmekamp de var ansvarlige for sikkerheten og derfor deres skyld?

Syns det overreageres noe vanvittig jeg da ...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 jun 07, 13:08
Opprinnelig postet av bjorn
Eller var det pga Danmark hadde hjemmekamp de var ansvarlige for sikkerheten og derfor deres skyld?

Jeg regner med at det var derfor ja. Genial straff spør du meg!

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 jun 07, 14:46
Når denne supporteren idag våknet opp, litt fyllesjuk og med fyllenerver, får se hva han gjorde i går og får vite hva det resulterte i, ja da kan jeg tenke meg at han følte seg skikkelig smart! hehehe

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03

Lagt til: 03 jun 07, 21:20

Synes jo nesten, bare nesten, synd på han tullingen som så vidt pirket borti dommer`n i går, tenk den angsten! En hel nasjon, en fotballverden hunser fyren.

Er av den oppfatning at Christian Poulsen er den største tullingen i dette melodramaet, totalt HODELØST av en såkalt proff spiller.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 07, 21:23
det er jeg enig i, men en supporter skal ikke gjøre slikt, uansett hvor lite han var nær dommeren

Jørn Moum, "forumsadist"

Felt P, rad 7, sete 11 !

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 03 jun 07, 23:28
Riktig. En supporter skal holde seg på tribunen, men jeg vil nå si at vaktene burde jo ha hindra den mannen å hoppe ut på banen slik...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 07, 23:34
Endret: 03 jun 07, 23:41

Opprinnelig postet av Bob Page
Riktig. En supporter skal holde seg på tribunen, men jeg vil nå si at vaktene burde jo ha hindra den mannen å hoppe ut på banen slik...

Det er lett for deg å si. Vet du hvor mange det var i Parken eller ?? Over 40 000. Og det er ikke lett å holde orden på en sånn mengde.

Forresten vurderer nå det Danske forbundet å sette stengsel rundt banen for å slippe dette om igjen. Se Svensk txt s. 306.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 03 jun 07, 23:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er lett for deg å si. Vet du hvor mange det var i Parken eller ?? Over 40 000. Og det er ikke lett å holde orden på en sånn mengde.

Forresten vurderer nå det Danske forbundet å sette stengsel rundt banen for å slippe dette om igjen. Se Svensk txt s. 306.

Joda, men derfor er det enda viktigere å ha mange nok vakter slik at de kan ha kontroll...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jun 07, 23:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Joda, men derfor er det enda viktigere å ha mange nok vakter slik at de kan ha kontroll...

Hvor mange da ?? 500, 1000, 5000, 10 000 ??  Er ikke sikkert det hadde hindra folk i å komme ut på banen

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 07:07

Det er vaktene som har ansvaret for at slikt ikke skjer. Det er arangement ansvarlig som har ansvaret for å ha nok vakter...

40000 mennesker skal det gå ann å holde kontroll på på en fotball arena, de klarer det på konserter med 50-70000 mennesker, så hvorfor skal de ikke det med 40000???

Jørn Moum, "forumsadist"

Felt P, rad 7, sete 11 !

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 04 jun 07, 11:16
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

40000 mennesker skal det gå ann å holde kontroll på på en fotball arena, de klarer det på konserter med 50-70000 mennesker, så hvorfor skal de ikke det med 40000???

På konserter er du ikke i nærheten engang av å vekke de følelsene like sterkt (hat, glede, sinne, osv.) som du gjør under en fotballkamp. Klart det koker over for folk innimellom, men de fleste klarer jo å styre seg.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 11:18

Det er vaktene som har ansvaret for at slikt ikke skjer. Det er arangement ansvarlig som har ansvaret for å ha nok vakter...

Har de kontroll på hva 50-70000 bedriver tida si med på konsert ?? De står jo da så stappa som sild i tønne, så en kunne jo utført voldtekt uten at folk merka no. Ta Roskilde, har vaktene full kontroll der ?? Ikke det jeg har fått med meg.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 16:24

ta stadioner som Old Trafford da, er ett par mer en 40000 mennesker der Rune!

Jørn Moum, "forumsadist"

Felt P, rad 7, sete 11 !

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jun 07, 16:28

ta stadioner som Old Trafford da, er ett par mer en 40000 mennesker der Rune!

Hva så ?? Kan fort stikke ut et par der også

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 06 jun 07, 01:39

Det er ikke noe nytt eller forsåvidt dramatisk at enkelte tilskuere iblant kommer seg ut på banen. Men denne fyren var rent faktisk ute etter å angripe dommeren, og jeg forstår at dommeren reagerte sterkt på det.

Skal bli spennende å se hva slags reaksjon dette får. Forhåpentligvis kommer ikke dette til å ødelegge for Danmark.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914