Norge-Ungarn, kniv på strupe og de greiene der
Hever "stjernene" seg fra den innsatsen de viste mot Malta? Spesielt Gamsten var svak, men syns også Carew var skuffende. Mot et så svakt lag som Malta burde han klart å skape en hel del mer.
Leste på VG-nett at JA Riise skal ta over for Gamst på dødballer. Men er det noen god løsning? Knallharde cornere i knehøyde? Skulle gjerne sett noen med et venstrebein a la Bjørnebye i glansdagene. Gamsten har potensialet, men på landslaget leverer han ikke varene så ofte.
Men Ungarn er ikke bedre enn at de skal slås.
HEIA NORGE!
---------------------------
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av keiko99
heia ungarn
Jeg har i hvertfall 1 bein i hver leir.
Håper så klart på norsk seier, men tviler sterkt gitt..
Tipper uavgjort 1-1 jeg... med det resultatet er vel Norge omtrent ferdige...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Dette var DIGG
Idag var Norge veldig gode.. Hangeland var i særklasse sammen med en hardtarbeidende Carew.. Norge på vei mot EM
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Deilig det her..meget bra kamp. Godt å få stoppet kjeften litt på de største kritikerne...registrerer at enkelte her inne er stille i denne tråden nå også.
Idag luktet det EM. Håper Norge kan fortsette slik som idag i kampene til høsten
PÅL
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
heia ungarn
Du er så god, på en snørrunge-aktig måte, nå du prøver å gjøre deg intressant med det Norge-hatet ditt..
Ellers må jeg si at ditt kjære ungarn sugde hardt idag og ble skolert kraftig i begge ender av banen.
Bjørkøy som Statsminister!
heia ungarn
hvorfor bruke tid og energi på en så lite gjennomtenkt og patetisk post keiko? hvis du absolutt ikke bryr deg om Norge, så hvorfor delta i denne diskusjonen? en NORSK statsborger skal heie på NORGE. flere som liker england, brasil etc, men Norge går alltid først. en MALTESER heier på MALTA etc. got it?
UEFA KØPPEN 2007?!
TgfkaFFK jeg liker å fyre opp litt føre kamp. .
hvis du mener at "fyre opp" = "framstå som en bygdetulling fra askim", så tror jeg jammen at jeg må si meg enig med deg.
Bjørkøy som Statsminister!
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av palespen
Deilig det her..meget bra kamp. Godt å få stoppet kjeften litt på de største kritikerne...registrerer at enkelte her inne er stille i denne tråden nå også.
Idag luktet det EM. Håper Norge kan fortsette slik som idag i kampene til høsten
Jeg kan godt plukke på denne kampen også hvis det er det du vil høre. Det er vel kun målet til Iversen som er noe å skryte av, ellers så kom de 3 andre ved tilfeldigheter / rot. Første 20 min. av kampen spilte Norge slik som de gjorde mot Malta. Det var også i den perioden Ungarn hang best med, og skapte nesten like mye som Norge. Jeg hørte også kommentatoren snakka om 6-1 i skudd ut i 1. omg. Hvilke skudd snakker han da om ?? Spør dere meg så skapte Norge lite farligheter foran motstandermålet i 1.omg. 2.omg. tok det seg betraktelig opp, men jeg synes fortsatt det går mye på tilfeldigheter det Norge holder på med.
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av bateman
rune 1 ting skal være sikkert, som norge fan er du i hvert fall ikke subjektiv!
Les hva jeg skrev når keiko99 heia på Ungarn. Jeg skrev at jeg har et bein i hver leir. Hva får du ut av det bateman ??
forøvrig var det minst èn stolt mann på ullevaal ikveld(undertegnede altså)!!rett og slett fantastisk av norge!! noe av det beste jeg har sett. ungarn er et langt bedre fotballag enn feks malta. carew, brede og grindheim var fantastisk gode. samtlige spilte faktisk meget bra med unntak av gamstn som var OK, er nok en lang sesong som tærer på ham....(får vi håpe). uansett forferdelig bittert at hellas scora 3min og 42sek på overtid mot moldovia!!ekstrem flaks det landslaget der....men uansett, norge KAN klare å vinne de fem siste kampene og sikre EM på egenhånd. vi tar 6poeng borte mot moldova og malta, samt tror jeg vi tar 6poeng hjemme mot hellas og tyrkia(fellesnevneren for de to er tidligere meget sterke landslag som nå sliter litt i motvind,ps:se bak resultatene!!!!) vanskeligst blir 3poeng borte mot joker-laget bosnia som fort kan klare EM plass...
Nå, vil da ikke si at Norge var så dårlige mot Bonsia hjemme, det som var avgjørende der var jo Myhre. Så hvis Opdal fremdeles står i den kampen kan det bli riktig hyggelig der også.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av Rune Haugen
rune 1 ting skal være sikkert, som norge fan er du i hvert fall ikke subjektiv!Les hva jeg skrev når keiko99 heia på Ungarn. Jeg skrev at jeg har et bein i hver leir. Hva får du ut av det bateman ??
hmmm,at du har 2 bein?
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av Bob Page
Nå, vil da ikke si at Norge var så dårlige mot Bonsia hjemme, det som var avgjørende der var jo Myhre. Så hvis Opdal fremdeles står i den kampen kan det bli riktig hyggelig der også.
Er jeg enig med i. Opdal synes jeg virker som tryggheten selv. Men jeg vil se han mot sterkere motstand før jeg bedømmer han som en sterk keeper.
hmmm,at du har 2 bein?
Sendt deg PM.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914