Ny prøvespiller: Thomas Sobotzik (33)
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av paco
Etter det jeg har sett på trening så får han ikke noen kontrakt.
javel..?
Jeg hadde inntrykk av at han har imponert på trening jeg.
Hva er inntrykket ditt etter å ha sett ham med egne øyne da, paco?
Kan du beskrive ham litt for oss som ikke har sett ham?
Opprinnelig postet av keiko99
paco. det er rart du er mere ekspert en f-b gitt.. For ikke Thomas kontrakt er nok det heller at FFK har andre i sikte en han. ikke for det du sierhohoho er litt morsomt dette her,jeg sier vel ikke at jeg er noen ekspert! jeg sier at jeg ikke trorThomas får kontrakt så får vel fb mene hva de vil.
du ekspert...
Nå må du skjerpe deg keiko!! Paco må da vel få lov til å mene at denna spilleren ikke får kontrakt uten at du skal begynne å lage bråk.
Siden denna spilleren er 33 år så bør han jo forsterke laget umiddelbart hvis han skal få kontrakt, noe treningene kanskje viser. Trur heller ikke han får kontrakt utifra det Jonna sa til f-b i et intervju..
du ekspert...
Vi er alle eksperter!
Eller.. særegne? Nei... `spesielle` var det. Vi er alle spesielle.
Hvilket herved skulle være bevist.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Håper virkelig at vi hentern!
Denne karen med de egenskapene han innehar, kommer til å passe godt inn på vår midtbane.
Martyn er det bare å sende over Nordsjøen.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Opprinnelig postet av FFK Forever
Uten og erte noen her inne så vil Martyn reise hjem igjen og jeg tror heller ikke vi får se Thomas i Verdens peneste drakt(sier jeg "tror")Håper virkelig at vi hentern!
Denne karen med de egenskapene han innehar, kommer til å passe godt inn på vår midtbane.
Martyn er det bare å sende over Nordsjøen.
Opprinnelig postet av torkr
sikkert ciaran martyn drar hjem=??
Vel, Paco har truffet bra med folk som har kommet hittils. Nesten sikker på at han er ganske høyt plassert i FFK.....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av torkr
sikkert ciaran martyn drar hjem=??Vel, Paco har truffet bra med folk som har kommet hittils. Nesten sikker på at han er ganske høyt plassert i FFK.....
Han har bommet ganske mye også... Mildt sagt. Skikkelig vingle-Petter.
Men ingen blir vel overrasket om Martyn blir sendt hjem? Han har ikke innfridd for sine 1,1 millioner engang, så da er det nok uaktuelt å spytte ut 2,9 millioner til i overgangssum. Blir faktisk overrasket om det skjer.
Har du lest forumets retningslinjer?
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av Kent
Martyn har ikke forsterket laget og bør sendes hjem.
Han har definitivt styrket den sentrale midtbanen defensivt etter min mening. Med det mener jeg at han er bedre enn Ramberg defensivt. Elvestad er ikke moden nok til TL spill enda, Berg er skadet og da er alternativene få. Jeg synes det var en god ide å leie Martyn frem til sommeren.
Håper og tror at FFK sikrer seg en eller to midtbanespillere som man tror at er enda bedre, og at man derfor kan takke nei til opsjonen om å hente Martyn permanent.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Tor Thodesen om Sobotzik:
– Spennende fyr. Vi skal teste ham ut og se om han kan gjøre en jobb for oss i framtida (sagt før kampen).
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article85479.ece
Ifølge supportere som så treningskampen på SF-forumet så gjorde Sobotzik en veldig god kamp.
Velger likevel å tro at Wehrman var et bedre valg for oss!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914