Det her er vel slik vi kjenner Kamma...
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Minner sterkt om kamma ja......
måtte det dritt laget holde seg i første divisjon.
Nja, nå er det jo sånn at de nye reglene sier at det skal være stopp i spillet før skadede spillere kommer innpå igjen. Er ikke helt sikker på hvordan denne situasjonen var, men hvis jeg har oppfatta situasjonen rett er det jo helt greit at kamma utnytter situasjonen. Eller har jeg misforstått??
Syns heller ikke kamma har vært noe spesielt usympatisk lag de årene vi har hamla opp med dem. Er vel heller fansen deres jeg har et problem med!! Spillere som gullerud, ringberg, mikalsen og haraldsen er i hvert fall ikke spillere jeg har sett på som veldig usympatiske. Heller motsatt...
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Opprinnelig postet av Bob Page
Har du glemt "skaden" til Abiodun hjemme i fjor da ?
Nei, men jeg syntes ikke det er noe grunnlag for å kalle laget for usympatisk. Abiodun har atferdsproblemer, det ser vi alle, men alle lag har enkelte episoder som er på grensen til det usympatiske. Var for eksempel ikke så mange som skrek så høyt da Toth skårte med hånda i fjor, for eksempel ?! :)
Opprinnelig postet av Kristian B
Har du glemt "skaden" til Abiodun hjemme i fjor da ?Nei, men jeg syntes ikke det er noe grunnlag for å kalle laget for usympatisk. Abiodun har atferdsproblemer, det ser vi alle, men alle lag har enkelte episoder som er på grensen til det usympatiske. Var for eksempel ikke så mange som skrek så høyt da Toth skårte med hånda i fjor, for eksempel ?! :)
Det har vel ingenting med saken å gjøre?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Kristian B
Har du glemt "skaden" til Abiodun hjemme i fjor da ?Nei, men jeg syntes ikke det er noe grunnlag for å kalle laget for usympatisk. Abiodun har atferdsproblemer, det ser vi alle, men alle lag har enkelte episoder som er på grensen til det usympatiske. Var for eksempel ikke så mange som skrek så høyt da Toth skårte med hånda i fjor, for eksempel ?! :)
Det har vel ingenting med saken å gjøre?!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Vuorinen på topp!!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Skal jeg gi dere noe usympatisk? Briskebybandens slagord:" Et liv i grønt og hvitt, et bedre liv enn ditt"
Du glemte noe.
"Et liv i grønt og hvitt, et bedre liv, såvidt, enn dritt"
Nå rimer det tre ganger - innholdsmessig er har jeg løftet det til noe som lukter av nobelprisen i litteratur.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av keiko99
jeg heier på kamma til helgen for da skal dem knuse moss
Jeg håper Moss slår Ham Kam
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg håper Moss slår Ham Kam
0-0 er vel et fint resultat...
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Vuorinen på topp!!
Nå, heller Moss i tippeligaen enn kamma....
---
jeg heier på kamma til helgen for da skal dem knuse mossNå, heller Moss i tippeligaen enn kamma....
njaa... helst ingen av de...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg heier på kamma til helgen for da skal dem knuse mossNå, heller Moss i tippeligaen enn kamma....
njaa... helst ingen av de...
Det har du rett i, men hvis man måtte velge mellom dem...
---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914