Uwe Rösler- hva mener folket?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183455
Hva mener folket om denne noe spesielle tyskeren? Jeg for min del har stor sans for karen. En ekte vinnertype som ikke lar seg bøye av noe eller noen. Kanskje ffk hadde hatt godt av en slik trener.
---------------------------
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Har kjempesansen for Rösler. Han er like dyktig som engasjert. Han bringer kvalitet og farge inn i norsk fotball.
Hadde vært spennende med Rösler i FFK, men for tiden er jeg mer happy med Grønhagens lune sinn. Det er er tross alt på banen og ikke på benken at tenningsnivået bør være på bristepunktet.
Tror kanskje det kunne blitt litt gnisninger mellom Kvisviks potetgullfilosofi og Röslers prøysserdisiplin.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Har sansen for Uwe jeg, uten at jeg kjenner han som virker det som en fyr som er hard men fair.
Vuorinen på topp!!
uwe røsler har jeg lite til overs for. oppførte seg som en bajas på marienlyst, bl.a jublet og hoiet han mot godset benken på 1-2. trenere i TL er forbilder og er ekstremt eksponert i media. da må vi kunne forvente et minumumskrav hva angår normal oppførsel og respekt. både fagermo og røsler tapte ansikt i nevnte kamp. kan vel trekke nordlie inn her, en mann med et enormt følelesesregisterer og blottet for objektivitet. taper nordlie=dommerns/banens skyld....etc...og alle husker vel bajas oppførselen borte mot odd? blir mektig lei kontinuerlig sutring fra karer som røsler og nordlie.
hvis vi ser på fagsiden isolert er uwe en OK trener som disponerer laget relativt bra, dog har han svakheter ved at han kan bli for "tysk" til tider(nattstraffetrening etc..) samt fikk han jo fullstendig panikk i oppgjøret mot FFK og gjorde bytter i hytt og pine, uten videre mening. nordlie er vel drømmetrenern i norge HVIS han ikke er i klubben mer enn 2-3år. er en grunn til at relativt unge tom nordlie er klubbhore framfor alle andre i TL(odd,viking,start,sandefjord,enga og lsk!!!!) sliter på miljøet rundt seg over tid, det er bevist gang på gang. nordlie er en svært krevende prerson som krever mye av de rundt seg, samt seg selv.
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Har sansen for Rösler. Karismatisk, engasjert og morsom trener med mye følelser for sporten (noe ikke akkurat alle trenere viser). Det er klart han har hatt et par uheldige episoder, men det er bare på grunn av hans store engasjement, og kanskje litt fordi norske journalister ikke eier humoristisk sans.
Røsler er vel ikke den personen jeg først tenker på når jeg hører ordet "Karismatisk", men... Det er basert på hva jeg har sett av ham på TV og ikke i virkeligheten. På TV synes jeg han fremstår som en person som er ganske ribbet for humor, selvironi og, ja, karisma.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914