9. serierunde
---------------------------
VIF spilte uavgjort mot odd
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Forøvrig skulle det vel vært frispark, ikke straffe - akkurat som Braathen skulle hatt frispark mot oss, men skrek etter straffe. Og ble liggende nede grådig lenge. Porselen-porselen.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Lo godt av den filmingen ja!! hehe
Kunne også minne litt om Oscar-filmingen til Rivaldo. Må innrømme at det ikke er lett å dette vannrett i stillestående tilstand..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Tøfflus
Apropos Brann-LSK: Rundens kaktus tildeles Olivier Occean for en filming i Fostervold-klasse. Blir så vidt puffet i brystkassa, og faller som om han var blitt skutt i hodet med AG-3. Det gule kortet var til pass, men han burde nok ha buksevann også. Og muligens smekk på pungen, med en kald øse.
Forøvrig skulle det vel vært frispark, ikke straffe - akkurat som Braathen skulle hatt frispark mot oss, men skrek etter straffe. Og ble liggende nede grådig lenge. Porselen-porselen.
Straffa kom da Helstad var på vei igjennom like utenfor fem-meteren til LSK, en uriktig avgjørelse spør du meg. så der hadde faktisk Keiko noe å klage over for en gang skyld..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av keiko99
Martin da.. det kaller jeg ingen bombe
VIF spilte uavgjort mot odd
Bomba der var vel at VIF klarte å score
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Håper det var ett blaff , og at Odd og Ålesund fortsetter å tape eller i beste fall spille uavgjort.
Sånn sett er vi sikret å ikke rykke rett ned .
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 10 jun 07, 22:07
Endret: 10 jun 07, 22:08
Tvert i mot, det var strålende at Aalesund slo Tromsø. Vi skal nemlig slå Tromsø i år.
Sånn er det med den saken.
Festlig at Brann gir LSK en på tygga. Det hadde de godt av!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914