Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørn Andersen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 jun 07, 15:25
Har slutta i sin nye jobb før han har begynt.. Pga personlige årsaker..  Og denne karen ville folk ha hit?

http://www.dagbladet.no/sport/2007/06/11/503219.html

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 11 jun 07, 15:41
Ikke uttal deg før du vet hele historien.

FFK, i 50 mot toppen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 jun 07, 15:42
Du får fortelle meg historien du da vettu MR VIP

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 jun 07, 15:49
Jørn hadde vårt fin å ha i klubben han..

http://keiko99.net

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 jun 07, 15:57
Opprinnelig postet av keiko99

...fordi?

Har du lest forumets retningslinjer?

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 11 jun 07, 16:00

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99

...fordi?

Fordi han har peiling på fotball kanskje?

Ære være plankebyen!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 jun 07, 16:19
fordi vi kan bruke hans nettverk. Som F.eks ved å hente nye spillere til klubben

http://keiko99.net

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 11 jun 07, 16:24
Som den speideren vi har etterlyst?

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 11 jun 07, 16:43
Nå er Jørn Andersen trener og ikke en talentspeider. Jeg tviler sterkt på at han ville ha blitt godt mottatt i Fredrikstad, og jeg er sjeleglad for at vi heller har Anders Grönhagen. Den eldre garde gir ikke akkurat noe godt inntrykk av Jørn Andersen, og jeg tror han ville ha blitt totaltslaktet. Han har en væremåte få ville ha satt pris på, og kan til tider virke direkte dum. Tror ikke jeg har snakket med noen over 40 som ønsker den mannen hit, og de vet mer enn oss yngre om hva slags person han er.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 jun 07, 19:22

Jeg er - heldigvis en god stund også - under førti. Jeg har heller ikke spesielt lyst på Jørn Andersen til klubben. Personlighet og - fravær - av karisma er et par av kriteriene. I tillegg har jeg ikke helt trua på hans evner som trener.

Men det blir uansett for dumt å kritisere ham for å ha "sluttet før han begynte". Folk blir rammet av personlige hendelser som er sterkt relevante for jobb, men som allikevel vi må ha vett nok til å ikke kreve ut i offentligheten. Jeg vet INGENTING om hva som har skjedd med Jørn i denne saken, men vi bør jammen ha respekt for at han har tatt en avgjørelse av personlige årsaker - da bør de også forbli personlige.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 11 jun 07, 22:02
Opprinnelig postet av denialsander
Men det blir uansett for dumt å kritisere ham for å ha "sluttet før han begynte". Folk blir rammet av personlige hendelser som er sterkt relevante for jobb, men som allikevel vi må ha vett nok til å ikke kreve ut i offentligheten. Jeg vet INGENTING om hva som har skjedd med Jørn i denne saken, men vi bør jammen ha respekt for at han har tatt en avgjørelse av personlige årsaker - da bør de også forbli personlige.

Takk.

FFK, i 50 mot toppen.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 11 jun 07, 22:31
Å si at Jørn Andersen virker litt dum er vel å underdrive...

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 12 jun 07, 15:00
Nå er Jørn Andersen trener og ikke en talentspeider. Jeg tviler sterkt på at han ville ha blitt godt mottatt i Fredrikstad, og jeg er sjeleglad for at vi heller har Anders Grönhagen. Den eldre garde gir ikke akkurat noe godt inntrykk av Jørn Andersen, og jeg tror han ville ha blitt totaltslaktet. Han har en væremåte få ville ha satt pris på, og kan til tider virke direkte dum. Tror ikke jeg har snakket med noen over 40 som ønsker den mannen hit, og de vet mer enn oss yngre om hva slags person han er.
Tøffe påstander du kommer med der Holters. Det er ikke bra å karakterisere folk med Jørn`s karriere som dumme. At han tidlig la seg vekk fra dialekta si var "idiotisk". Får håpe det er det du mener. Var han dum da han gikk til VIF ? er det det du mener, eller til Tyskland ? Var han dum da han fant den fine dama ? Nei, nå kødder jeg litt. Men at Jørn er til tider dum , nei der får du meg ikke med.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 jun 07, 16:05
Endret: 12 jun 07, 16:07

Opprinnelig postet av 1947modell
Tøffe påstander du kommer med der Holters. Det er ikke bra å karakterisere folk med Jørn`s karriere som dumme. At han tidlig la seg vekk fra dialekta si var "idiotisk". Får håpe det er det du mener. Var han dum da han gikk til VIF ? er det det du mener, eller til Tyskland ? Var han dum da han fant den fine dama ? Nei, nå kødder jeg litt. Men at Jørn er til tider dum , nei der får du meg ikke med.

Får ikke med meg på den der heller. For å være ærlig så tror jeg også Jørn er bedre trener enn Grønis også. Og jeg er over 40 også Holters. Jeg vet mange har i mot Jørn, men jeg er i hvertfall ikke en av disse.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 16:14

Tror ikke jeg har snakket med noen over 40 som ønsker den mannen hit, og de vet mer enn oss yngre om hva slags person han er.

Jeg ser gjerne at du utdyper denne her litt mer. Jeg er i denne aldersgruppa du henviser til. Hva har disse personene innprenta i hodet ditt ?? At Jørn er litt sær, ja, hva så ?? Av det jeg har fått med meg opp igjennom åra, er at Jørn er perfeksjonist til fingerspissene. Det var han også i ungdomstiden. Veldig opptatt av riktig matvaner, gjøre best mulig ut av treningene. Han sluntra knapt unna en trening.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 jun 07, 16:18
Endret: 12 jun 07, 16:21
Jeg gidder ikke å utbrodere det. Jeg tror folk flest skjønner hva jeg sikter til. Han har selvfølgelig sine styrker han også - ellers ville han aldri ha nådd såpass OK langt som han har gjort. Men jeg er i alle fall glad for at han ikke ble FFK-trener. Det jeg er rimelig sikker på at omgivelsene ikke hadde taklet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 16:23

Jeg gidder ikke å utbrodere det. Jeg tror folk flest skjønner hva jeg sikter til.

Forklaringsproblemer ?? Bare piss det du kom med Holters. Folk flest du liksom.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 jun 07, 16:27
Endret: 12 jun 07, 16:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg gidder ikke å utbrodere det. Jeg tror folk flest skjønner hva jeg sikter til.

...sier mannen som stort sett skriver forsøplende én-setningsinnlegg for å hakke på andre og tror han er moderator her inne!

Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta med deg, Rune Haugen. Vi får bare innse at din krets og min krets tydeligvis har forskjellige oppfatninger av Jørn Andersen. Jeg ønsker ham ikke hit, det gjør heller ikke de fleste jeg har snakket med, så får du og dine ønsker akkurat hva du og dine vil.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 07, 16:32
Endret: 12 jun 07, 16:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen

...sier mannen som stort sett skriver forsøplende én-setningsinnlegg her inne for å hakke på andre. og tror han er moderator!

Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta med deg, Rune Haugen. Vi får bare innse at din krets og min krets tydeligvis har forskjellige oppfatninger av Jørn Andersen. Jeg ønsker ham ikke hit, det gjør heller ikke de fleste jeg har snakket med, så får du og dine ønsker akkurat hva du og dine vil.

Tåler du ingen ting ?? Sjelden at jeg har opplevd å diskutere noe med deg .Tør du ikke ?? Redd for å bli satt på plass eller ??

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 12 jun 07, 16:38
Men til dere som vil ha "tilbake" Jørn Andersen. I hvilken posisjon ønsker dere han?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914