Jørn Andersen
Opprinnelig postet av Erikk
Men til dere som vil ha "tilbake" Jørn Andersen. I hvilken posisjon ønsker dere han?
Jeg har ikke uttalt meg om at jeg vil ha tilbake Jørn. Bare hvordan Jørn er som person. Hvis vi absolutt måtte tatt han i mot, så måtte det jo ha vært som trener. At han har så veldig stort nettverk, tviler jeg egentlig på.
Opprinnelig postet av Erikk
Men slik jeg har forstått det er det bare jobben som hovedtrener som vil være interessant for han og der er vi jo bra besatt for tiden.
Stemmer det.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tåler du ingen ting ?? Sjelden at jeg har opplevd å diskutere noe med deg .Tør du ikke ?? Redd for å bli satt på plass eller ??
"Terrified. Mortified. Petrified. Stupefied... by you".
Off topic:
Det sier vel aller mest om hvilke diskusjoner du deltar i, Rune, dersom du savner å ha havnet i diskusjon med meg. Jeg deltar tross alt i flertallet av de som har med det sportslige i FFK å gjøre...
On topic:
Jeg er glad for at vi ansatte Grönhagen, og ikke Andersen, uavhengig av om sistnevnte i det hele tatt var aktuell for trenerjobben i FFK eller ei.
PS! Stjerne i boka den som vet hvilken film sitatet kommer fra.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
PS! Større stjerne til de som holder seg til topic ;)
Opprinnelig postet av Holters
Fjolls til fjells ?-Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tåler du ingen ting ?? Sjelden at jeg har opplevd å diskutere noe med deg .Tør du ikke ?? Redd for å bli satt på plass eller ??
"Terrified. Mortified. Petrified. Stupefied... by you".
Off topic:
Det sier vel aller mest om hvilke diskusjoner du deltar i, Rune, dersom du savner å ha havnet i diskusjon med meg. Jeg deltar tross alt i flertallet av de som har med det sportslige i FFK å gjøre...
On topic:
Jeg er glad for at vi ansatte Grönhagen, og ikke Andersen, uavhengig av om sistnevnte i det hele tatt var aktuell for trenerjobben i FFK eller ei.
PS! Stjerne i boka den som vet hvilken film sitatet kommer fra.
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 03 jul 07, 04:47
Endret: 03 jul 07, 04:48
Opprinnelig postet av morten
A beautiful mind...
PS! Større stjerne til de som holder seg til topic ;)
En strålende film, forøvrig.
Kan vel godt være at Jørn Andersen kunne gjort det bra som trener i FFK. Men han ville nok ha startet litt i motbakke. Jeg vet ikke hvor mye det har med Andersens personlighet å gjøre som det faktum at han har stor suksess andre steder, men selv med tre seriemesterskap på rad er det nok de som hade ment at han var feil mann for FFK. En gang hatet, alltid hatet. Sånn er det her i byen.
Eh, var det on topic, forresten? Litt uklart fokus i denne tråden...
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Tror nok de fleste som vil ha Jørn Andersen tilbake til FFK tenker nok mest på tiden hans som spiller og cupmester i `84. Hvordan var forresten reaksjonenen her i byen da han gikk til VIF etter nedrykket i `84 ? Var de like skarpe som da Brenne gikk til LSK i vinter ? Rune, du vet vel litt om det...
PS, Morten, ble det stjerne i boka ?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Tror nok de fleste som vil ha Jørn Andersen tilbake til FFK tenker nok mest på tiden hans som spiller og cupmester i `84. Hvordan var forresten reaksjonenen her i byen da han gikk til VIF etter nedrykket i `84 ? Var de like skarpe som da Brenne gikk til LSK i vinter ? Rune, du vet vel litt om det...
PS, Morten, ble det stjerne i boka ?
Nå må du huske på at vi ikke hadde noe diskusjonsforum som dette den gangen. Jeg vil ikke si at meningene ang. Brenne har vært skarpe i media. Det er her inne det tok av litt blant enkelte. Det var mer ramaskrik i -84 når Jørn forsvant til VIF.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914