Husk meg
Brukernavn
Passord

B. West

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 13 jun 07, 15:22
Hvorfor brukes ikke West mer for å få fart framover?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jun 07, 15:26
han har nettopp kommet fra en lengere skade og bør ikke spille for mye enda. han er en bra super sub en så lenge

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 jun 07, 15:27
Opprinnelig postet av nelg64
Hvorfor brukes ikke West mer for å få fart framover?

Tror ikke han har treningsgrunnlag nok til å spille en hel kamp, og sliter fortsatt litt med akkilesen

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 jun 07, 15:35
Endret: 13 jun 07, 15:36

Opprinnelig postet av keiko99
han har nettopp kommet fra en lengere skade og bør ikke spille for mye enda. han er en bra super sub en så lenge

Forrige gang jeg skrev at han var en Super-sub så ble det masse syting her inne på forumet om at han ikke lenger var god nok for FFK. Tragisk spør du meg... Det er klart han er vår Super-Sub, og han er god nok når han er i bra form!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jun 07, 15:47
syta jeg da ?

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 jun 07, 15:53
Nei vi har samme mening! det jeg skulle frem til! jeg mener også at han er vår Super-sub... men det er nok mange som er uenige med oss...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 13 jun 07, 15:56
Endret: 13 jun 07, 15:57
Han får alt for lite spille tid, og jeg tror motivasjonen daler i slike tilfeller. Tror ikke skaden nå er av en slik art at han kun får 4-5 min. hvert skuddår.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 15:57
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Nei vi har samme mening! det jeg skulle frem til! jeg mener også at han er vår Super-sub... men det er nok mange som er uenige med oss...
Enig med deg men det er ikke bare skaden men selve muskulaturen som gjør at han mister tempoet i bena etter en halvtimes spill.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 07, 16:05

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Nei vi har samme mening! det jeg skulle frem til! jeg mener også at han er vår Super-sub... men det er nok mange som er uenige med oss...

Det er nok meg du sikter til. Super-sub ?? Han spiller jo knapt, og ikke har han vært god ¨år han har kommet inn heller. Kall han heller Super -sub, når han er fit for fight, ikke nå.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jun 07, 16:06
Opprinnelig postet av nelg64
Han får alt for lite spille tid, og jeg tror motivasjonen daler i slike tilfeller. Tror ikke skaden nå er av en slik art at han kun får 4-5 min. hvert skuddår.
du tror mye du   Det beste er å være forsiktig med West. Det kan fort ryke en skade til på han siden muskelarutren hans er veldig spessiel.

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 13 jun 07, 16:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Det er nok meg du sikter til. Super-sub ?? Han spiller jo knapt, og ikke har han vært god ¨år han har kommet inn heller. Kall han heller Super -sub, når han er fit for fight, ikke nå.

 

I følge Grönhagen så sliter han fortsatt med akillesen. Skaden, fra sist høst, er i utgangspunktet leget men han får stadig tilbakeslag. Derfor har han enda ikke kunnet følge treningen en hel uke denne sesongen.

Da har han heller ikke treningsgrunnlag for å starte kamper. Om han kommer inn er avhengig av hvilke bytter treneren ønsker å gjøre rent taktisk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 07, 16:12
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Det er nok meg du sikter til. Super-sub ?? Han spiller jo knapt, og ikke har han vært god ¨år han har kommet inn heller. Kall han heller Super -sub, når han er fit for fight, ikke nå.

 

I følge Grönhagen så sliter han fortsatt med akillesen. Skaden, fra sist høst, er i utgangspunktet leget men han får stadig tilbakeslag. Derfor har han enda ikke kunnet følge treningen en hel uke denne sesongen.

Da har han heller ikke treningsgrunnlag for å starte kamper. Om han kommer inn er avhengig av hvilke bytter treneren ønsker å gjøre rent taktisk.

Jeg vet alt det der.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 13 jun 07, 17:29
west starter i dag

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 07, 20:56

Opprinnelig postet av Martin
west starter i dag

Og det var lett å se at han er rusten. Har ikke no toppfart i det hele tatt.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jun 07, 09:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Martin
west starter i dag

Og det var lett å se at han er rusten. Har ikke no toppfart i det hele tatt.



En spiller som west kommer uansett sjelden til rette mot et lag som ligger lavt og kompakt.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jun 07, 12:10

Opprinnelig postet av JJunior

En spiller som west kommer uansett sjelden til rette mot et lag som ligger lavt og kompakt.

Synes du SFK lå lavt og kompakt ?? Jeg synes ikke det laget der hang sammen i det hele tatt. Det var rett å slett udyktighet av FFK og ikke score flere mål.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jun 07, 12:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av JJunior

En spiller som west kommer uansett sjelden til rette mot et lag som ligger lavt og kompakt.

Synes du SFK lå lavt og kompakt ?? Jeg synes ikke det laget der hang sammen i det hele tatt. Det var rett å slett udyktighet av FFK og ikke score flere mål.



Jeg så ikke kampen, så hvordan SFK spilte skal jeg absolutt ikke uttale meg om.
Men det er vanlig at det antatt svakeste laget ligger lavt når den antatte styrkeforskjellen mellom lagene er så stor som den er mellom FFK og SFK. Jeg her derfor antatt at SFK lå lavt mot FFK.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jun 07, 13:45

Opprinnelig postet av JJunior

Jeg så ikke kampen, så hvordan SFK spilte skal jeg absolutt ikke uttale meg om.
Men det er vanlig at det antatt svakeste laget ligger lavt når den antatte styrkeforskjellen mellom lagene er så stor som den er mellom FFK og SFK. Jeg her derfor antatt at SFK lå lavt mot FFK.

Det var store hull i SFK som West burde ha utnytta, men så lenge han ikke er rask pr.dags dato, så er han lett å vippe av pinnen.


rshaaban

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jun 07
Innlegg: 17

Lagt til: 16 jun 07, 00:43
Noen som vet hvilken form Brian er i?:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 07, 01:17
Opprinnelig postet av rshaaban
Noen som vet hvilken form Brian er i?:)


Les innlegga oppafor så kanskje du får med deg det.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340