Den store Nintendo wii tråden (jeg er hekta:D )
Mario strikers charged er helt sinnsykt konge.. VG skrev fotball på syre og en ganske passende tittel igrunn.
Enig at spillutvalget har vært dårlig til nå, men nå kommer go`spillene på løpende bånd.
Gleder meg til disse:
Super smash brothers
Manhunt 2
Mario party 8
FIFA 08 (blir helt konge. Man bruker wiimote og nunchuck (w + n) til å både kaste innkast og redde skudd med keeper. Man skyter med å bruke armen som fot. Med online funksjon og mii-støtte tror jeg dette blir supermoro. Ligger bilder og intervju på ign.com)
The bigs (baseball)
NHL 08
Big brain academy
Super mario galaxy
Soul calibur
Guitar hero
Madden 08
Super paper mario
Boogie
NBA 08 (kan bli moro)
og en hel gjeng med andre spill.
Har ikke engang lyst på floppen PS3
Wii er forøvrig kommet inn i alle butikker nå
Og til dere grafikkhorer, kos dere med PS3..
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Takk for det...
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Etter å ha sett Wii og PS3 tenker jeg tilbake på Amiga vs C64. Forskjellen i grafikk er omtrent den samme. Men spillbarhet og underholdningsverdi har ALDRI hatt noe med grafikk-egenskapene til en maskin å gjøre.
Jeg har PS1,PS2,Gameboy,Nintendo64 og DS. I løpet av året blir det en Wii og PS3 (ved juletider) - også fordi jeg vil ha en BluRay-spiller.
Nå må bare sjefen forstå at jeg skal handle litt - lønnsøkningen må stå i stil.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
http://www.youtube.com/watch?v=4JUK8p4tgXc
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Akkurat nå har Nintendo wii pressekonferanse på E3 spillmesse. Les om den her:
http://www.vgb.no/8004/perma/222187
Det jeg gleder meg mest til er de to nye måtene å spille på, nemlig med wiizapper og wiifit.
Om wiizapper:
Vi får se en ny kontroll-måte som innebærer både nunchucken og Wiimoten kalt Wii Zapper. Kontrollene settes sammen på et støtteapparat, så det hele blir lignende et maskingevær. Denne skal dras nytte av i Resident Evil: Umbrella Chronicles, Ghost Squad og Medal of Honor.
Om wiifit:
Vi får se klipp fra Wii Fit. Enda et ekstraapparat som kommer til Wii. Man står på den for å gjøre forskjellige bevegelser, kan minne om en dansematte i enkelte tilfeller hvor man skal tråkke på den til forskjellige tider. Ellers merker den hvordan du står på den, hvilken retning du heller mot. Det vil fungere som en god treningsmetode, og vi får se at Nintendo satser enda mer på vanlige gamere.
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Har hørt det skal vere ganske bra. du for kose deg
Jeg må nok spare litt til først før jeg får råd
Edit: har spilt det noen timer og må si det er veldig moro! Barnslig så absolutt, vanskelig? Nei, ikke enda.. Men genialt å skifte mellom 2d og 3d. I tillegg er spillet utrolig morsomt + nostalgisk med mange henvisninger til gamle Super mario spill.. Til og med dama digga dette
http://youtube.com/watch?v=8_drrgyeA5U&search=wii
Mod: Tok meg den frihet å gjøre samtlige av linkene dine klikkbare, da linkene nå gikk videre til noe javascript som ikke gjorde noe som helst.
Har dere noen spillt jeg bør sjekke ut? Skal ihvertfall ha meg guitar hero 3.
Si!
Jeg har ille lyst på og kjøpe wii.
men er den verdt det?
Liker jo eventyr spill og RPG spill og det er det ikke så mye av på playstationet jeg har.
wii er noe man må ha!! :-) Er jo ikke bare spilling. er jo trening også. neste år kommer wii fit også så da har du trening i stua
http://www.youtube.com/watch?v=5oNVIcMnZh4&feature=related
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Obligatoriske spill man må ha hvis man eier en wii (per dags dato:
-The legend of Zelda- Twilight princess
-Resident evil 4 - remake av en gammel klassiker, som blir perfeksjonert pga wiikontrollerne
-Metroid Prime 3 corruption- Spillet er i en sjanger kalt "FPA" som står for First person adventure. altså en blanding av skyting og oppgaver/gåteløsning, Det hele i et science fictionmiljø. Du er den kvinnelige helten Samus som er "bounty hunter" og må redde universe fra et stoff som heter Phazon, som korruperer verden osv... Moro å snurre rundt som ei kule:)
- Super mario galaxy- Det best ranka spillet gjennom tidene uavhengig av konsoll.. Helt vilt hvor revolusjonerende det spillet er. Burde vært fengselsstraff for å kjøpe wii uten å eie dette spillet
I januar kommer Zack and Wiki som skal være sinnsykt bra, og i februar kommer det første virkelig ordentlige First person shooter spillet til wii (ihvertfall som er bra), nemlig Medal of honour 2- heroes. Skal være veldig bra. Senere kommer også et spill som heter No more heroes. Du er leiemorder og skal henrette de 10 (eller 20) beste leiemorderne i landet for å bli nr 1.. Masse ironi og humor og fighting. Du har bl.a en slags lyssverd du sloss med.
Angående lyssverd, kommer det jo et ekte Star wars spill neste år, det kan jo også bli tøft
Ok er overbevist nå, får vel ønske meg litt penger
til jul nå da slik at jeg har råd
Men jeg har hørt det nye super mario smash spillet skal komme til wii,
det gleder jeg meg til!
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914