Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking ønsker Bertelsen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 07, 17:31

Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.

- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.


link

---------------------------

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 jul 07, 18:06
Opprinnelig postet av keiko99

Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.

- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.


link

Ett fantastisk eventyr!! Være med en klubb fra 3 Div til kanskje å bli ett middelmådig adecco lag....... Skulle tru det var bedre å spille i Tippeligaen......


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 07, 20:41

Svenning er nå formelt klar for Randaberg.

Viking ville jo ikke slippe han før de fikk en erstatter for han, betyr det at Viking har godtatt FFKs bud????

www.vg.no/pub/vgart.hbs


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 11 jul 07, 20:51
Eller de har fått inn en annen erstatter.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 07, 20:59
Jeg sjekker om Bertelsen er solgt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 07, 21:03
Endret: 11 jul 07, 21:03
Ser ut som han har tapt for FFK?

FFK skal ha styremøte i morgen.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 11 jul 07, 21:15
Krysser fingrene for at dette gjelder noe annet. Klarer han å få FFK til å hoppe noen hakk opp på tabellen når sesongen er ferdig heller jeg mot å beholde ham ut sesongen og heller la ham gå gratis. Gi ham nå heller en superkontrakt med klausul om salg til utlandet. Ikke lysten på å selge landslagets fremtidige venstreback til en konkurent.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 07, 21:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser ut som han har tapt for FFK?

FFK skal ha styremøte i morgen.
Hva vet du om det.. ?

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 jul 07, 22:08

Håper ikke Bertelsen forsvinner!

Håper og ber om at Rösler har skaffa seg Stefanutto..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 07, 22:33

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser ut som han har tapt for FFK?

FFK skal ha styremøte i morgen.
Hva vet du om det.. ?

Vet ikke mer det.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 11 jul 07, 22:36
Spennende dette her. LSK-fansen har ikke tro på at Shane forsvinner (sikkert på samme måte som vi ikke har tro på at Bertie forsvinner..)

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 11 jul 07, 22:55
Seriøst..Jeg orker ikke  Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå

---------------------------

CUPVINNER 06


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 jul 07, 00:15

Opprinnelig postet av TothNR1
Seriøst..Jeg orker ikke  Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå

Nå er det jo sann at i dagens fotball har alle sin pris, men jeg håper at prisen for Bertelsen er for høy for viking. FFK kan jo ikke selge han nå slik jeg ser det. Først solgte de Brenne og så selger de Bertelsen, og allikevel sier de at de satser.... Nei, det rimer rett og slett ikke. En annen ting er at det også er negativt å bytte ut alle norske med utlendinger selv om det sikkert er god økonomi i det.

Si nei til salg av Berti.............. At vi har behov for han burde det ikke være noen tvil om all den tid vi har slitt på venstresiden siden han ble skadet........og det dreier seg om ett år med samme problem.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 07, 00:37
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 jul 07, 01:13
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss

Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jul 07, 06:25

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss

Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.

 

Helt enig Costanza!! Vi trenger ikke utlendinger nå!! Halvorsen kan bli vår neste vestreback, men da må Bertil bli!!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 12 jul 07, 07:49
Ja til salg av Bertie da gutten sikkert ikke vil ha ny kontrakt og følgelig går gratis etter neste sesong.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 jul 07, 08:27
Nei til salg. Penger er ikke alt, klarer han å sikre en høy tabellplassering på oss i år er det verdt svært mye, både i kroner og øre, samt i glede for oss. Tilby ham en gullkantet kontrakt, så får vi se hvor stor hjemlengselen er..

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 12 jul 07, 09:00
Mye tyder på at Berthelsen forsvinner idag. Tydeligvis det styremøtet handler om.
http://fotball.aftenbladet.no/
Håper FFK har is i magen og ikke selger han for billig ihvertfall

---------------------------

erfo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 07, 09:04
Endret: 12 jul 07, 09:12

Trond Erik Bertelsen skal i møte med styret i dag.

– Jeg er jo fra området, så det er klart det frister å spille for Viking, sier han.

Han har over ett år igjen av kontrakten med Fredrikstad, og da han blir konfrontert med Andersens uttalelser sier han følgende: – Jeg må bare forholde meg til den kontrakten jeg har, men jeg skal ha en prat med styret på torsdag, sier han uten å ville utdype det noe mer. – Jeg må snakke med dem før jeg går ut i media med noe som helst.

Skriver Rogalands Blad.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340