Husk meg
Brukernavn
Passord

Johan Sjøberg klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jun 07, 06:31
Detta var bra! Trur detta er en spiller som har vært meget god. Kommer han opp på gammelt nivå igjen så blir det bra! Blir nok høyreback på han i FFK! Gleder meg også til Bertelsen er tilbake, da har vi et bra forsvar!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 28 jun 07, 08:52
Endret: 28 jun 07, 08:53

Aah, perfekt! Gjør dagen litt lysere..

Høres ut som en god forsterkning, men skal ikke se bort i fra at PAC hever seg ytterligere noen hakk pga konkurransen. Men det gjør jo ikke noe, det viktigste er at forsvarslinja nå begynner å bli brukbar, om de bare klarer å holde seg noenlunde skadefrie og unngår karantener.

EDIT - nei så dæven - Landslagsspiller, jo! 5 ballær!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 07, 09:15
rekker johan å bli trent inn slik at han kan være en av dem som starter mot odd ?

---------------------------

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 07, 09:26
Positivt slik jeg ser det, FFK trenger forsterkinger på backpplassen. den saken bør være klar

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 28 jun 07, 11:15
Jeg hadde håpet de faktisk hentet en "ordentlig" høyreback og ikke en midtstopper som "kan spille back om treneren ber om det, men er egentlig midtstopper og trives best der", men absolutt veldig mye bedre enn ingenting. Lån med opsjon høres også ut som en god deal.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 07, 12:16

Hvis Gerrbrand er klar, håper jeg han spiller høyreback. Pål Andrè er en spiller som er utrolig god, men det har han ikke vist så langt i år. Dette var en bra forsterkning, håper han innfrir!

Med feks. dette laget skulle det vel være mulig og komme høyt på tabellen etter ferien:

                                          Shaaban

Sjøberg                     Piiroja                    Gerrbrand                Bertelsen

Tarik(Evt. ny kant hvis vi får det) Wehrman      Bjørkøy         Kvisvik

                                  Johansson                Fofana/Tarik/West/Sjøhage??

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 28 jun 07, 12:43

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg hadde håpet de faktisk hentet en "ordentlig" høyreback og ikke en midtstopper som "kan spille back om treneren ber om det, men er egentlig midtstopper og trives best der", men absolutt veldig mye bedre enn ingenting. Lån med opsjon høres også ut som en god deal.

Helt enig...det er desverre bare å innse at vår nåværende høyreback alene er direkte ansvarlig for flere av målene vi har sluppet inn i år! Ja til ny høyreback nå!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jun 07, 14:33
Må jo være perfekt med en midtstopper og høyreback!  Tror nok ikke Johan hadde kommet hit hadde det ikke vært for Grønis. Kjekt med utenlandsk trener

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 jun 07, 06:40
Opprinnelig postet av Pk

det er desverre bare å innse at vår nåværende høyreback alene er direkte ansvarlig for flere av målene vi har sluppet inn i år!

Ut fra de kampene jeg har sett er jeg ikke ubetinget enig i dette. Men samtidig er det lovlig tynt med backer i FFK - to venstrebacker som er enten skadet eller helt ute av form, og en høyreback som ikke har hatt reell konkurranse om plassen på gud vet hvor lenge. Hvis Sjøberg kan gjøre en god jobb på backplass får han utvilsomt nok å gjøre.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 jun 07, 06:49

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg hadde håpet de faktisk hentet en "ordentlig" høyreback og ikke en midtstopper som "kan spille back om treneren ber om det, men er egentlig midtstopper og trives best der", men absolutt veldig mye bedre enn ingenting. Lån med opsjon høres også ut som en god deal.

www.expressen.se/sport/fotboll/1.738436

Ikke at jeg har peiling, men her omtales Sjøberg som back.

Forøvrig interessant på sitt vis å søke på Johan Sjøberg på google. Det kommer en hel drøss treff på diverse folk som heter Johan Sjøberg, hvorav noen av dem spiller fotball - men det eneste som handler om vår Johan Sjøberg er artikler om overgangen til FFK.

Er det noen som kan si noe mer om denne nye spilleren?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jun 07, 10:25
I Sverige bruker de vel back om alle i "backlinja", og Sjöberg er da en "mittback".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340