Ringberg ønsket i Allsvenskan
Vår alles kjære Markus er på vei til Gais i Allsvenskan som erstatter for profilen deres James Keene som er ønsket av Elfsborg skriver fotball.adressa.no/forstediv/article84683.ece
Tror dere at han er god nok for Allsvenskan?
Opprinnelig postet av Patrioten
James Keene som er ønsket av Elfsborg skriver fotball.adressa.no/forstediv/article84683.ece
Er vel strengt tatt en god stund siden Keene gikk til Elfsborg..
---------------------------
Tantehaugen for alle!!! ehhhh......
Frihet For Ultras!!!!!
Et Liv i Grønt og Hvitt!
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Birkebekk
Har du nok helt rett i. Tviler sterkt på at HamKam lar han gå før sesonslutt når han er årets kaptein og har vært en av våre beste spillere i år.
Tja, minnes han var relativt godt likt av alle her også, men penga rår og Markus forsvant...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
oy !!! au !
http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article84752.ece
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Rey
Dessverre brakk han jo armen i dag samtidig som han scoret mål. Da lunkner vel litt av interessen fra Sverige også. Greit at et armbrudd ikke er allverden å bry seg om for en fotballspiller, men litt avhengig av hvor komplisert det er, så blir han nok satt utenfor banen en liten stund
Man skal ikke glise av folk som skader seg (det gjør jeg heller ikke) , men for ting som kan skade Kamma, HAHAHAHAHA. Nydelig. Abidum må jo i fengsel etterhvert også..Da synker vel Kamma på tabellen inn mot sesongslutt, slik at de ikke er blandt topp 3 i adecco når sesongen er over. Forresten noen her som har sett kamper med Kamma i år. Spiller de like rått ?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Bob. du er en ond mann!
Håper ham skam holder seg i første divisjon ja
Opprinnelig postet av Martin
Bob. du er en ond mann!
Håper ham skam holder seg i første divisjon ja
Nå er svigers fra Hamar da, så jeg har en extra grunn til å godte meg over Kammas fall, spesielt etter at svigers mobba meg i hele fjor om at FFK kom til å rykke ned...
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Nå er svigers fra Hamar da, så jeg har en extra grunn til å godte meg over Kammas fall, spesielt etter at svigers mobba meg i hele fjor om at FFK kom til å rykke ned...
En glømmer ikke sånt....
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av FFK1903
Om han er god nok eller ei er vanskelig å svare på, men dæven døtte jeg unner han å komme seg vekk fra det hølet jo Hamar er.
ja dæven..men med tippeliga-lønn, så kloren seg vel fast i døra på klubbhuset som en vettkremt hannkatt, som vet at den skal kastreres he..he..
Kom deg opp og vekk Ringberg!
Opprinnelig postet av FFK1903
Om han er god nok eller ei er vanskelig å svare på, men dæven døtte jeg unner han å komme seg vekk fra det hølet jo Hamar er.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914