Ring of fire.
Kan Cash sin hit bli en sang vi kan bruke? Vet at The Kop tidligere har brukt den...
Enten så kan man bare synge "lalalalala" til trompeten eller hva det nå er som er i starten og i bakgrunnen på sangen.
Noen evt. sangforslag? Eller noen som syns denne kan prøves? Enten bare å synge "lalalalala" eller om noen kommer på litt tekst?
---------------------------
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
http://www.youtube.com/watch?v=OnOX61YR5hk
bør egentlig ikke ha tekst til den
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hva med Finn Kalvik s Aldri i livet da :)
Regner med at du også koste deg med allsang på grensen idag?? hehe
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ja, det er kanskje best med bare "lalalalala", Guillermo..
Kunne vært kult hvis hele Plankehaugen sang sangen, mens de feks. viftet med skjerfene eller noe lignende..???
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Opprinnelig postet av Lemmy
Ja, det er kanskje best med bare "lalalalala", Guillermo..
Kunne vært kult hvis hele Plankehaugen sang sangen, mens de feks. viftet med skjerfene eller noe lignende..???
Det er helt klart at det må viftes med skjerf! stemmer for det ;D
Jaja. Flere som henger seg på? Og som kunne tenkt seg å dra i gang eller lignende mot LSK?
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!
Opprinnelig postet av Lemmy
Slik som dette?
Synes i hvertfall i vi fikk bra trykk på denne sangen til å være første gang mot Lyn. Håper vi drar i gang denne mot AAFK også, samtidig som vi vifter med skjerfa som i klippet.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
ja ..... glimmrende... Men jeg må bare stille ett spørsmål? Jeg har lest denne tråden nå i 3-4 dager og var litt skeptisk io.m. at jeg skjønte ikke mye av video klipp da...... Er egentlig litt dauhørt jeg ... Vi satte oss i bussen på vei mott Ullevål mandag og etter hvert kom jeg på det om å spørre gutta hva var det for den nye sangen da... Da jeg fikk høre det på "supporter måte" ble jeg bettat med det samme. resten er ikke skryt men jeg stiller bare spørsmål da......
Det tokk meg nøyaktig 48 sekunder (hvis dere ikke tror spøø folket på bussen da) til å finne ut at det passer med "ALLE SAMMEN FOR FREDRIKSTAD" Altså .. Enkelt og greit og sier utrolig mye... masse følelser.. Og nå stiller jeg spørsmål da..... Jeg nevner en gang til DET ER IKKE TIL Å SKRYTE DA.... men jeg lurer på hvem er det som besøker dette stedet ....
I 3-4 DAGER LEKTE DERE MED EN J..... KUL SANG OG IKKE EN ENESTE J... KLARTE Å PUTTE PÅ NOE ENKEL TEKST DA.... INNIMELLOM SÅ LURER JEG PÅ HVA ER DET SOM FEILER DERE FOLKENS . Vær så snill og ikke misforstå meg da ...... jeg føler ikke sånt men innimellom så bare plaffer meg sånt.Dere må kunne høre at dette her er en lirare av EN sang sammenliknet med andre forslag som kom i siste tiden OG HER MÅ VI GRIPE TAK I...... Vet at jeg kommer til å trøkkke på masse tær nå men er i hvertfall åpen, ærlig og ikke minst godhjertet for vår eget beste da....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Enig at denne funka bra. Også mulig at du syns denne er bedre enn andre forslag som har kommet. Men det betyr ikke at vi er enige med deg i det. Jeg mener nå at alle har rett til sine egne meninger og at det ikke finnes noe fasit.
Neste kamp bør vi lære oss great escape låta og kanskje også (kanskje) dovregubben. Flere sanger jeg er drittlei av å synge, og det er sikkert flere enn meg som har det sånn. Bare positivt med mange nye sanger!!
Har jeg missforstått det feil (?) eller er det ingen tekst til denne ennå?
i så fall forslag fra meg....(og Zoran ! det tok meg 5minutter he..he..)
Tekst alternativ: Ring of fire
Alle sammen for fredrikstaaaaa (sterkt)
Alle sammen for fredrikstaaaaa
Alle sammen for fredrikstaaaaa (sterkt)
Fredrikstad er lage miiiiiiiiit
Superlaget hjertet miiiiiiiiit
Plankebyens 11 maaaaaan
Blør for drakta alle maaaaan
Alle sammen for fredrikstaaaaa (litt sterkere)
Alle sammen for fredrikstaaaaa (litt sterkere)
osv
Hører taktfast trommedunk i bakgrunnd
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
det er tekst til den allerede..
lalalalalalalaaaa!
ALLE SAMMEN FOR FREDRIKSTAD!
lalalalalalalaaaa!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
faen...den er så ræva..Håper plankehaugen kan kutte ut med den sanegn..møkk
Begrunn?
Opprinnelig postet av Guillermo
lalalalalalalaaaa!
lalalalalalalaaaa!
ok..bare det ? nok en sjalalala-sang med andre ord. ....legg inn noen olè-olè så er`n komplett.
Kanskje bedre å kjøre på det vi har ut sessongen og plukke frem forslagene til vinteren??? Ble kanskje tæmt teks forslaget jeg kom med å..
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Ja til og kasta alle som ikke synger på ph feltet på hue og ræva ut fra stadion!
Opprinnelig postet av Brukernavn
lalalalalalalaaaa!
lalalalalalalaaaa!
ok..bare det ? nok en sjalalala-sang med andre ord. ....legg inn noen olè-olè så er`n komplett.
Kanskje bedre å kjøre på det vi har ut sessongen og plukke frem forslagene til vinteren??? Ble kanskje tæmt teks forslaget jeg kom med å..
Tror den har kommet for å bli jeg :D håper ihvertfall det!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Folk har jo bedt om en eller annen sang som kan fungere mellom PH og HT. Vet ikke men i mine ører høres det perfekt ut får det.
ja det hadde vært bra zoran...
men hvordan skal man få startet opp med dette? er vel ikke 5% av folka på ffk kamp som er her inne på forumet engang...
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Opprinnelig postet av Pinaasen
men hvordan skal man få startet opp med dette? er vel ikke 5% av folka på ffk kamp som er her inne på forumet engang...
Zoran har kontaktet Ulf som skulle trykke opp lapper som skulle leveres rundt på tribunen. Tror jeg...
"vedkasse er faderimeg verre enn verst og helt usaklig"
- Rune Haugen
Opprinnelig postet av vedkasse
Jøss. To av våre sanger ryker til dere på samme uke.
OK?
hvem da? du mener vel at ole sangen var deres?
Ole-sangen? Alle i Norge har ole-sanger. De er en gjeng med Oler hele gjengen! (Men går ut i fra at du mener denne argentina-sangen ole ola(?) som fugla også synger på?)
- Rune Haugen
Jøss. To av våre sanger ryker til dere på samme uke.OK?
hvem da? du mener vel at ole sangen var deres?
Han regna sikkert med denne også.
Jøss. Jeg viste ikke at dere har "copyright" på disse sangene.
Skal dere har mye i kompensasjon for at vi kan bruke "deres" sanger?
Cupmester 2006
Opprinnelig postet av Culemart
Hehe, fremgangsmåten i Fredrikstad? Stjele så mange sanger som mulig på trass? :)
Jeg påpeker det.
- Rune Haugen
Hehe, fremgangsmåten i Fredrikstad? Stjele så mange sanger som mulig på trass? :)
Jeg påpeker det.
Kun noe du innbliller deg vedkasse.
Opprinnelig postet av Culemart
De prøver seg på copyright på alt nå. De fås sannsynligvis ikke copyright på Doffen. Da prøver de å ta det på sangene. Og nei vedkasse. Det er ingen som har Menigheden som noe forbilde.
Fredd
Vi bør absolutt satse på denne fremover! Den har potensiale. Uten klapping så klart.
Cupmester 2006
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914