GRATULERE;GRATULERER!!!!
:ffk:::ffk:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:FF
VI GLEMMER DERE IKKE.!!!!!!!!
"nattevakta"
VI GLEMMER DERE IKKE.!!!!!!!!
"nattevakta"
nydelig! grattis!:D
røde, hvite er de beste!
røde, hvite er de beste!
---------------------------
på vinger over europa
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Gratulerer med opprykket FFK og takk for mange morsomme Østfold-dueller på banen og på diverse forum!:D
Dere kommer nok etter til året, håper jeg! (eller gjør jeg det?) ;)
Trenger derbyene, er morsomt!
Trenger derbyene, er morsomt!
!!!!!!!!!Morro!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!
ORGASMISK finner ikke på noe bedre
Gratulerer! Gøy med Fræksta`!
Gleder meg til å banke dere på Åråsen neste år!
Gleder meg til å banke dere på Åråsen neste år!
Ja, gratulere så masse med opprykket! HELT RÅTT! Og lykke til i tippeligaen:ffk::ffk:
ja
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har vel gratulert dere for lenge siden!! Virker som det har vært forutbestemt at dere SKAL opp!!
Dere har fortjent det. Dere har hatt ledere som har ambisjoner, samt sponsorer, som igjen oppfyller trenerens krav!
Husker i fjor når de nye skjerfa deres kom! "på vei til tippeligaen"! Kjærringa viste meg det og jeg lo godt! Ja døm kan drømme døm! Og nå sitter jeg her med et surt og bittert eple! Er det noen som har litt sukker....??
Men uansett hva som er sagt og gjort: Gratulerer så mye igjen!
Husk at dere representerer Østfold blandt Norges 14 beste lag! Gjør det med ærlighet og Kjærlighet!!
Heia Østfold!!
Dere har fortjent det. Dere har hatt ledere som har ambisjoner, samt sponsorer, som igjen oppfyller trenerens krav!
Husker i fjor når de nye skjerfa deres kom! "på vei til tippeligaen"! Kjærringa viste meg det og jeg lo godt! Ja døm kan drømme døm! Og nå sitter jeg her med et surt og bittert eple! Er det noen som har litt sukker....??
Men uansett hva som er sagt og gjort: Gratulerer så mye igjen!
Husk at dere representerer Østfold blandt Norges 14 beste lag! Gjør det med ærlighet og Kjærlighet!!
Heia Østfold!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914