Joakim Sjöhage til Brann
Elfsborgs forward Joakim Sjöhage ser ut att vara förlorad för allsvenskan. Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.
- Det finns klubbar som visat intresse för Sjöhage, men jag tänker inte gå in på vilka, säger Elfsborgs sportchef Stefan Andreasson.
(...)
Men i dagsläget ligger alltså Brann närmast en underskrift från den lovande anfallsspelaren.
www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/559046.html
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Lurer på hva som skjer med spissene i Brann nå...
Winters,Sæternes og Helstad.. Ingen av dem vil vel slite benken?? Tviler sterkt på at Sjöhage vil slite benken i Brann..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Heia FFK
Opprinnelig postet av Holters
Nå slipper vi snart flere spekulasjoner om denne mannen til FFK:
Elfsborgs forward Joakim Sjöhage ser ut att vara förlorad för allsvenskan. Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.
- Det finns klubbar som visat intresse för Sjöhage, men jag tänker inte gå in på vilka, säger Elfsborgs sportchef Stefan Andreasson.
(...)
Men i dagsläget ligger alltså Brann närmast en underskrift från den lovande anfallsspelaren.
www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/559046.html
Hvilke norske kilder har kommet med dette Holters ?? Jeg finner ingen. Eneste jeg ser er at de diskuterer det på VGD, og der er det ikke noe nytt.
math
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvilke norske kilder har kommet med dette Holters ?? Jeg finner ingen. Eneste jeg ser er at de diskuterer det på VGD, og der er det ikke noe nytt.
Har vel ikke en dritt å si om det er norske, ukrainske, tsjekkiske, latviske, amerikanske, australske, eller hvilket land en aktuell spiller skulle ha spilt i, kilder vel? Fotballskanalen (Svensk TV4) er like troverdige som TV2 eller NRK om du vil. De gikk for eksempel tidlig ut med Anders Grönhagen til FFK før det var snappet opp i media her til lands.
Jeg tipper dette er en sak på FXT eller noen andre norske nettsteder i morgen.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Har vel ikke en dritt å si om det er norske, ukrainske, tsjekkiske, latviske, amerikanske, australske, eller hvilket land en aktuell spiller skulle ha spilt i, kilder vel? Fotballskanalen (Svensk TV4) er like troverdige som TV2 eller NRK om du vil. De gikk for eksempel tidlig ut med Anders Grönhagen til FFK før det var snappet opp i media her til lands.
Jeg tipper dette er en sak på FXT eller noen andre norske nettsteder i morgen.
Det står da i linken at de har snappa opp det fra norske kilder, og da lurer jeg på hvor ?? Og så lenge jeg ikke finner noe i Norge så skjønner jeg ingenting.
Opprinnelig postet av keiko99
støtter holters..
Støtter Holters i hva ?? Jeg er ikke i mot Holters her jeg vel. Hvor kildene kommer fra er meg revnende likegyldig. Det er ikke Fotbollskanalen ( TV 4 ) som er først ute her. De har snappa det opp i fra Norge. De skriver jo det selv.
Opprinnelig postet av keiko99
støtter holters..Støtter Holters i hva ?? Jeg er ikke i mot Holters her jeg vel. Hvor kildene kommer fra er meg revnende likegyldig. Det er ikke Fotbollskanalen ( TV 4 ) som er først ute her. De har snappa det opp i fra Norge. De skriver jo det selv.
Har du sjekka Brann sine sider da?
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Opprinnelig postet av KeJ
Har du sjekka Brann sine sider da?
Nei, skal gjøre det nå. Har tenkt bare på aviser hittil.
Ingenting på hjemmesiden deres heller.
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Syntes vi går glipp av alt som er av spillere jeg . Henger ikke med på en dritt
Eh, Wehrman?
Uansett, det virker ikke som Brann-fansen er helt glade for å få denne spillere. På VGD var det mange skeptiske gitt, he he.
Ka i H#¤%#¤ ska vi med han der?
Her snakker vi velkomsthilsen!
Tror Sjøhage kunne være mannen for FFK.
Spesielt dersom de tenker på å selge Tarek i nær framtid, enten denne eller neste sesong.
Dersom også nå Brann viser sin interesse og FFK taper den kampen, kunne jo Sæternes bevege seg til FFK (f.eks).
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Sjöhage e velkommen til Brann - vi har jo to usikre spisser i Sæternes og Winters. Tror nok (og håper) Sæternes signerer kontrakten. Han har fått tilbudt 2 årskontrakt, men ønsker visstnok 3 år (siste kontrakten han signerer i karrieren) Winters har åpnet for signering av ytterligere 1 år - avhengig av familiesituasjonen...
Sjöhage e et ubeskrevet blad for undertegnende, men etter ka eg har lest i avisene og på nettet virker han ganske spennende (i tillegg til at han e så ung). Det blir spennende å se han i aksjon mot Stabæk...
Rundt 2,5 mill var overgangssummen på ifølge BT.
Synd FFK ikke var med denne gangen, tror han kunne vært noe for fremtiden..
Opprinnelig postet av Oslo
Rundt 2,5 mill var overgangssummen på ifølge BT.
Synd FFK ikke var med denne gangen, tror han kunne vært noe for fremtiden..
Jøss! Da gikk han på billigsalg... Var det ikke snakk om 10 millioner før sesongstart?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av dalen
Sjöhage e velkommen til Brann - vi har jo to usikre spisser i Sæternes og Winters. Tror nok (og håper) Sæternes signerer kontrakten. Han har fått tilbudt 2 årskontrakt, men ønsker visstnok 3 år (siste kontrakten han signerer i karrieren) Winters har åpnet for signering av ytterligere 1 år - avhengig av familiesituasjonen...
Sjöhage e et ubeskrevet blad for undertegnende, men etter ka eg har lest i avisene og på nettet virker han ganske spennende (i tillegg til at han e så ung). Det blir spennende å se han i aksjon mot Stabæk...
I FFK får Sæternes en 3-årskontrakt garantert, og får spilletid selv om han spiller dårlig, så velkommen til oss, Bengt!
..å få Robbie Fowler til FFK er vel like lett som å få Pavarotti til å synge på City Scene!
Men han er velkommen i mine øyne, alle tidligere Leeds-spillere er det!
FFK for alltid!
Vel, til de som lurte på ka Brann skulle med 4 spisser trenger vel ikkje lure mye lenger...
Sæternes til OB for 2,2 mill
Winters forlater ved serieslutt
Dermed har vi 2 spisser (Helstad og Sjöhage), samt TF Ludvigsen på utlån. Spm e om Brann ønsker å hente TFL tilbake, eller om de vil prøve å selge ham.
Opprinnelig postet av RuneT
I FFK får Sæternes en 3-årskontrakt garantert, og får spilletid selv om han spiller dårlig, så velkommen til oss, Bengt!
Akkurat det vet jeg ikke, med Grønhagen ved roret. Den værbitte svensken ser ut til å ha pondus nok til å sette ut hvem det skal være om ikke prestasjonene er gode nok. Dessuten ser det ut til at han foretrekker å bruke unge spillere fremfor de etablerte hvis han er i tvil. Forøvrig en strategi jeg har stor sans for.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914