Her er de 58 gratis-spillerne
---------------------------
Erik Huseklepp, Bengt Sæternes og Robbie Winters
JA TAKK!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Hadde sagt ja takk til samtlige av Brannspillerne på denne lista, for å si det sånn.
Men andre får mene hva de vil: det er ikke én spiller på Dagbladets liste jeg heller ville hatt enn Kasey Wehrman. Ikke bare fordi Kasey er god, men fordi han er en spillertype jeg mener FFK sårt mangler.
Kunne også vært interessant med Stefan Bärlin og Jan Derek, ettersom stallen vår ikke akkurat flommer over av gode kantspillere.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av keiko99
som kan gå gratis fra sine klubber etter denne sesongen.
Her er mine ønsker fra lista: (Da tar jeg med kun realistiske)
Erik Huseklepp, Anders Rambekk, Thomas Sørum (kanskje), Thomas Pereira (kanskje, forutsetter at vi kvitter oss med Prytz), Alexander Mathisen.
Huseklepp - Mener at han allerede nå hadde vært en klar forsterkning, ung, norsk, spiller på begge sider.
Rambekk - Spiller overalt i forsvar, stor, god rekkevidde, rutinert, solid klubbspiller i Norge.
Sørum - Synes han har vært knallgod for Godset etter han fikk tillitt, minner litt om Toht med bedre teknikk og fysikk.
Pereira - Bertie trenger konkurranse om plassen, det kan Pereira gi han. I tillegg norsk og lokal, rask og rutine. Selg Prytz.
Mathisen - Kjempetalent som kan bekle alle plasser på midtbanen, ufattelig at han ikke spiller mer på Enga.
Rambekk! Hiv dere på FFK! Ellers tror jeg vi klarer oss. Sikkert noen som kunne passet inn, men utifra hva som er realistisk er det bare han jeg vil ha. Spørs kanskje om han er realistisk, men..
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av ffkmats
Men Johnsen og Piroja er ikke noe dårlig stopperpar:)
Skulle Piiroja forsvinne, er vel Johnsen en av de få i TL i dag som kan regnes som en mer eller mindre fullgod erstatter. Ikke mye fremtid i Ronny Johnsen kanskje nei, men jeg er enig med deg. Vi trenger spillere i høst, ikke bare i fremtiden.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914