Eggen jr ny sportssjef i Rosenborg
Dette ifølge TV2.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Dette kom jo som en bombe NOT.
Vor lenge sitter Tørum?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149110
Vel,er nesten sikker på at Tørum sier opp i løpet av første året
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Regner da med at Eggen ihverksetter at hovedtreneren skal ha all sportslig makt, slik han ville det i FFK...
Nå har faktisk Eggen i ettertid innrømmet offentlig at hans avgang fra FFK skyldtes Morgan som person, ikke organisasjonsmodellen.
Dette er ikke særlig overraskende, da det er vanskelig å se for seg at Eggen evt. ville hatt noe mot eksempelvis Rune Brattseth som sportslig overordnet.
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Opprinnelig postet av Tom!
Opprinnelig postet av Bob Page
Regner da med at Eggen ihverksetter at hovedtreneren skal ha all sportslig makt, slik han ville det i FFK...
Nå har faktisk Eggen i ettertid innrømmet offentlig at hans avgang fra FFK skyldtes Morgan som person, ikke organisasjonsmodellen.
Har du noe link til dette ?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Jeg kan gjerne fremskaffe en link, men dette burde være unødvendig for dem som leser andre aviser enn FB.
Uttalelsen kom bl.a. i Adresseavisen så vidt jeg husker, og jeg kommer tilbake til saken når jeg har tid til å lete frem linken. Problemet er at det finnes ufattelig mange avisartikler som omhandler Morgan og Eggen jr.
Opprinnelig postet av Tom!
Nettopp. Derfor burde ytterligere dokumentasjon på dette være overflødig.dokumentasjon på hva da ? at eggen er kresen i å velge denne
Bob Page etterlyser i innlegget over link på at Eggen har offentlig innrømmet at hans avgang i realiteten skyldtes Morgan, ikke organisasjonsmodellen.
Men som du påpeker: Det er ingen offentlig hemmelighet at Eggen mislikte Morgan.
Det jeg snakker om er hva Eggen selv har uttalt til media, og da tenker jeg ikke på de offisielle forklaringene som ble gitt til FB i forbindelse med avgangen.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av svartoghvit
Nei, fy faen, den dimlingen der kunne jeg vært foruten. Begynner å bli litt for mye innavl på brakka nå.
Og å ansette By Rise eller Hoftun ville vært et visjonært søk etter eksterne impulser ?
Kontinuitet er stikkord. Noe som har vært totalt fraværende i den sportslige delen av RBK de siste årene. Og resultatet: Vi er i dag (dessverre) et høyst middelmådig tippeligalag (som lider ekstra under at spillerstallen fylles opp av eksterne impulser som ser laget som et springbrett vidre, men det er en annen diskusjon).
Ser ikke helt hvem som skulle vært et bedre alternativ slik situasjonen er akkurat nå heller. By Rise er opptatt med landslag (og etter behandlingen han fikk som trener er det vel også tvilsomt om det hadde fungert), Hoftun har samme grunnlag som Eggen, dåg med mye mindre erfaring fra arbeid utenfor banen. Høgmo started i ny jobb for ikke lenge siden. Man kunne naturligvis ansatt enda en bankdirektør, hvis eneste erfaring med fotball er fra VIP tribunen og bedriftslaget, men det er vel en viss fordel om den øverste sportslige ansvarlige faktisk har litt erfaring innenfor det å drive fotballklubb også.
Ideelt sett hadde vi hatt Høgmo som sportsdirektør og Sollied på benken, men det lar seg dessverre ikke gjøre
- Cosmic
«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914