Andre norske klubbers overgangsrykter eller fakta
Opprinnelig postet av Husgutt
Hva var greia her igjen??
Tja, han var jo høyaktuell for FFK etter at Las Palmas (?) ikke ville ha han noe mer, godtjente vel journalist Henriksens overskrift hvor det stod at han skulle skrive under samme dag som avisen gikk i trykken. Brått signerte han for Viking, ble der i veldig kort stund, tror det var snakk om uker, før han dro tilbake til Las Palmas igjen. Eller noe sånt, var i hvert fall utrolig mye rot og gørr rundt han fyren der. Vinglepetter til tusen, og ikke særlig seriøs virker det som. La dem kjøpe han, for all del :p
Her er mannen som kan erstatte Ole Martin Årst i TIL.
spørsmålet mitt er: er denne gutten så god da ?
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Her er mannen som kan erstatte Ole Martin Årst i TIL.
spørsmålet mitt er: er denne gutten så god da ?
Svaret på det er et klart NEI.
Da var det byebye Per Nilsson, han valgte tysk fotball
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 13 jul 07, 16:39
Endret: 13 jul 07, 16:39
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Keiko ikke tenk på det en gang........
Vil ikke ha riseth i FFK
jeg vil nok heller ikke poste ffk spillere jeg ønsker meg her da
Opprinnelig postet av Patrioten
Andre S Lindbek har sagt nei Start, nå går ryktene på at han er på vei til www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.asp
Tja, han har vel allerede sagt nei til flere adeccoligaklubber, og han ville vel ikke til Start fordi de ikke ville gi han kontrakt ut mer enn ut sesongen. Egentlig veldig forståelig slik han har oppført seg tidligere, og egentlig litt deilig å se at oppførselen hans tidligere gjør at klubber vegrer seg mot å signere han. Måtte han råtne på rot i en eller annen bakgårdsklubb :o)
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Patrioten
Andre S Lindbek har sagt nei Start, nå går ryktene på at han er på vei til www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.aspTja, han har vel allerede sagt nei til flere adeccoligaklubber, og han ville vel ikke til Start fordi de ikke ville gi han kontrakt ut mer enn ut sesongen. Egentlig veldig forståelig slik han har oppført seg tidligere, og egentlig litt deilig å se at oppførselen hans tidligere gjør at klubber vegrer seg mot å signere han. Måtte han råtne på rot i en eller annen bakgårdsklubb :o)
Da er jo Moss det perfekte
Neida, jeg er helt enig med deg! Godt å se at han sliter med å finne seg ny klubb..
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
For en gledelig nyhet! Lykke til, Pelle!
Jepp. Han er (nei, var) vel en av de bedre spillerene der... Da er vel tippeliga-plassen til Odd enda mer svekka skulle jeg tro.
Ser at Brann-spillere vil vekk i fleng også. Winters sa nettop på TV2 sporten at han ville vekk, og han ville vekk nå..
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Kampen mot Groruddalen blir den siste i Kjelsås-drakt i denne omgang for keepertalentet Frode Larsen. Han er klar for Vålerenga fra høstsesongen.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1220882.ece
Makan til ubesluttsom person. Kan ikke fatte at en klubb vil satse på han etter det her.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hva var det jeg sa!?!? hehe
For en tulling!! Trodde norske klubber visste hva den personen sto for nå gitt....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914