Husk meg
Brukernavn
Passord

Andre norske klubbers overgangsrykter eller fakta

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 20:49
nja heller det at jeg håper at noen her sitter med det svaret jeg leter etter

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 07, 11:24

 - Demp forventningene til Bentley

www.varden.no/article/20070724/SPORT/707240023/1046/_


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 aug 07, 11:01
Opprinnelig postet av GurrBass

Hva var det jeg sa!?!? hehe 

For en tulling!! Trodde norske klubber visste hva den personen sto for nå gitt....

Fin den, GurrBass.

Norske klubber vet vel bedre, men i Start er de åpenbart plaget av panikk for tiden. Synes de har vært vel selvsikre etter at de nesten ble seriemestre i 2005. Siden har det meste gått på trynet for dem, og i år virker det som om de prøver å kjøpe suksess, uten å bygge annet enn ny stadion. Det er dømt til å gå på trynet.

Årst må nok være happy med å bli overbetalt på den måten han blir nå, unner ham det, men Start er på vei ut i gjørma. Setter gladelig ti spenn på at Start blir den neste TL-klubben som går konkurs.

Har ellers vanskelig for å se at noen andre TL-klubber har gjort noen signeringer i nærheten av FFKs kaliber nå i sommer. Vi har fått inn tre knallspillere, og kvittet oss med utelukkende stallfyll + en kronisk skadet back som vi fikk bra med kronasjer for. Er det noen klubber som kan måle seg med en slik oppgradering av spillerstallen?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 aug 07, 13:20
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Er det noen klubber som kan måle seg med en slik oppgradering av spillerstallen?


Rosenborg

Syns vi hadde en brukbar midtbane før sesongen, men ser nå hvor mye bedre ting har blitt med kvalitetskjøpene. Vi har også kanskje kjøpt riktig mengde spillere. Det er aldri bra å kjøpe inn et halvt lag som går rett inn i førsteelleveren. Nå har vi en solid stamme, og jeg håper nå at FFK fortsetter i samme sporet, at de hvert år henter inn 1-2 skikkelig kvalitetskjøp. Det er slik jeg hele tiden har sagt at det er måten å bygge opp laget på.

Nå skal vi på papiret ha en for god stall (ikke minst førsteellever) til å rykke ned, vi trenger ikke panikkjøp for å overleve lengre. Nå kan vi konsentrere oss om å kjøpe inn få spillere som sakte men sikkert gjør oss til et av de bedre lagene i Tippeligaen i årene fremover. Vi har hele tiden tatt små steg oppover tabellen år etter år, det er mye bedre enn å være døgnfluer som ut av intet gjør det bra en sesong. Hamkam var veldig lovende det ene året, men falt som en fisk. Start var utrolig gode det ene året, men sliter som bare det nå. Sandefjord hadde et godt år i fjor, men har falt mye mer sammen i år. I år er det Strømsgodset som lever på en sky av lykke av å spille i øverste divisjon, til neste år tror jeg de får en smell. Vi derimot, vi har ikke hatt den eventyrlige sesongen hvor alt har gått vår vei. Vi smakte på den verste forretten vi, kjempet i bunnen hvert år, nå har vi begynt på hovedretten som smaker desto bedre, og snart venter desserten!

Damn, skrev meg litt ut på viddene av selve tråden nå egentlig, men synd å slette et så langt innlegg og...

Tilbake til tråden: Kommer ikke på noen klubber som kan måle seg med FFKs signering denne sommeren, jeg er storfornøyd! Det blir spennende å se om RBKs taktikk fungerer, de har vel ennå ikke kjøpt en forsterkning?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 aug 07, 19:38
En helt topp avsporing det der. Jeg ante ikke (eller hadde glemt) at vi kunne være så vanvittig enige!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 aug 07, 22:06

Opprinnelig postet av FFK1903
Det blir spennende å se om RBKs taktikk fungerer, de har vel ennå ikke kjøpt en forsterkning?

De har brukt vårsesongen til å spille inn førsteelveren. Hvis RBK vinner mot Brann vinner de serien. Hvis de ikke vinner mot Brann kan de fortsatt vinne serien, men... Da blir det vanskelig. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 07, 22:51

Blir gøy at vi skal være med å avgjøre gullstriden, siden vi skal møte både Brann og Rosenborg hjemme og Stabæk borte.

Det betyr to nye hjemmekamper med fullehus. FFK kommer til å gå flere mill i overskudd i år.

Etter 8 serierunder har FFK et snitt på 12081, de har budsjert med 10000, noe som betyr at de ligger over 16000 mennekser over budsjertert.

Hvis man tar et snitt på 180 kroner, blir det ca 3 mill i pluss


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 10 aug 07, 22:56
Nå har Olof Hvidén Watson ("for lengst") blitt bekreftet som Bodø/Glimt-spiller, så jeg ønsker han lykke til der, og kanskje han blir å se mot Ham-Kam på lørdag. Går på tv folkens, så tune in! :) Blir spennende :D

---------------------------

Andres meninger støter meg.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 aug 07, 07:15
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK kommer til å gå flere mill i overskudd i år.
...
Hvis man tar et snitt på 180 kroner, blir det ca 3 mill i pluss

Vi må vel regne med at FFK har fått høyere driftskostnader enn forventet (det har vel kommet frem sånn passe i det skjulte) og at Haha-konserten er i ferd med å bli et underskuddsforetagende.

Er ikke så sikker på at FFK vil oppleve noe særlig overskudd, nei...

Men fullt hus, god mediedekning og en høvelig tabellplassering gjør det bra før vi skal hente inn sponsorpenger i høst/vinter. Hvis vi i tillegg evner å slå Bajen slik at vi får enda mer positiv oppmerksomhet vil årets sesong bety utrolig mye for de sesongene som kommer...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 aug 07, 17:38
Rutinert keeper klar for Sandefjord
- 15.08.2007
Den 36 år gamle dansken Peter Skov-Jensen skrev i formiddag under for Sandefjord Fotball. Keeperen med fortid i blant annet Esbjerg fB, FC Midtjylland og Bochum fra Tyskland har landskamper både på u-21 og seniornivå. Peter har allerede gjennomført en trening med resten av troppen og blir spilleklar til Stabæk-kampen mandag 27. august. 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 07, 18:47

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6583

Lagt til: 15 aug 07, 18:53

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 07, 19:47

Opprinnelig postet av Costanza
Risholt nærmer seg Tromsø

Herlig sitat, forresten:

"– Jeg ønsker meg til en stabilt god klubb. I VG var jeg omtalt som en tidligere toppspiller. Det skal jeg bevise at jeg ikke er, sier Risholt"

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 07, 08:55

Hulsker er Start aktuell...

 

Håper han drar dit, da er døm værtfall sikra nedrykk... Lukter ikke akuratt Nordens beste lag av de spillera døm snakker om nå..

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 aug 07, 13:54

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 07, 14:10
Endret: 16 aug 07, 14:11
ja da for vi se da..

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 aug 07, 23:58
Leste akkurat på tekst-tv at Steinar Pedersen (32) fra Start er klar for LSK etter sesongen. Skrevet under på en 3-års kontrakt. Bra signering det.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 07, 00:29
Opprinnelig postet av Plankekæll
Leste akkurat på tekst-tv at Steinar Pedersen (32) fra Start er klar for LSK etter sesongen. Skrevet under på en 3-års kontrakt. Bra signering det.


En 29-årig australier som har spilt i ypperste klasse kan de altså ikke gi en treårskontrakt, men en 32-åring som vel ikke akkurat har vært stor på Start-laget i år kan de altså gi en treårskontrakt? Bare fordi han er norsk?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 07, 00:35

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Plankekæll
Leste akkurat på tekst-tv at Steinar Pedersen (32) fra Start er klar for LSK etter sesongen. Skrevet under på en 3-års kontrakt. Bra signering det.


En 29-årig australier som har spilt i ypperste klasse kan de altså ikke gi en treårskontrakt, men en 32-åring som vel ikke akkurat har vært stor på Start-laget i år kan de altså gi en treårskontrakt? Bare fordi han er norsk?

Vi kan ikke klage vel??


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 07, 00:51
Opprinnelig postet av HotDream
Vi kan ikke klage vel??


Hva dem driver med der oppe driter jeg en lang marsj i så lenge det gagner oss :)


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340