Andre norske klubbers overgangsrykter eller fakta
Wæhler og Koné i byttehandel?
Stabæk jakter Huseklepp
Helge Haugen til tromsø
---------------------------
Ellers sikrer Lyn seg en veldig spennende spiller nå i islandske Emil Halfredsson fra Tottenham. Midtbanespiller på 23 år som allerede har flere a-landskamper. Det ryktes om en overgangssum på 1.5 mill, og jeg trenger vel ikke minne om hva vi gav for en islandsk spiss som aldri har vært i nærheten av det islandske landslaget og er flere år eldre... Uansett en spennende og potensielt veldig god signering av Lyn.
Opprinnelig postet av FFK1903
Årst til Start var vel en aldri så liten bombe ja, blir vel omtrent som om Kvisvik skulle til Tromsø det. Trodde i grunn gamlingen hadde vendt hjem for godt, og så får han 3 1/5-årskontrakt med Start? Skal noe overgå det så må vel Eggen bli trener i RBK, hente Fowler til klubben og omskolere han til venstreback.
Aldri si aldri
Ble overrasket over at Årst går til Start... Kan det tyde på at det har vært litt konflikter i Tromsø-leieren??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Stabæk har gjort et godt kjøp her. Kunne gjerne tenkt meg Huseklepp i FFK.
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Stabæk har gjort et godt kjøp her. Kunne gjerne tenkt meg Huseklepp i FFK.
Overgangen er ikke i boks enda. Klubbene må bli enige først.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Overgangen er ikke i boks enda. Klubbene må bli enige først.
Ikke helt riktig dette. Huseklepp går går til Stabæk, enten nå, hvis klubbene blir enig eller etter sesongen hvis de ikke blir enig.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Røde Raoul Kouakou er klar for Sandefjord, han er vel ikke kjent for noe annet her i Norge.
Opprinnelig postet av Patrioten
Røde Raoul Kouakou er klar for Sandefjord, han er vel ikke kjent for noe annet her i Norge.
Og de kaller han forsterkning ?? Merkelig. Media skriver vel forsterkning samme hva som kommer inn av nye spillere.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Bærlin klar for ODD
Vrakgods fra Start.. Har de så lite penger i Skien? Floppen Pospech har vel tatt alle penga... Tviler på at Bärlin blir redningsmann på Odd ihvertfall..
Opprinnelig postet av keiko99
mere vrak gods ? Andre Schei Lindbæk trener med start
Herregud, hvem i all verden er dumme nok til å gi den fyren sjansen etter det han har gjort?
mere vrak gods ? Andre Schei Lindbæk trener med start
Herregud, hvem i all verden er dumme nok til å gi den fyren sjansen etter det han har gjort?
Hva var greia her igjen??
Opprinnelig postet av Husgutt
Hva var greia her igjen??
Tja, han var jo høyaktuell for FFK etter at Las Palmas (?) ikke ville ha han noe mer, godtjente vel journalist Henriksens overskrift hvor det stod at han skulle skrive under samme dag som avisen gikk i trykken. Brått signerte han for Viking, ble der i veldig kort stund, tror det var snakk om uker, før han dro tilbake til Las Palmas igjen. Eller noe sånt, var i hvert fall utrolig mye rot og gørr rundt han fyren der. Vinglepetter til tusen, og ikke særlig seriøs virker det som. La dem kjøpe han, for all del :p
Her er mannen som kan erstatte Ole Martin Årst i TIL.
spørsmålet mitt er: er denne gutten så god da ?
Her er mannen som kan erstatte Ole Martin Årst i TIL.
spørsmålet mitt er: er denne gutten så god da ?
Svaret på det er et klart NEI.
Da var det byebye Per Nilsson, han valgte tysk fotball
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 13 jul 07, 16:39
Endret: 13 jul 07, 16:39
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Keiko ikke tenk på det en gang........
Vil ikke ha riseth i FFK
jeg vil nok heller ikke poste ffk spillere jeg ønsker meg her da
Andre S Lindbek har sagt nei Start, nå går ryktene på at han er på vei til www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.asp
Tja, han har vel allerede sagt nei til flere adeccoligaklubber, og han ville vel ikke til Start fordi de ikke ville gi han kontrakt ut mer enn ut sesongen. Egentlig veldig forståelig slik han har oppført seg tidligere, og egentlig litt deilig å se at oppførselen hans tidligere gjør at klubber vegrer seg mot å signere han. Måtte han råtne på rot i en eller annen bakgårdsklubb :o)
Andre S Lindbek har sagt nei Start, nå går ryktene på at han er på vei til www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.aspTja, han har vel allerede sagt nei til flere adeccoligaklubber, og han ville vel ikke til Start fordi de ikke ville gi han kontrakt ut mer enn ut sesongen. Egentlig veldig forståelig slik han har oppført seg tidligere, og egentlig litt deilig å se at oppførselen hans tidligere gjør at klubber vegrer seg mot å signere han. Måtte han råtne på rot i en eller annen bakgårdsklubb :o)
Da er jo Moss det perfekte
Neida, jeg er helt enig med deg! Godt å se at han sliter med å finne seg ny klubb..
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
For en gledelig nyhet! Lykke til, Pelle!
Jepp. Han er (nei, var) vel en av de bedre spillerene der... Da er vel tippeliga-plassen til Odd enda mer svekka skulle jeg tro.
Ser at Brann-spillere vil vekk i fleng også. Winters sa nettop på TV2 sporten at han ville vekk, og han ville vekk nå..
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Kampen mot Groruddalen blir den siste i Kjelsås-drakt i denne omgang for keepertalentet Frode Larsen. Han er klar for Vålerenga fra høstsesongen.
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1220882.ece
Makan til ubesluttsom person. Kan ikke fatte at en klubb vil satse på han etter det her.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hva var det jeg sa!?!? hehe
For en tulling!! Trodde norske klubber visste hva den personen sto for nå gitt....
Ja dette er en meget god spiller, men ikke før neste år da..
Tromsø kjøper Årst-erstatter
Ja dette er en meget god spiller, men ikke før neste år da..
Er ikke han god nå da???
jeg mente at tromsø ikke for han før neste år, men etter tv2 nyhetene så tror jeg tromsø ikke får han
Svar på det ffkmufc spør om da keiko99 ?? Er han ikke god nok nå ?? Etter det jeg har sett av han så er jeg ikke sikker på om det er en forsterkning for Tromsø.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
jeg mente at tromsø ikke for han før neste år, men etter tv2 nyhetene så tror jeg tromsø ikke får han
Svar på det ffkmufc spør om da keiko99 ?? Er han ikke god nok nå ?? Etter det jeg har sett av han så er jeg ikke sikker på om det er en forsterkning for Tromsø.
Helt enig, jeg synes også han virker veldig god. Jeg har ikke sett ahn så mye da, og det kan jo hende at det blir en del værre for han i Tippeligaen!
Full forvirring rundt kamerunsk prøvespiller i Start.
Start har fått opplyst at Guy Bwele er 23 år og har landskamper for Kamerun. Spilleren selv hevder at han er 24 år og bekrefter dette med landskampene. Det Kamerunske forbundet hevder at det aldri har vært noen spiller med det navnet som har hatt landskamper. Derimot er det en gresk klubb som savner en spiller , sporløst forsvunnet, som er under kontrakt, som heter Guy Bwele og er 28 år. Korrespondanse av bilder mellom den greske klubben og Fædrelandsvennen viser at det er samme mann(?). Spilleren i Start hevder at det er en storebror, og at de er flere brødre som heter det samme også til fornavn.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Full forvirring rundt kamerunsk prøvespiller i Start.
Start har fått opplyst at Guy Bwele er 23 år og har landskamper for Kamerun. Spilleren selv hevder at han er 24 år og bekrefter dette med landskampene. Det Kamerunske forbundet hevder at det aldri har vært noen spiller med det navnet som har hatt landskamper. Derimot er det en gresk klubb som savner en spiller , sporløst forsvunnet, som er under kontrakt, som heter Guy Bwele og er 28 år. Korrespondanse av bilder mellom den greske klubben og Fædrelandsvennen viser at det er samme mann(?). Spilleren i Start hevder at det er en storebror, og at de er flere brødre som heter det samme også til fornavn.
La meg gjette hvem som er agenten : John ShittHUE ?
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Bokstavkrøll for Start
- Kameruner bløffet ikke, hevder klubben
Etter spekulasjoner om hvorvidt Guy Bwele har bløffet seg til prøvespill med Start eller ikke, hevder klubben at de nå har oppklart saken: Han har nemlig en fetter, Guy Bwelle...
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
LSK vil ha Stamatopoulos. Er han virkelig så god ? jeg syns ikke den keeperen er så god.
Han er midt på treet etter det jeg har sett av han. Så ja, han er en middelsgod tippeligaspiller, men det er vel vanskelig å få tak i noe bedre her akkurat nå ??
det er vel ikke vanskelig å få tak i bedre keepere..
Penger og tilgjengelighet er vel nøkkelord her...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
det er vel ikke vanskelig å få tak i bedre keepere..Penger og tilgjengelighet er vel nøkkelord her...
Det er nok det. Lillestrøm må nok gå utenfor Norge for å få bedre keeper enn han.
Jeg liker ikke den spilleren og han skal være den rette for tromsø tviler jeg på
Hulsker Tromsø-aktuell
Jeg liker ikke den spilleren og han skal være den rette for tromsø tviler jeg på
Hadde håpa vi var kvitt han i Norsk fotball jeg...
ja det kan være bra og det kan være dårlig... jeg vet ikke
ja det kan være bra og det kan være dårlig... jeg vet ikke
Er det dette som kalles "helgardering", keiko99?
Da skal det vel mye til om ikke godeste Daniel Braaten blir å finne i Premier League kommende sesong, Bolton betaler fem millioner.
Da skal det vel mye til om ikke godeste Daniel Braaten blir å finne i Premier League kommende sesong, Bolton betaler fem millioner.
5 mill det var ikke mye....
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Brukernavn
5 mill det var ikke mye....
Med tanke på at kontrakta går ut etter denne sesongen, altså om 6 mnd.Er dette en veldig bra pris
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
ååå da så...
..hver gang vi har hørt om han så har det jo vært snakk om MYE mer..venta for lenge med andre ord.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
lurer på hvor lenge han sier det jeg...
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Andres meninger støter meg.
Forlater Sandefjord
Tuomas Haapala reiser hjem til Finland.
Her er LSKs nye keeper
er han god nok da ?
Han skal nok bare være reservekeeper for Otto Fredrikson (han har vist seg å være god nok....)
Rosenborg vil ha Panzer
Fevang om bunnstriden: - Jækla moro ( Det er ikke jeg enig i)
Hvis jeg hadde vært fra Europa, hadde jeg vært solgt
Opprinnelig postet av GurrBass
Hva var det jeg sa!?!? hehe
For en tulling!! Trodde norske klubber visste hva den personen sto for nå gitt....
Fin den, GurrBass.
Norske klubber vet vel bedre, men i Start er de åpenbart plaget av panikk for tiden. Synes de har vært vel selvsikre etter at de nesten ble seriemestre i 2005. Siden har det meste gått på trynet for dem, og i år virker det som om de prøver å kjøpe suksess, uten å bygge annet enn ny stadion. Det er dømt til å gå på trynet.
Årst må nok være happy med å bli overbetalt på den måten han blir nå, unner ham det, men Start er på vei ut i gjørma. Setter gladelig ti spenn på at Start blir den neste TL-klubben som går konkurs.
Har ellers vanskelig for å se at noen andre TL-klubber har gjort noen signeringer i nærheten av FFKs kaliber nå i sommer. Vi har fått inn tre knallspillere, og kvittet oss med utelukkende stallfyll + en kronisk skadet back som vi fikk bra med kronasjer for. Er det noen klubber som kan måle seg med en slik oppgradering av spillerstallen?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Er det noen klubber som kan måle seg med en slik oppgradering av spillerstallen?
Rosenborg
Syns vi hadde en brukbar midtbane før sesongen, men ser nå hvor mye bedre ting har blitt med kvalitetskjøpene. Vi har også kanskje kjøpt riktig mengde spillere. Det er aldri bra å kjøpe inn et halvt lag som går rett inn i førsteelleveren. Nå har vi en solid stamme, og jeg håper nå at FFK fortsetter i samme sporet, at de hvert år henter inn 1-2 skikkelig kvalitetskjøp. Det er slik jeg hele tiden har sagt at det er måten å bygge opp laget på.
Nå skal vi på papiret ha en for god stall (ikke minst førsteellever) til å rykke ned, vi trenger ikke panikkjøp for å overleve lengre. Nå kan vi konsentrere oss om å kjøpe inn få spillere som sakte men sikkert gjør oss til et av de bedre lagene i Tippeligaen i årene fremover. Vi har hele tiden tatt små steg oppover tabellen år etter år, det er mye bedre enn å være døgnfluer som ut av intet gjør det bra en sesong. Hamkam var veldig lovende det ene året, men falt som en fisk. Start var utrolig gode det ene året, men sliter som bare det nå. Sandefjord hadde et godt år i fjor, men har falt mye mer sammen i år. I år er det Strømsgodset som lever på en sky av lykke av å spille i øverste divisjon, til neste år tror jeg de får en smell. Vi derimot, vi har ikke hatt den eventyrlige sesongen hvor alt har gått vår vei. Vi smakte på den verste forretten vi, kjempet i bunnen hvert år, nå har vi begynt på hovedretten som smaker desto bedre, og snart venter desserten!
Damn, skrev meg litt ut på viddene av selve tråden nå egentlig, men synd å slette et så langt innlegg og...
Tilbake til tråden: Kommer ikke på noen klubber som kan måle seg med FFKs signering denne sommeren, jeg er storfornøyd! Det blir spennende å se om RBKs taktikk fungerer, de har vel ennå ikke kjøpt en forsterkning?
Det blir spennende å se om RBKs taktikk fungerer, de har vel ennå ikke kjøpt en forsterkning?
De har brukt vårsesongen til å spille inn førsteelveren. Hvis RBK vinner mot Brann vinner de serien. Hvis de ikke vinner mot Brann kan de fortsatt vinne serien, men... Da blir det vanskelig.
Blir gøy at vi skal være med å avgjøre gullstriden, siden vi skal møte både Brann og Rosenborg hjemme og Stabæk borte.
Det betyr to nye hjemmekamper med fullehus. FFK kommer til å gå flere mill i overskudd i år.
Etter 8 serierunder har FFK et snitt på 12081, de har budsjert med 10000, noe som betyr at de ligger over 16000 mennekser over budsjertert.
Hvis man tar et snitt på 180 kroner, blir det ca 3 mill i pluss
Andres meninger støter meg.
FFK kommer til å gå flere mill i overskudd i år.
...
Hvis man tar et snitt på 180 kroner, blir det ca 3 mill i pluss
Vi må vel regne med at FFK har fått høyere driftskostnader enn forventet (det har vel kommet frem sånn passe i det skjulte) og at Haha-konserten er i ferd med å bli et underskuddsforetagende.
Er ikke så sikker på at FFK vil oppleve noe særlig overskudd, nei...
Men fullt hus, god mediedekning og en høvelig tabellplassering gjør det bra før vi skal hente inn sponsorpenger i høst/vinter. Hvis vi i tillegg evner å slå Bajen slik at vi får enda mer positiv oppmerksomhet vil årets sesong bety utrolig mye for de sesongene som kommer...
Rutinert keeper klar for Sandefjord - 15.08.2007 |
Den 36 år gamle dansken Peter Skov-Jensen skrev i formiddag under for Sandefjord Fotball. Keeperen med fortid i blant annet Esbjerg fB, FC Midtjylland og Bochum fra Tyskland har landskamper både på u-21 og seniornivå. Peter har allerede gjennomført en trening med resten av troppen og blir spilleklar til Stabæk-kampen mandag 27. august. |
Opprinnelig postet av Costanza
Risholt nærmer seg Tromsø
Herlig sitat, forresten:
"– Jeg ønsker meg til en stabilt god klubb. I VG var jeg omtalt som en tidligere toppspiller. Det skal jeg bevise at jeg ikke er, sier Risholt"
Hulsker er Start aktuell...
Håper han drar dit, da er døm værtfall sikra nedrykk... Lukter ikke akuratt Nordens beste lag av de spillera døm snakker om nå..
Opprinnelig postet av Plankekæll
Leste akkurat på tekst-tv at Steinar Pedersen (32) fra Start er klar for LSK etter sesongen. Skrevet under på en 3-års kontrakt. Bra signering det.
En 29-årig australier som har spilt i ypperste klasse kan de altså ikke gi en treårskontrakt, men en 32-åring som vel ikke akkurat har vært stor på Start-laget i år kan de altså gi en treårskontrakt? Bare fordi han er norsk?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Leste akkurat på tekst-tv at Steinar Pedersen (32) fra Start er klar for LSK etter sesongen. Skrevet under på en 3-års kontrakt. Bra signering det.
En 29-årig australier som har spilt i ypperste klasse kan de altså ikke gi en treårskontrakt, men en 32-åring som vel ikke akkurat har vært stor på Start-laget i år kan de altså gi en treårskontrakt? Bare fordi han er norsk?
Vi kan ikke klage vel??
Opprinnelig postet av HotDream
Vi kan ikke klage vel??
Hva dem driver med der oppe driter jeg en lang marsj i så lenge det gagner oss :)
Det tenkte jeg på også når jeg hørte om signeringa... For oss er det bare å takke og bukke.
Det står her om Steinar nilsen ovrgang til LSK
Nå trodde jeg ærlig talt at Steinar Nilsen skulle gjøre comebavk, ja det var selvsagt før jeg fikk tenkt meg om
og leste de andre postene...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Espen Olsen klar for Stabæk
Vi ønsket olsen, men ble vel aldrig noe av.
han avsluttet med scoring på hamar....
spennede å se hvordan han klarer seg i stabæk!
-Funkær fett det
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 28 aug 07, 23:06
Endret: 28 aug 07, 23:07
Jon inge Høiland er klar for Stabæk!!! En spiller FFk skulle hatt. Men det er jo litt for mye å forlange kanskje!! Hadde vært en glimrende spiller for oss.
http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1306659.ece
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914