Vår tyske prøvespiller på vei til Sandefjord?
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1220766.ece
Såvidt jeg kan forstå, er dette den samme tyskeren som Tore P. ordnet prøvespill for i FFK for litt tilbake. Om dere husker:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070608/FFK/106080047/1017/AKTUELT
---------------------------
Svaberget for alltid!
Sandefjord og FFK kjemper om tysker
Bosman-spiller
Men Sandefjord får konkurranse fra Fredrikstad om bosman-spilleren. Den tidligere Unterhaching-kapteinen har nemlig trent med Østfold-laget i uken som gikk. Spørsmålet er om FFK har penger til å hente ham.
- Vi er nødt til å gjøre en vurdering i forhold til hva vi har av midler, sier trener Anders Grönhagen til Fredriksstad Blad.
Opprinnelig postet av keiko99
det liker jeg bedre..
, for håpe at det ikke er en gammel sak de har tatt fra FB.
Opprinnelig postet av Patrioten
, for håpe at det ikke er en gammel sak de har tatt fra FB.
Den tidligere Unterhaching-kapteinen har nemlig trent med Østfold-laget i uken som gikk. Spørsmålet er om FFK har penger til å hente ham.
Det er nok det, for det er vel lenger enn forrige uke han var her ??
Som jeg skrev i den tråden så har vi ikke lenger behov for Sobotzik. Vi valgte Kasey Wehrman. FFK trenger ikke å hente inn to like spillertyper i samme overgangsvindu, så Sobotzik får prøve lykken andre steder. Jeg synes det er en riktig vurdering. Selv om Sobotzik gjorde et bra inntrykk, så er han tross alt 33 år og har aldri spilt i Tippeligaen før. Et såkalt usikkert kort. I Wehrman derimot så vet vi hva vi får. Han kjenner norsk fotball veldig godt og er ingen gambling. Dessuten er han yngre.
Synes FFK har gjort et riktig valg her. Hvis vi skal ha inn nye forsterkninger på midtbanen nå så må det være breddeholdere, ikke en ny defensiv sentral midtbanespiller.
Wehrman med Berg som backup bør holde bra.
PS! Og ja, det er lenger siden enn forrige uke han trente med FFK.
Opprinnelig postet av Costanza
PS! Og ja, det er lenger siden enn forrige uke han trente med FFK.
Da er nok ikke FFK inne i bildet lenger selv om linken gir uttrykk for det motsatte.
Opprinnelig postet av Patrioten
"Den tidligere Unterhaching-kapteinen har nemlig trent med Østfold-laget i uken som gikk. Spørsmålet er om FFK har penger til å hente ham."
Det er vel lite trolig at tøskæ´rn trente med FFK forrige uke, all den tid de hadde ferie..
Svaberget for alltid!
Da er det klart.
På Dagbladets hjemmesider meldes det om at Sobotzik er klar for Sandefjord fra i dag av. Han kan være klar for startelleveren allerede mot Lyn neste serierunde.
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Nå skal det vel ikke mye til å briljere mot en midtbane som nettopp har mistet Stefan Gislason, og som sliter uten Edu. I tillegg så jeg at Hoff var usikker, men vet ikke om han spilte allikevel. Dessuten må han prestere jevnt for å være god nok.
Med Sobotzik hadde det vel ikke blitt noe Wehrman på oss, så jeg er egentlig fornøyd. :)
Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?
Opprinnelig postet av scheien
så han i kampen mot lyn idag. han spilte en kjempekamp. en av sandefjords beste spillere. var med i det meste sandefjord foretok seg. hvis han fortsetter sånn så syns jeg det er synd at vi ikke ga han kontrakt.
Jeg så riktignok bare den første halvtimen, men da slo han vel ikke en eneste felpasning og var dominerende på midtbanen. Antagelig en kjempeforsterkning for Sandefjord. Virker som en klok fotballspiller med bra spilleforståelse og pasningsspill.
han spilte sånn hele kampen. kommentatoren skrøt av at han bare hadde hatt en feilpasning i løpet av hele kampen.
men at det ikke hadde blitt wehrmann hvis vi hadde fått han kan jeg ikke skjønne. vi prøver jo å få tak i gashi nå. så da er vi jo like langt. er jo midtbane det å. sobotzik hadde vi fått gratis. hvis han fortsetter med det spillet han hadde idag så kan vi angre. men selvfølgelig. han må jo få flere kamper før vi kan begynne å angre eller være glad for at vi ikke kjøpte han.
Synes det var helt rett av FFK å velge Wehrman foran Sobotzik, ikke minst med tanke på alder.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914