Kvik/Halden - Southampton
Forøvrig så vant Soton 4-1.
Sjekka det ut : Drøyt 400 mennesker, flere av disse tilreisende engelskmenn, fikk se spill mot ett mål de første 45 minuttene. Gregory Vignal, den tidligere Liverpool-backen, banket tidlig inn 1-0 med et praktfullt skudd på halv volley. To ganger smalt det i tverrliggeren bak Frode Faraasen før engelskmennene scoret tre kjappe mål etter godt angrepsspill i løpet av fem minutter og ledet 4-0.
---------------------------
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Er det plass til så mange der oppe eventuelt?
I Halden ?? Er nok plass til det tror jeg. Jeg har vært på kamp der når det har vært ca. 3000 der. De har jo bygd nytt etter det.
Ja det har blitt ganske fint der oppe faktisk. Den nye tribunen er flott som bare det. Sist jeg var på match der var da vi spilte mot dem i 2. divisjon. (3-3?) Tror ikke den tribunen var satt opp da, men de hadde en provisorisk sak foran klubbhuset. De må vel fort ha hatt det i begge kortendene nå hvis det skulle bli plass til så mange?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Ja det har blitt ganske fint der oppe faktisk. Den nye tribunen er flott som bare det. Sist jeg var på match der var da vi spilte mot dem i 2. divisjon. (3-3?) Tror ikke den tribunen var satt opp da, men de hadde en provisorisk sak foran klubbhuset. De må vel fort ha hatt det i begge kortendene nå hvis det skulle bli plass til så mange?
Var på en cupkamp hvor vi vant 3-0. Var ganske så fullt da. På gressbakken i ene svingen var det fullt også. Gamle hovedtribunen står vel fortsatt vel, eller ?? Den tok/tar vel ca. 1500-2000 + at de har den nye hovedtribunen, og den tar vel like mye sikkert.
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914